.
  • Audi a inregistrat un profit operational ridicat in primul trimestru

    * Profit operational de 363 de milioane de Euro in primul trimestru
    * Directorul financiar Strotbek: „Suntem increzatori ca vom inregistra un profit semnificativ si in 2009”

    * Audi este lider de piata in segmentul premium, cu o cota de piata de 4,6 procente

    * Cu un consum de 4,6 litri de motorina/100 km si emisii de 119 g de CO2/km, A4 2.0 TDIe este cel mai eficient model cu dimensiuni medii
    de pe piata


    Ingolstadt – In pofida crizei economice, Grupul Audi a inregistrat un profit ridicat in primul trimestru al anului 2009. In perioada ianuarie-martie a anului curent, marca Audi si-a sporit cota de piata in Europa de Vest pana la 4,6 procente (in 2008 a inregistrat 4,1 procente), ocupand primul loc in segmentul premium.

    In ciuda mediului economic dificil si a vanzarilor in scadere pe plan mondial, Grupul Audi a inceput anul cu succes pe mai multe piete si si-a mentinut profitabilitatea in primele trei luni, cu un profit operational pozitiv. In perioada ianuarie-martie, Grupul a obtinut venituri de 6,7 miliarde de euro (in 2008 a obtinut 8,3 miliarde de euro), cu 19,2 procente mai putin decat in anul anterior. Profitul operational inregistrat in aceasta perioada a fost de 363 milioane de euro (in 2008 s-au inregistrat 514 milioane de euro), cu 29,4 procente mai putin decat in aceeasi perioada a anului trecut. „Primul trimestru s-a desfasurat conform asteptarilor si ne-a oferit o baza solida pentru atingerea tintei pentru 2009, si anume obtinerea unui profit semnificativ”, a explicat Axel Strotbek, membru al Consiliului de Administratie al AUDI AG responsabil cu finantele si organizarea.

    Audi continua sa lanseze noi modele in acest an, precum A5 Cabriolet, A4 allroad quattro, Q7 facelift si A5 Sportback. Cotele de piata dezvaluite recent de Asociatia europeana a producatorilor de automobile ACEA pentru perioada ianuarie-martie confirma masura succesului marcii celor patru inele. Conform acestora, Audi s-a clasat pe primul loc pe segmentul premium in Europa de Vest, cu o cota de piata de 4,6 procente (fata de 4,1 procente in 2008), situandu-se in mod clar in fata concurentei. In primul trimestru au fost inmatriculate 149.650 de automobile Audi noi in Europa de Vest, cu 4,6 procente mai putine decat in perioada similara a anului trecut. Astfel, Audi s-a dezvoltat semnificativ mai bine decat principalii sai concurenti si decat piata in general, care a scazut cu 16,3 procente in perioada ianuarie-martie.

    „Acest succes ne confirma faptul ca oferim produse adecvate pietei, care sunt apreciate de catre clienti. Prin urmare, continuam lansarea de noi modele in acelasi ritm si in 2009, investind aproximativ 2 miliarde de euro in produse noi si inovatoare si in motoare eficiente”, a adaugat Strotbek.

    Cel mai recent exemplu este A4 2.0 TDIe, cu o capacitate de 136 CP, care va fi disponibil in cursul lunii iunie. Cu un consum mediu de 4,6 litri de motorina la 100 de kilometri si emisii de CO2 de 119 grame per kilometru, acest automobil Audi este cel mai eficient model de dimensiuni medii de pe piata.


    Sursa: Porsche Romania / Scorpion

0 comentarii:

Leave a Reply

xiaomi

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.