.
-
Opel şi-a dublat baza de clienţi de flotă Ampera
- Numărul clienţilor de flote de autovehicule electrice Ampera a crescut cu 180%
- Din ce în ce mai multe politici referitoare la autovehiculele de serviciu includ Ampera
- Multe companii aleg modelul Ampera datorită caracterului practic şi ecologic
Rüsselsheim. Numărul de clienţi europeni cu flote auto ce aleg Opel Ampera a depăşit dublul valorii iniţiale într-un interval de şase luni, de la aproximativ 700 în martie, la 2.000 în octombrie. Aceasta reprezintă o creştere de peste 180%. În Germania, numărul clienţilor de flote auto care aleg Ampera a înregistrat o creştere impresionantă, de peste 50%, iar în Olanda a crescut şi mai mult, cu 200%. Aceste cifre includ companii care au comandat până la 20 de autovehicule Ampera. De asemenea, Opel a observat o tendinţă de creştere a numărului de clienţi cu flote auto care includ revoluţionarul autovehicul electric în politica pentru autovehicule de serviciu, astfel încât acestea sunt utilizate împreună cu modelele convenţionale, diesel sau pe benzină, ca alternative cu propulsie electrică la fel de practice.„Modelul Ampera nu este doar cel mai bine vândut autoturism electric din Europa. Acum avem dovada că atrage un număr din ce în ce mai mare de clienţi care deţin flote auto”, a declarat Alfred Rieck, Vicepreşedinte Vânzări, Marketing şi Servicii Post-Vânzare Opel. „Suntem convinşi că această tendinţă va continua datorită faptului că deţinătorii de flote auto înţeleg că modelul Ampera este printre foarte puţinele autovehicule electrice cu adevărat adecvate pentru utilizare zilnică. În plus, are costuri de utilizare semnificativ mai mici faţă de autovehiculele echivalente cu motor cu ardere internă.”Spre deosebire de multe dintre modelele concurente, Ampera este un autovehicul cu autonomie extinsă. Acesta este un element extrem de important pentru clienţii de flote auto cum ar fi Trigion, filiala companiei Facilicom, ce oferă servicii în Europa de Vest. Trigion furnizează servicii de pază şi protecţie, inclusiv monitorizare cu camere video, posturi fixe de pază şi patrule mobile.„Trigion Security este una dintre primele companii din Olanda care au utilizat modelul Ampera. Ne atrage consumul său foarte redus de carburant”, a declarat Martine Geurts, Vicepreşedinte şi Director al Facilicom Service Group. „Modelul Ampera este utilizat în momentul de faţă în cadrul unui proiect pilot la filiala noastră Trigion şi următorul pas logic este extinderea utilizării acestuia în tot grupul.”Dar Facilicom nu este singura companie cu acest punct de vedere. La începutul lunii noiembrie, modelul Ampera a primit titlul de Maşina Ecologică a Anului în Marea Britanie, acordat de factori de decizie din domeniul flotelor auto, în cadrul prestigioasei ceremonii de decernare a premiilor 2012 ale Asociaţiei operatorilor de flote auto (ACFO). Premiile, stabilite prin vot online exclusiv de către membrii ACFO, sunt foarte apreciate deoarece, spre deosebire de multe alte distincţii, reflectă experienţa utilizării zilnice şi expertiza factorilor de decizie din domeniul flotelor auto. Acesta este cel mai recent premiu dintr-un lung şir de peste 50 de distincţii conferite modelului inovator Ampera, printre care se numără şi titlul de Maşina Anului 2012 în Europa.Motorul electric de 111 kW/150 cp montat pe modelul Ampera este alimentat de o baterie litiu-ion de 16 kWh. În funcţie de stilul de conducere şi de condiţiile de drum, autovehiculul poate parcurge distanţe cuprinse între 40 şi 80 km fără a produce emisii poluante, funcţionând numai pe baza energiei furnizate de baterie. În modul de autonomie extinsă, care este activat atunci când bateria a atins nivelul de încărcare minim, unitatea electrică de propulsie este alimentată cu energie de un generator acţionat de motorul pe benzină cu capacitate de 1,4 litri, care dezvoltă o putere de 63 kW/86 cp. Modul autonomie extinsă face posibilă parcurgerea unei distanţe totale de peste 500 de kilometri fără a fi necesară alimentarea cu carburant.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comentarii: