.
  • Volkswagen AG invită cancelarul german într-o călătorie în viitor


    • Grupul prezintă cancelarului Angela Merkel noul Golf blue-e-motion cu E-Drive
    • Audi și Porsche prezintă guvernului federal lumea de mâine a maşinilor sport
    • Germania inițiază „Platforma Națională pentru Mobilitate Electrică” la Berlin



    Astăzi, la poarta Brandenburg din Berlin, cancelarul german Dr. Angela Merkel va fi martorul dezvăluirii unei game de top ce constă în viitoare vehicule electrice și hibride ale Grupului Volkswagen, cu ocazia unui eveniment ce marchează inițierea „Platformei Naționale pentru Mobilitate Electrică” - un nou proiect dedicat promovării mobilității pe baza energiei regenerabile. Cancelarul german va avea șansa de a examina modelul Golf blue-e-motion – aflat la prima prezentare publică – și deasemenea modelul Berlin Taxi, care este atât de compact pe cât este de inteligent proiectat. Audi și Porsche prezintă șefului guvernului două concepte inovative de mașini sport: Audi e-tron și Porsche 918 Spyder. Gama de mașini electrice expuse va reflecta experiența vastă a Grupului în acest domeniu. În același timp, aceste mașini stârnesc mari așteptări legate de viitor și de lumea de mâine, care – lucru evidențiat de modelele Golf blue-e-motion, Berlin Taxi, e-tron și 918 Spyder – în mare măsura, va fi pusă în mișcare cu zero emisii de carbon, fără a diminua în același timp pasiunea pentru condus.

    Luați ca exemplu Volkswagen: prima mașină electrică a Grupului, care urmează să fie lansată în 2013, este modelul Up blue-e-motion (un nou specialist al orașului). În același an vor urma modelele Golf blue-e-motion (85 kW, 140 km/h, autonomie de până la 150 de kilometri) și Jetta blue-e-motion, similar din punct de vedere tehnic. În aceeași perioadă, Lavida blue-e-motion va fi lansat în China. Cu aceste patru modele – oferite pe scară globală – Volkswagen va construi o punte solidă către o eră a mobilității electrice. Luați ca exemplu Audi: la finalul anului 2012, compania va lansa o serie limitată a ultra-performantului model sport Audi e-tron (150 kW, 5,9 secunde de la 0 la 100 km/h, autonomie de până la 250 km). Oricine a văzut compactul Audi A1 e-tron la Salonul Internațional de la Geneva știe că acesta va fi doar începutul. Luați ca exemplu Porsche: 918 Spyder (cu baterie lithiu-ion, motoare electrice și V8 benzină) a intrat deja în istoria automobilismului ca fiind cel mai sportiv model hibrid. Mașina-concept de 320 km/h a terminat circuitul Nort Loop de la Nürburgring în 7 minute și 30 de secunde, cu câteva minute mai repede decât legendarul Porsche GT. Este un eveniment, având în vedere consumul evaluat conform normelor la 3,0 l/100 km și 70 g CO2/km. Apropo, în regimul E-Drive, Porsche 918 Spyder rulează cu emisii zero.

    Un obiectiv clar: Volkswagen AG vrea să ducă mobilitatea electrică dincolo de statutul actual al modelelor de nișă și să devină liderul pieței pentru un nou tip de mobilitate pe baza energiei regenerabile, până în anul 2018. Această strategie coincide cu planul guvernului federal german de a avea pe șosele în jur de un milion de mașini electrice până în anul 2020. Prof. Dr. Martin Winterkorn, președintele consiliului de administrație al Volkswagen AG a declarat: „Viitoarele mașini electrice ne oferă oprtunități enorme de a remodela mobilitatea într-un mod regenerabil. Când vine vorba de mediul înconjurător trebuie să ne asigurăm că energia folosită pentru alimentarea acestor mașini electrice este produsă din surse regenerabile. Din moment ce producătorii auto nu au nicio influență asupra tipurilor de centrale electrice construite, guvernul federal trebuie să se asigure că sunt folosite surse de energie cât mai ecologice. Doar atunci vom experimenta o adevărată trecere într-o nouă eră.”

    În paralel cu ofensiva vehiculelor electrice, Volkswagen AG grăbește introducerea noilor modele hibrid. Noul Touareg Hybrid și Porsche Cayenne Hybrid sunt deja pe piață; la sfârșitul lui 2010 va fi lansat Audi Q5 Hybrid, urmat de Audi A8 Hybrid; o versiune hibrid a modelului Jetta debutează în 2012 și apoi, în 2013, vor fi introduse noi modele, inclusiv Golf Hybrid și Passat Hybrid. La fel de metodic, Volkswagen va continua munca de dezvoltare în domeniul motorizărilor avansate și extrem de eficiente pe benzină, diesel sau GPL, pentru că este un fapt indisputabil acela că o gamă largă de tehnologii de propulsare vor coexista în viitorul îndepărtat.

    „Aceasta subliniază și mai mult cât de important este ca guvernul federal german să sprijine proactiv introducerea noilor tehnologii. Cu privire la mobilitatea electrică, o dispensă temporară a acestor mașini de la plata taxelor nu este suficientă” declară Prof. Dr. Winterkorn. Șeful de la Volkswagen continuă: „Începând cu anul 2013 – anul lansării multor vehicule electrice – cumpărarea mașinilor capabile de emisii zero ar trebui promovată printr-un stimulent financiar, o primă pentru folosirea energiei regenerabile. Franța, de exemplu, a promis deja cumpărătorilor asemenea stimulente financiare în valoare de câteva mii de euro. Trebuie să transmitem un semnal asemănător și în Germania. Mai mult – și aceasta nu este mai puțin important – guvernul federal german trebuie foarte rapid să pună la dispoziție o rețea largă de stații de reîncărcare pe tot teritoriul țării, astfel încât infrastructura să fie disponibilă pentru lansarea ofensivei mașinilor electrice. Fiecare nouă stație de reîncărcare va întări încredera publicului în utilitatea de zi-cu-zi a vehiculelor electrice. Ambele componente menţionate – stimulentele financiare din partea statului și infrastructura – sunt cruciale și nu mai pot fi întârziate.”


    luni, 3 mai 2010, 20:21

0 comentarii:

Leave a Reply

xiaomi

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.