.
  • Chevrolet Malibu a debutat pe piata europeană



    Sedanul Malibu îsi face debutul în Europa. Noua generatie este deja disponibilă în tările vest-europene cu două motoare de 163 si 167 CP. Pretul de pornire în Germania este fixat la 29.990 de euro.



    Chevrolet are de astăzi un nou vârf de gamă în oferta europeană. Cu o istorie de aproape 40 de ani, sedanul Malibu îsi face aparitia în premieră si pe Bătrânul Continent, aici unde vine să convingă prin nivelul de confort, pret si nu în ultimul rând prin echiparea generoasă. Desenată în cel mai pur stil american, limuzina se anuntă o alternativă interesantă la modele precum Ford Mondeo, Peugeot 508, Toyota Avensis si Volkswagen Passat.

    Noul Malibu este disponibil pe o parte din pietele europene încă de la sfârsitul lunii iunie. Clientii au la dispozitie numai două linii de echipare, LT+ si LTZ. Interesant este faptul că pe piata germană, ambele beneficiază de acelasi pret de pornire. Nava amiral a mărcii Chevrolet costă 29.990 de euro cu TVA. Cel mai scump exemplar al gamei are un tarif de listă de 33.490 de euro.

    ”Noul model Malibu va aduce o valoare dovedită şi o imagine premium în segmentul autovehiculelor de clasă medie din Europa. Cu un coeficient aerodinamic apropiat de valoarea 0,28 a modelului Volt, noua navă amiral a companiei Chevrolet va fi unul dintre cele mai eficiente modele din punct de vedere aerodinamic din întreaga gamă de autovehicule”, afirmă oficialii Chevrolet.

    Gama de motorizări este, pentru început, alcătuită doar din unităti ce îndeplinesc normele Euro 5. Malibu poate fi echipat cu propulsorul turbodiesel de 2.0 litri si 163 de cai putere, ce promite un consum mixt de 5,1 litri (transmisie manuală) si respectiv 5,3 litri (transmisie automată). Motorul turbodiesel cu patru cilindri generează întreaga putere la 4.000 rpm si un cuplu maxim de 350 Nm la numai 1.750 rpm.

    Al doilea motor este versiunea pe benzină de 2.4 litri si 169 cai putere ce asigură un consum mixt între 7,8 litri (transmisie manuală) si 8,0 litri (transmisie automată). Cuplul maxim de 225 Nm este disponibil la 4.600 rpm, în timp ce puterea maximă este atinsă la 5.800 rpm.

    Atât transmisia manuală cât si cea automată au 6 trepte de viteză.

    Versiunea de bază este echipată standard cu 6 airbaguri, ABS, ESC (controlul electronic al stabilitătii), pilot automat, lumini diurne, senzori de lumină si ploaie, oglinzi electrice, aer conditionat cu actionare automată, jante de 17 inci, volan acoperit cu piele si regalbil pe înăltime si în profunzime, geamuri electrice fată si spate, sistem audio cu 9 difuzoare si un sistem de navigatie cu ecran tactil de 7 inci.

    Chevrolet Malibu poate parcurge distante apreciabile, fiecare model fiind echipat cu un rezervor de 73 de litri. Autonomia va fi una de top mai ales în cazul versiunii diesel. Spatiul interior generos este dat de ampatamentul de 2,73 metri lungime, dimensiunile exterioare contribuind la gradul de confort al pasagerilor. Limuzina măsoară 4.86 m lungime, 1.85 m lătime si 1.46 m înăltime, garantând suficient spatiu pentru cinci persoane.

    Compartimentul bagajelor nu este cel mai bun din segment, însă cei 545 litri vor putea satisface nevoile familistilor care optează pentru un astfel de vehicul. Bazat pe aceiasi platformă Epsilon II utilizată si de Opel Insignia, nava amiral a mărcii Chevrolet va debarca în luna iulie în tările vest-europene. Limuzina va fi disponibilă la un pret de lansare de aproximativ 30.000 de euro.

    În România, noul Malibu va fi comercializat din toamnă doar în versiunea cu motorizare diesel de 163 de cai putere.


    Sursa: www.autopassione.ro / Auto Aiss Focsani



    marti, 10 iulie 2012, 08:56

0 comentarii:

Leave a Reply

xiaomi

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.