.
  • Noul Opel Meriva: lider în segmentul său, confort de top pentru persoanele active de peste 50 de ani

    • Progresist: proiectat pentru cei cu inima tânără şi familiile tinere cu copii
    • Premiat: Singurul autovehicul de serie care a primit certificarea AGR pentru întregul concept ergonomic
    • Funcţional: Sistemul FlexDoors pentru o urcare şi coborâre confortabile, fără a tensiona spatele
    • Ultra-modern: sistem IntelliLink, motor diesel economic şi foarte silenţios şi transmisie automată cu nivel redus de frecare




    Rüsselsheim. Noul Meriva actualizat, mai eficient, mai atrăgător şi mai confortabil ca niciodată, face o impresie bună atât la interior, cât şi la exterior, ceea ce îl face popular printre clienţii de toate vârstele. În aprilie, monovolumul Opel multifuncţional era din nou numărul unu în Germania pe segmentul său (segmentul B al MPV-urilor), lăsându-şi toţi competitorii principali în urmă. Un factor important pentru succes este acela că versiunea actualizată a campionului flexibilităţii este la fel de benefică pentru spate ca predecesorul său. Acesta este un factor-cheie pentru un autovehicul care este proiectat în special pentru familiile tinere cu copii şi pentru persoanele de peste 50 de ani cu o viaţă activă şi care au un suflet tânăr. Campania germană pentru un spate mai sănătos („Aktion Gesunder Rücken e.V.”) a acordat prestigiosul sigiliu al calităţii AGR modelului Meriva, acesta devenind astfel primul şi singurul autovehicul de serie care a primit această certificare pentru întregul concept ergonomic.

    Persoane active de peste 50 de ani – un segment de clienţi exigenţi aflat în creştere
    Aceştia sunt activi, mobili şi ştiu ce vor. O parte a schimbărilor demografice este reprezentată de creşterea continuă a aşa-numitului grup al persoanelor active de peste 50 de ani. Unele dintre acestea îşi realizează visele profesionale când ajung la o vârstă mai înaintată şi îşi construiesc o a doua carieră ca liber profesionişti. Altele investesc o proporţie din ce în ce mai mare a veniturilor lor în activităţi de petrecere a timpului liber precum vacanţe şi călătorii. Prin urmare, persoanele din acest segment sunt din ce în ce mai interesate de mobilitatea personală. Din cei aproximativ 54 de milioane de deţinători de permise de conducere categoria B din Germania, se estimează că circa zece milioane au peste 65 de ani, conform statisticilor guvernamentale şi Consiliului German pentru Siguranţă în Trafic.
    În primele şapte luni ale anului 2013, vârsta medie a cumpărătorilor de autovehicule noi a fost de 52,4 ani, în timp ce în 1995 media era de 46,1 ani. O treime din clienţi aveau peste 60 de ani, conform cercetătorilor din cadrul Centrului de Cercetare Auto CAR de la Universitatea din Duisburg-Essen. Oamenii de ştiinţă estimează că în 2020 vârsta medie a cumpărătorilor de autovehicule va creşte la 55 de ani.
    Vârsta clienţilor nu are nimic de-a face cu percepţia stereotipă în ceea ce priveşte pensionarii cu vârste înaintate şi obiceiurile lor pe carosabil. Într-adevăr, analizele şi prognozele de marketing realizate pentru industria auto au demonstrat că persoanele de peste 60 de ani s-au orientat din ce în ce mai mult către un autovehicul care exercită pur şi simplu o atracţie emoţională şi care asigură cel mai înalt nivel de confort, de siguranţă, de design şi de ergonomie şi cea mai bună configuraţie pentru habitaclu. Toate acestea sunt calităţi oferite de Opel Meriva, care este acum şi mai confortabil datorită noului motor diesel silenţios şi inteligentului sistem de infotainment IntelliLink.

