.
  • Vernisaj expozitie 'Clipe târzii ale sufletului meu!'



    Secţia pentru Copii şi Tineret a Bibliotecii Judeţene „Duiliu Zamfirescu” Vrancea are deosebita onoare să găzduiască prima expoziţie personală de grafică şi pictură - Clipe târzii ale sufletului meu! - a bibliotecarei Ada-Roxana Făcăoaru.



    Vă invităm, miercuri 12 ianuarie 2011, ora 13.00, la Secţia pentru Copii şi Tineret din str. Nicolae Titulescu nr. 12, să fiţi alături de noi, la vernisarea acestei expoziţii şi să vă bucuraţi ochii şi sufletul cu lucrări de grafică şi pictură realizate de-a lungul anilor. Vor fi expuse şi toate lucrările create pentru copii care au dat culoare şi suflet evenimentelor şi programelor Secţiei pentru Copii şi Tineret, în perioada 2003 – 2011.


    „Desenele expuse reprezintă proiecţia sufletului meu pe foaia de hârtie. Ele au apărut în momente importante din viaţa mea şi fiecare reprezintă o amintire, o trăire, o evadare în frumos. Sunt clipe târzii ale sufletului meu!” Ada Roxana Făcăoaru – bibliotecar.


    Vă aşteptăm cu mare drag, expoziţia fiind deschisă publicului până la sfârşitul lunii ianuarie 2011!



    Director: drd. Teodora Fîntînaru
    Relaţii Publice: bibl. Maria - Cristina Olaru



    marti, 11 ianuarie 2011, 16:09

0 comentarii:

Leave a Reply

xiaomi

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.