.
  • Audi este cea mai creativa marca premium



    * Primul loc in clasamentul HORIZONT
    * Trei medalii de aur la Cresta International Awards de la New York
    * Multe alte premii in domeniul publicitar pentru Audi



    AUDI AG şi-a adjudecat primul loc in clasamentul de creativitate HORIZONT. Revista de marketing şi publicitate selectează anual cele mai creative companii şi mărci din Germania. Bogăţia de idei a mărcii Audi a făcut deja o impresie extraordinară pe parcursul anului in cadrul a numeroase concursuri de creaţie naţionale şi internaţionale, acesta fiind factorul care i-a asigurat victoria in clasamentul HORIZONT.


    „Comunicarea creativă şi inovatoare reprezintă un aspect esenţial pentru Audi, care ii permite să se diferenţieze de competitorii săi drept cea mai progresistă marcă premium şi să-şi extindă in mod sistematic succesul pe piaţă”, a declarat Lothar Korn, director al departamentului de Comunicare de Marketing in cadrul AUDI AG. „Toate realizările noastre de creaţie din anul 2009 confirmă faptul că progresul nostru este unul semnificativ şi că ideile noastre excelente generează entuziasmul clienţilor faţă de marca Audi”.

    Clasamentul HORIZONT este unul dintre cei mai importanţi indicatori de creativitate pentru diviziile de marketing şi de publicitate ale unei companii. Sunt supuse evaluării cele mai importante 45 de concursuri de creaţie naţionale şi internaţionale, din toate sectoarele de comunicare comercială — precum tipărituri, TV, marketing direct şi publicitate interactivă.

    La evaluare au fost luate in considerare şi premiile Cresta. Anul acesta, compania Audi şi-a adjudecat mai multe dintre aceste premii. La acest concurs de creaţie, filmul promoţional „Robbery” pentru pachetul de dotări exclusiviste A4, filmul „Urban Carving” pentru Audi quattro şi anunţul „Bulletproof” au impresionat un juriu internaţional de inalt calibru. Din acesta au făcut parte 62 de profesionişti de top in domeniul creaţiei din 40 de ţări.


    Premiile Cresta sunt una dintre cele mai prestigioase competiţii de marketing şi publicitate din lume. Începând din 1993, acestea au oferit recunoaştere in fiecare an celor mai strălucite minţi din industria internaţională de publicitate şi de comunicare de marketing. Conceptele originale şi calitatea execuţiei sunt criteriile decisive luate in considerare de juriu pentru departajarea câştigătorilor. În acest an, juriul a evaluat candidaţi din 51 de ţări.

    În plus faţă de Premiile Cresta, in 2009 Audi şi-a adjudecat de asemenea premii in cadrul Clio Awards, Golden Award of Montreux, ADC Europe şi New York Festivals. Printre materialele premiate se numără filmele promoţionale pentru modelele Audi Q5, Audi Q7 Clean Diesel, tehnologia diesel TDI şi victoriile mărcii Audi din domeniul sporturilor cu motor.

    Cea mai creativă lucrare din domeniul comunicării in spaţiu amplu a fost intr-un mod cât se poate de evident instalaţia Audi Coastline Marina in cadrul Design Miami, aceasta fiind recompensată corespunzător in cadrul premiilor red dot, ADC şi ADAM.




    Sursa: Porsche Romania / Scorpion

0 comentarii:

Leave a Reply

xiaomi

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.