.
-
Volkswagen Eos - placerea condusului
Bucurati-va de senzatia de libertate deplina
Eos se adreseaza in aceeasi masura ratiunii si simtirii. In functie de conditiile atmosferice si de starea dumneavoastra de spirit, puteti conduce masina cu sau fara plafon. Conceptul inovator al acestui autovehicul, cu functiile rafinate, ofera posibilitati variate de utilizare si accentueaza placerea pura a condusului.
Deschis pentru placerea dumneavoastra
O senzatie autentica specifica unui model cabrio este oferita de pozitia scaunului soferului si a pasagerului din dreapta. Ca urmare a montantilor anteriori mai putin retrasi in comparatie cu modelele obisnuite din aceasta clasa de autovehicule, parbrizul nu incomodeaza pasagerii si ofera o senzatie autentica de Open-Air.
Respirati aer curat
Printr-o simpla apasare de buton, Eos se transforma din coupé in cabrio. Sistemul de plafon CSC conceput special pentru Eos reuneste caracteristicile specifice plafoanelor pentru modelele coupé, cabrio si ale trapelor glisante. In numai 25 de secunde, plafonul alcatuit din cinci sectiuni se retrage automat si va ofera posibilitatea sa respirati aer proaspat. Plafonul CSC poate fi actionat confortabil prin intermediul unui comutator dispus in consola centrala. Deflectorul de vant optional va fereste de curentii puternici de aer din spate.
O mica adiere
Trapa glisanta din sticla integrata in sistemul de plafon CSC este disponibila numai la modelul Eos. Daca doriti, va puteti bucura de aer curat fara a ridica plafonul. Trapa din sticla poate fi deschisa in orice moment independent, oferind o senzatie unica la volan.
Putere rafinata Persoanele temperamentale pot opta pentru propulsorul V6 de 184 kW (250 CP) (consum de carburant: 9,2 - 9,3 l/100 km; emisii CO2: 221 - 223 g/km) disponibil pentru Eos. Comportamentul la rulare este impresionant, la fel ca rezervele enorme de putere care permit un stil sportiv de condus. Transmisia de forta se realizeaza prin intermediul cutiei de viteze cu dublu ambreiaj DSG.
O optiune in functie de temperament
Gama de motorizari include, printre altele, trei propulsoare pe benzina puternice care va ofera puterea dorita, de la 90 kW (122 CP) pana la 147 kW (200 CP) – motor FSI (consum de carburant: 7,6 - 8,4 l/100 km; emisii CO2: 182 - 202 g/km). FSI semnifica tehnologia inovatoare oferita de sistemul de injectie directa si care asigura patrunderea carburantului la inalta presiune direct in camera de ardere . Rezultatul este reprezentat de o dezvoltare deosebit de dinamica a puterii, cu o rentabilitate optima. Eos transmite puterea catre osia fata prin intermediul cutiei de viteze cu 6 trepte.
Tehnologie diesel rafinata
Pentru iubitorii propulsoarelor diesel se afla la dispozitie un motor puternic TDI , care se remarca prin silentiozitatea deosebita si care se impune nu doar in ceea ce priveste consumul de carburant, ci si al puterii: 4 cilindri, capacitate cilindrica de 2 litri, 103 kW (140 CP) (consum de carburant: 6,0 - 6,1 l/100 km; emisii CO2: 162 - 165 g/km). Filtrul de particule diesel este disponibil in serie pentru acest propulsor.
Sursa: Scorpion / Dan Stefan
duminica, 4 iulie 2010, 08:43
6 comentarii:
-
Conduc o Jetta de cativa ani...
Am o mare pasiune pentru marcile VW si Audi...
-
acum intru in subiectul tabu, tie chiar iti iese ceva din reclamele afisate sau doar din pasiune ai creat acest blog??
-
sa-mi fie rusine !
Recunosc Dan ca nu am citit sectiunea "despre Mine" Acum inteleg pe deplin! Si eu apreciez marca VW de mic copil si voi ramane fidel toata viata. Poate voi reusi sa ma recompensez fata de tine in ceea ce priveste gresala mea impardonabila.
Si eu ma pregatesc sa scriu un blog despre VW dar pe platforma wordpress.
Raman cititor fidel!
RESPECT!
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
ma intreb?!?!?!
tie chiar iti place VolksWagen sau doar scrii despre????