.
-
Serial: 100 ani de Audi - 100 ani de Motorsport. Episodul 10: 1990 - Audi V8 quattro DTM
Audi V8 quattro DTMIn al şaptelea an de reuşite, Campionatul german al autoturismelor de traseu stă sub semnul unei bătălii mari: Audi se alătură pentru prima dată la linia de start împotriva celor de la BMW şi Mercedes cu o maşină de curse ieşită din tipare: fără aripi, dar cu tracţiune integrală şi cu un panou de armături de bord poleit cu furnir din lemn de esenţă nobilă.
Audi V8 quattro face senzaţie în rândul seriei cunoscute de automobile de traseu şi pilotul acestuia, Hans Joachim „Striezel " Stuck, face la rândul său furori. Pilotul-Allround avansează cu paşi rapizi, bucurându-se de un succes enorm în Germania şi devenind favoritul publicului. De la mijlocul sezonului, fostul Campion Mondial de curse de raliu, Walter Rohrl, îi acordă sprijinul, iar pe toată perioda sezonului se ocupă de cursele de testare.
O limuzină de lux spaţioasă, având un motor V8 de 3,5 l şi bineînţeles cu o putere de 400 CP aspiră să devină un bolid de curse. La sfârşitul sezonului de premiere, 7 curse „Stiezel" caştigate asigură titlul şi de asemenea Audi are certitudinea că şi pe scena automobilelor de traseu va rămâne piesa de rezistenţă. Hans-Joachim Stuck râde afirmând: 'Ceilalţi au aripi, iar noi tracţiune integrală.'
Episodul 9: 1987 - Audi Sport quattro S1 Pikes Peak
Episodul 11: 2000 - Audi R8 Le Mans
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comentarii: