.
  • Drumetie in Muntii Vrancei - Tur virtual al peisajelor mioritice








    Imagini surprinse personal acum aproape un an de zile in urma, atunci cand am facut o drumetie in Muntii Vrancei cu prietenii de la Asociatia pentru Dezvoltare Durabila 'Focul Viu' Focsani.

    Tot aici vedeti si cum am dat sare la cerbi si capre. Regret ca nu am imagini de la intoarcere, cand aveam piciorul scrantit si umflat, si am mers o zi intreaga doar printr-o ploaie deasa, rece si constanta, prin torente, raulete si foarte multa apa, mai peste tot. Si culmea, ca totul sa fie perfect, la Vidra i s-a stricat si Dacia prietenului meu George... :))


    Daca iubiti muntele si v-a placut prezentarea mea va rog sa dati link-ul mai departe prietenilor vostri. Astept sa faceti si cateva comentarii... Doritorii pot subscrie pentru o noua drumetie.

1 comentarii:

  1. Luminita says:

    Mi-au placut foarte mult pozele facute si mai ales ca toamna cu alaiul ei de frunze aramii imbraca imaginile ca intr-un tablou pictat in culorile toamnei aratandu-ne parca pe langa frumusetea locurilor aparte si frumusetea acestui anotimp.

Leave a Reply

xiaomi

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.