.
-
Amarok Pickup, acum şi cu cabină simplă
Amarok cu cabină simplă, dezvăluit în premieră la salonul auto internaţional de la Hanovra
Amarok cu cabină simplă şi suprafaţă de încărcare mai lungă
Cabina simplă cu interior mai confortabil si spaţiu generos pentru pasageri
După lansarea internaţională a Amarok-ului cabină dublă, Volkswagen Autovehicule Comerciale dezvăluie acum, la cel de-al 63-lea salon auto internaţional de la Hanovra (23 – 30 septembrie), cea de-a doua variantă: un Amarok cu o cabină mai scurtă şi suprafaţă de încărcare mai lungă.
Comparat cu Amarok cabină dublă cu patru uşi, Amarok cu cabină simplă, la aceeaşi lungime, oferă o suprafaţă de încărcare cu o lungime de 2.205 milimetri, fiind astfel cu 650 de milimetri mai lungă. Doi europaleţi pot fi încărcaţi transversal, unul după celălalt, rămânând în continuare un spaţiu suplimentar de încărcare de 60 de centimetri. Cu o lăţime de încărcare neschimbată de 1,22 metri între pasajele roţilor, suprafaţa de încărcare ajunge la 3,57 mp. Şase inele de ancorare, cuprinse în echiparea standard, permit transportul în siguranţă chiar şi pentru obiecte voluminoase.
Pickup-urile cu cabină simplă sunt văzute drept vehiculele clasice pentru domenii dificile, precum construcţii, agricultură sau furnizări de servicii – cum ar fi de exemplu paza şi protecţie, intervenţii. Ceea ce contează mai presus de toate în aceste domenii este suprafaţa spaţiului de încărcare, însă inginerii de la Volkswagen Autovehicule Comerciale au pus în acelaşi timp accent şi pe crearea unui spaţiu adecvat pentru ocupanţii vehiculului. Cabina simplă este astfel mai lungă decât cea a modelelor competitorilor, permiţând cu uşurinţă depozitarea obiectelor în spatele celor două scaune.
Amarok cu cabină simplă este propulsat de motorul de 2,0 litri TDI (ce livrează 120 kW / 163 CP) sau de către varianta TDI cu 90 kW / 122 CP, ce este acum prezentată pentru prima dată. Clienţii pot alege tracţiunea spate sau tracţiunea integrală nepermanentă cu reductor. Un diferenţial blocabil pe puntea spate este disponibil opţional pentru ambele variante. Suspensia pentru drumuri grele „Heavy Duty” permite vehiculului să transporte o sarcină maximă de 1,26 tone. Siguranţa rămâne la acelaşi nivel înalt. Acesta include ESP ca în echiparea standard, airbag-uri fontale pentru şofer şi pasager şi airbag-uri laterale.
Amarok cu cabină simplă va fi lansat la nivel international în prima jumătate a anului 2011.
Sursa: Scorpion / Dan Stefan
miercuri, 29 septembrie 2010, 09:59
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comentarii: