.
  • T5 este singura familie de modele din lume ce nu apartine niciunei clase


    Istoria acestui lider de piata dateaza din anul 1947
    Cea de a cincea generatie s-a vandut in peste un milion de exemplare.



    Transporter, Caravelle, Multivan - acestea sunt cele trei versiuni de baza ale unui bestseller mondial, fabricat in milioane de exemplare. Pentru comunitatea de clienti - prestatori de servicii, comercianti, familii, oameni de afaceri si aventurieri - aceste multitalente reprezinta o atractie automobilistica mondiala, un sinonim al mobilitatii si versatilitatii nelimitate. Nu degeaba este vorba de familia de modele cu cel mai mare succes in Europa in aceasta clasa.


    Traditie - Transporter ca simbol



    Retrospectiva: Originile gamei de modele denumite initial in cadrul companiei Tip 2 dateaza de la inceputul anilor 50 - modelul Tip 1 a fost legendarul «Beetle» care initial a constituit baza pentru Tip 2 sau Bulli, dupa cum a devenit cunoscut in limbaj popular. Varianta Bulli are parte de o cariera asemanatoare cu cea a modelului Beetle, devenind un nume cunoscut pe aproape toate pietele din lume. inceputurile acesteia se leaga de numele Ben Pon. intreprinderea de familie a acestuia, "Pon´s Automobielhandel" este din 1947 importator oficial al Volkswagen in Olanda. Chiar in acelasi an, Ben Pon are ideea ca pornind de la modelul Beetle sa ofere o varianta Transporter. Cu schita autovehiculului desenata in bloc-notesul sau si devenita legendara in ziua de astazi, acesta il convinge pe directorul de atunci al Volkswagen, Heinrich Nordhoff, de ideea sa geniala. Acesta este inceputul unei cariere unice a microbuzelor si autovehiculelor comerciale - mai exact a modelelor Bulli. Pana in prezent s-au vandut peste 8 milioane de unitati Transporter. Prima generatie denumita in cadrul companiei T1 - de la Transporter 1 - apare pe piata in 1950 si devine simbolul automobilistic al dezvoltarii economice si al miscarii Hippie. in 1967 urmeaza T2, apoi T3 in 1979, T4 in 1990 si T5 in 2003.


    Succes fara limite - T5 a depasit un milion de unitati


    La fel ca si modelul Golf, urmasul modern al modelului Beetle, toate generatiile de autovehicule Bulli, de la T1 pana la T5, dispun de o imagine ce le permite sa nu se incadreze in nicio clasa. Si aceasta este o caracteristica unica la nivel mondial. Din 2003 s-au livrat din generatia actuala T5, imbunatatita ca design, dar si tehnic, peste un milion de exemplare. in ultimul an s-au inregistrat la nivel mondial 178.000 de clienti care au ales unul din cele patru modele de baza. Gama T5 se comercializeaza in Europa, Asia, Africa, America de Sud, precum si in Noua Zeelanda si Australia. in Europa, Germania, Marea Britanie, Olanda, Turcia si Franta reprezinta cele mai profitabile cinci piete de desfacere ale modelelor Transporter. in cazul Multivan, primele cinci cele mai profitabile piete de desfacere din Europa sunt Germania, Austria, Rusia, Marea Britanie si Franta.


    Sofer pe viata - o data T5, intotdeauna T5



    In functie de model, exista diferente si in cazul motivelor de achizitie: cele mai importante motive pentru achizitionarea unui Transporter, conform unui sondaj actual efectuat in randul clientilor, sunt o experienta pozitiva a cumparatorilor in interactiunea cu marca sau modelul, apoi performanta si gradul de incredere. 59 de procente din totalul clientilor au mai condus si inainte un model Volkswagen Autovehicule Comerciale - dintre care in 81 de procente din cazuri a fost vorba de un Transporter. in cazul Multivan, pana acum, cei mai multi clienti s-au decis, de asemenea, in baza unei experiente pozitive in interactiunea cu marca si modelul. Pe locul doi si trei urmeaza versatilitatea si spatiul generos. 72 de procente din totalul cumparatorilor Multivan au mai condus un autovehicul fabricat de Volkswagen AG. Referitor la noii clienti, fosti clienti ai concurentei, Multivan puncteaza mai ales in cazul soferilor de MPV-uri.

    T5 fabricata in mod traditional in Hanovra


    Gama T5 este fabricata in uzina din Hanovra a Volkswagen Autovehicule Comerciale. Aici iau nastere toate variantele de modele cu caroserie inchisa, de la Furgon pana la Multivan. Structurile deschise Transporter Autosasiu sunt fabricate in uzina poloneza din Poznan. Succesul acestei game nu reiese numai din cota de vanzari, dar si din numarul distinctiilor acumulate in Hanovra. Realitatea este ca pana in prezent aceasta gama s-a impus in cadrul tuturor concursurilor nationale si internationale posibile. T5 a obtinut premii ca "Van of the Year", "Transporter des Jahres" (Transporterul anului), "International Van of the Year", "Auto des Jahres" (Masina anului), "Allradauto des Jahres" (Masina cu tractiune integrala a anului), "Reisemobil des Jahres" (Autovehiculul recreational al anului) si "Klassiker der Zukunft" (Modelul clasic al viitorului).





    duminica, 28 februarie 2010, 18:06

2 comentarii:

  1. Claudiu says:

    e super articolul, mai ales ca imi place foarte mult modelul. Stii cumva cand se va trece la T6 ? Actualul model e din 2003 ?

  1. danyrolux says:

    Buna Claudiu si bine te-am regasit!
    Noul model a fost lansat in Romania la sfarsitul anului 2009. Detalii gasesti mai jos

    Prezentare multimedia Noul VW Transporter - http://danyrolux.blogspot.com/2010/01/prezentare-multimedia-noul-vw.html si http://www.automarket.ro/stiri/volkswagen-a-lansat-noul-transporter-in-romania-26527.html

Leave a Reply

xiaomi

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.