.
  • Vârful de lance Opel pe drumul către succes: s-au înregistrat deja 100.000 de comenzi pentru Insignia


    De la premiera din toamna trecută, s-a creat o cerere puternică pentru noul Insignia.



    Rüsselsheim.  Există o mare cerere pentru noul Opel Insignia: de la premiera la IAA şi lansarea pe piaţă din toamna trecută, Opel a primit deja 100.000 de comenzi pentru noua generaţie a modelului său de dimensiuni medii. Cu un design şi mai atrăgător la interior şi la exterior, motoare cu injecţie directă puternice şi ultra-eficiente, tehnologia revoluţionară de infotainment IntelliLink şi o gamă extinsă de modele, noul Insignia a fost bine primit de către cumpărătorii de autovehicule. În primele patru luni ale acestui an, s-a clasat pe primul loc în segmentul său în Marea Britanie, Spania şi Olanda. În multe alte pieţe, inclusiv în Belgia, Italia, Austria, Elveţia şi Norvegia, vârful de lance actualizat al Opel s-a afirmat ca opţiunea cu numărul doi pentru clienţi. Şi în Germania ocupă locul al doilea printre producătorii de serie din segmentul său, având o creştere impresionantă de 46% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

    „În cele câteva luni de la prezentarea sa, 100.000 de cumpărători au comandat deja noul Opel Insignia – aceasta indică faptul că noul nostru vârf de lance, care este şi mai modern şi mai elegant, este apreciat de clienţii noştri atât cu sufletul, cât şi cu mintea”, a declarat entuziasmat Peter Christian Küspert, membru al Consiliului de Administraţie Opel pentru Vânzări şi Vicepreşedinte Vânzări şi Servicii post-vânzare al GME, comentând succesul Opel la categoria autovehicule de dimensiuni medii.

    În gama extinsă de modele atrage atenţia în special Insignia Country Tourer. Acesta completează rolul modelului Sports Tourer, un station wagon elegant pentru familie şi afaceri, transmiţând un aer de aventura prin panourile caroseriei remarcabile, un scut de protecţie, tracţiune integrală şi motoare turbo cu un cuplu ridicat. Datorită acestor calităţi, Country Tourer a atras deja aproximativ cinci procente dintre toţi clienţii Insignia.
     
    Noua gamă Opel Insignia oferă trei alternative de propulsie: pe benzină, diesel şi gaz petrolier lichefiat (GPL). Gama de puteri disponibile variază de la 88 kW/120 cp până la 239 kW/325 cp pentru OPC, modelul sport de top. Insignia 2.0 CDTI este campionul gamei în materie de economie şi performanţă ecologică. Cu un motor turbo diesel de ultimă generaţie de 2 litri, modelul emite doar 99 de grame de CO2 per kilometru în variantele de 88 kW/120 cp şi 103 kW/140 cp. Aceasta înseamnă că modelele cu patru şi cinci uşi cu transmisii manuale cu şase trepte de viteză consumă doar 3,7 litri de carburant la 100 de kilometri în ciclul combinat.

    Având o tehnologie şi un design premiate, prima generaţie a modelului Opel Insignia a înregistrat vânzări de peste 600.000 de unităţi de la lansarea sa la finalul lui 2008 şi a primit peste 50 de premii naţionale şi internaţionale. Noua ediţie a vârfului de lance al Opel continuă tradiţia de câştigător de premii. La premiile Plus X din acest an, doar Insignia Country Tourer şi Insignia OPC au primit fiecare trei rânduri de aplauze pentru calitate. 


    Sursa: Opel Romania


    joi, 5 iunie 2014, ora 08:50

0 comentarii:

Leave a Reply

xiaomi

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.