.
-
Opel revine în motorsport
- Sport pentru clienţi şi dezvoltarea de noi talente pe pista pentru circuite şi raliuri
- Program internaţional de raliuri - noua Cupă Opel ADAM
- Program de circuite concentrat asupra Germaniei - Cupa Astra OPC
Rüsselsheim. Opel revine la cursele auto sub forma unui program internaţional de raliuri cu noul Opel ADAM şi un circuit pentru noul Astra OPC ce se concentrează pe teritoriul Germaniei. „Aceste noi activităţi ce vizează sporturile cu motor joacă un rol important în repoziţionarea strategică a companiei, reprezentând un element esenţial al profilului mărcii noastre,” declară Dr. Thomas Sedran, Deputy CEO Opel. Producătorul auto din Rüsselsheim se bucură de o tradiţie lungă şi de succes în domeniul sporturilor populare. Obiectivul companiei este de a crea o competiţie nouă, care să fie pe placul clienţilor, să fie atât sofisticată din punct de vedere tehnic, cât şi rezonabilă ca preţ, asigurând în acelaşi timp o platformă pentru tinerii piloţi ambiţioşi care îşi pot dezvolta talentul în mod continuu.Raliu: dezvoltarea unor piloţi talentaţi şi profesionişti în colaborare cu ADACCu angajamentul său faţă de raliuri, Opel se orientează acum spre spaţiul european. În definitiv, pe lângă piaţa centrală, reprezentată de Germania, toate pieţele cheie din Europa ale mărcii au arătat un interes puternic faţă de raliuri. Mai mult, FIA, autoritatea mondială pentru sporturile cu motor, a impus reglementări care prevăd puncte pentru înscriere şi oportunităţi de avansare pentru piloţii tineri. În sezonul din 2013 va fi utilizată o versiune pentru raliuri a noului Opel ADAM, adaptată cu exactitate la standardele FIA R2. Aceste autovehicule vor concura într-o cupă a mărcii („ADAC Opel Rally Cup”), care va face parte din seria de curse „ADAC Rally Masters”. Competiţia este şi mai atrăgătoare datorită faptului că cei mai buni piloţi se pot aştepta să câştige premii în bani. În plus, pentru piloţii sub 27 de ani, există un sistem de punctare special, denumit „junior rally”. Câştigătorul general al unui set de probe finale se va bucura de un antrenament special în cadrul următorului sezon.Fiind un partener puternic, Opel a reuşit să dobândească un aliat - ADAC - cu care împărtăşeşte o viziune aproape identică asupra dezvoltării de noi talente. Mai presus de toate, ADAC îşi utilizează infrastructura organizaţională şi cea pentru sporturi cu motor în cadrul proiectului comun. Strategia Opel a fost concepută să dureze până în 2016. A fost prevăzut un program modular de dezvoltare, prin care piloţii de raliuri talentaţi să poată absolvi „ADAC Opel Rally Cup”, pentru a trece la un nivel internaţional. Modelul ADAM va fi utilizat în primele două din totalul de patru etape. În etapele trei şi patru, se preconizează că autovehiculul pentru raliuri va fi generaţia următoare a modelului Opel Corsa.
Circuit: „Cupa Astra OPC” face parte din campionatul de anduranţă VLNMotivaţia auto din spatele implicării Opel în acest circuit este noul Astra OPC. Acesta va fi disponibil din sezonul 2013 ca versiunea pentru curse în cadrul sporturilor pentru clienţi. Autovehiculele pentru Cupă sunt proiectate pe măsura standardelor „Campionatului de anduranţă VLN”, cea mai populară serie de curse de drag din Europa. Autovehiculele vor concura, de asemenea, pentru un trofeu al mărcii, în clasa din care fac parte („Cupa Astra OPC”). Se estimează că cel mai important moment al sezonului va fi o cursă de 24 de ore de pe pista Nuerburgring.Concurenţilor privaţi li se oferă un pachet de avantaje extrem de atractiv, ce nu se limitează la tehnologie de curse de înaltă performanţă, rentabilă şi de ultimă generaţie. Pe lângă proiectul de raliuri, premiile în bani sunt foarte atrăgătoare. În plus, clienţii pot beneficia de piese de schimb la preţuri competitive, precum şi de asistenţă tehnică şi organizaţională pe pista de curse şi în afara acesteia.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comentarii: