.
  • ADD Focul Viu Focsani la Lira Brasovului


    În perioada 25 – 27 noiembrie 2011, câţiva membrii ai unor cluburi de tineret şi turism ne-am adunat cu ocazia celei de-a doua ediţii a “Lirei Brasovului” în tabăra Predeal.



    Lirele sunt mai degrabă întâlniri prieteneşti unde facem şi lucruri serioase pe lângă bucuria ce ne uneşte şi momentele haioase create de situaţii neaşteptate.

    Din Focşani am plecat un grup mic fără să ne facem speranţe în privinţa posibilelor premii cu care ne-ar surprinde cei de la Floare de Colţ Braşov - organizatorii acestei Lire ( floaredecolt.org ). Am ajuns în tabără primii, ceea ce se pare ca ne-a adus noroc. Fetele de la Floare de Colţ fiind gazde minunate ne-au întâmpinat cu pâine, sare, pălinca, slană şi ceapă. A urmat un program liber până aproape sâmbăta dimineaţa, program în care ne-am intîlnit cu prieteni de la alte cluburi, s-a cântat la chitara, s-a ascultat muzică, s-a dansat ... fiecare după putinţă şi dorinţă.



    Sâmbătă, noi cei de la Focul Viu, din dorinţa de a fi activi am afişat 6 fotografii, o lucrare grafică, un afiş ecologic şi două caricaturi realizate la faţa locului. După amiază, trei dintre membrii Focul Viu au plecat debusolaţi la orientarea pe harta pregătită de organizatori şi după aproape două ore s-au intors cu poveşti şi chiar filmuleţe din timpul ,,plimbării” prin pădure. Seara a avut loc prezentarea diaporamelor şi a unor scurte programe culturale. Programul s-a incheiat undeva spre dimineaţă cu umor, muzică folk şi vin fiert.

    Duminică 27 noiembrie noi cei de la Focul Viu am fost tare surprinşi de diplomele şi premiile oferite de organizatori. Ne-am bucurat în primul rând ca am petrecut trei zile alături de oameni minunaţi şi desigur de marele premiu Locul I General. ( locul I caricatură, locul I afiş ecologic, locul II foto..)




    Mulţumim Floare de Colţ Braşov!


    Sursa: ADD Focul Viu Focsani



    miercuri, 30 noiembrie 2011, 09:49

0 comentarii:

Leave a Reply

xiaomi

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.