.
-
Undercover marketing
Campaniile de 'undercover marketing' se caracterizeaza prin faptul ca publicul tinta nu este constient de expunerea la o campanie de marketing. Un actor angajat de o companie poate sta langa tine la bar sau in metrou, impartasindu-ti experienta produsului in mod convingator.
Scopul unei astfel de campanii este sa genereze in mod spontan word of mouth, buzz. Word of mouth este gratuit si poate atinge consumatorii izolati de orice media, si spre deosebire de publicitatea clasica, se bucura de incredere din partea consumatorilor.
In marketing, este destul de greu sa prezici ce fel de word of mouth va genera o anume actiune, deci cu atat mai greu este sa generezi WOM. Dar atunci cand functioneaza, undercover marketing va reusi sa faca exact asta: consumatorul nu doar ca va incepe sa foloseasca un anumit produs, ci va incepe sa le spuna si prietenilor despre acel produs, creand WOM.
Canon a folosit undercover marketing intr-o campanie din 2003, in SUA, in care actori imbracati in turisti japonezi, cereau trecatorilor sa fie fotografiati. Apoi, le dadeau cel mai recent model de camera Canon, iar trecatorii acostati realizau cat de usor de folosit si de distractiv este acel model Canon al japonezilor.
sambata, 5 iunie 2010, 17:04
4 comentarii:
-
Posibil cei de la Steetwise PR pentru vreun client, la ei ce am mai regasit acest concept...
'Gama de servicii a Streetwise PR include servicii de guerrilla PR si marketing (guerrilla street-theater, marketing de tip viral, ambiental, experiential, buzz marketing, undercover marketing, graffiti mural)'
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
suna f interesant! cunosti vreo agentie din Romania care se ocupa de asa ceva? multumesc :)