    Sistemul inovator FlexDoors facilitează urcarea şi coborârea din autovehicul
    Cel mai remarcabil ingredient al apreciatului concept de ergonomie al modelului Meriva este revoluţionarul sistem patentat FlexDoors. În timp ce unghiul de deschidere obişnuit al uşilor este de 68 de grade, portierele Meriva cu deschidere la 84 de grade în faţă şi spate permit accesul facil al tuturor pasagerilor. Pentru a facilita urcarea şi coborârea indiferent dacă parcaţi în locuri de parcare late sau înguste, acestea au patru etape diferite de deschidere, până în momentul în care sunt aproape perpendiculare cu autovehiculul. Un alt avantaj al sistemului exclusivist FlexDoors este că facilitează urcarea şi coborârea, fără să fie nevoie să vă întoarceţi sau să vă aplecaţi, chiar şi în spaţii înguste, fiind, prin urmare, benefic pentru spate. Mânerele solide de pe partea dreaptă şi stângă a montantului B, care permit o utilizare intuitivă, facilitează mişcarea în interior. Poziţia de şedere mai înaltă a şoferului şi pasagerului din faţă asigură o vizibilitate generală mai bună.

    Ergonomie şi flexibilitate – aşa funcţionează în prezent conceptele pentru interior
    Sistemul FlexSpace, care este dotare standard pentru modelul Meriva, permite transformarea rapidă şi fără dificultăţi a autovehiculului cu cinci locuri într-unul cu două locuri. Scaunele nu trebuie demontate. Scaunele faţă Meriva din dotarea standard oferă cel mai bun interval de reglare din clasa sa – 240 mm în faţă/spate şi 65 mm în înălţime, astfel că persoanele de orice talie pot găsi cea mai confortabilă şi potrivită poziţie de şedere. În plus, opţional sunt disponibile scaunele ergonomice complet reglabile certificate de AGR, care prezintă o funcţie de înclinare suplimentară, suportul lombar suplimentar, extensia pentru zona coapselor şi tetierele reglabile în patru direcţii. Pentru un confort mai mare în zilele cu temperaturi scăzute, noul Meriva oferă o funcţie de încălzire a scaunelor în mai multe etape şi este singurul autovehicul din clasa sa echipat cu volan încălzit. Astfel, şoferul nu trebuie să poate mănuşi, fapt care la rândul său sporeşte siguranţa.
    Asistentul la parcare preinstalat asigură un confort sporit prin facilitarea manevrelor, detectând obstacolele atât în spate şi în faţă, cât şi doar în faţă. Noul Meriva este disponibil acum cu o cameră video pentru marşarier, care afişează orice pericole în momentul parcării pe monitorul de 7 inch al sistemului de infotainment IntelliLink. Aceasta îi asigură şoferului Meriva o vizibilitate excelentă în spate fără a trebui să-şi solicite spatele întorcându-se. 
    Farurile halogen opţionale pentru iluminare în viraje şi curbe cu lămpi de iluminare diurnă cu LED-uri, care se adaptează la condiţiile de drum şi fac virarea în intersecţii mai sigură oferă o vizibilitate optimă pentru şofer, dar şi o detectare optimă a autovehiculului de către ceilalţi participanţi la trafic. 
    Pentru cerinţe de încărcare mai mari, este disponibil un volum de încărcare maxim de 1.500 de litri cu o suprafaţă de încărcare plană. În plus, Meriva oferă încă o altă soluţie inteligentă de transport: suportul pentru biciclete FlexFix recomandat de AGR, care menajează spatele. Suportul pentru biciclete inovator FlexFix de la Opel poate transporta două biciclete cu o greutate maximă de 40 kg. FlexFix este întotdeauna la bordul Meriva, fiind integrat în bara de protecţie spate, de unde glisează uşor ca un sertar.

    Noua generaţie a sistemului de infotainment IntelliLink
    Noul Meriva se mândreşte cu o nouă generaţie a sistemului de infotainment IntelliLink ce asigură integrarea perfectă în autovehicul a smartphone-ului. Monitorul color HD de şapte inch oferă o nouă interfaţă cu grafica IntelliLink care îmbunătăţeşte lizibilitatea şi facilitează utilizarea. Sistemul dispune de streaming audio şi conectivitate hands-free pentru telefon prin Bluetooth şi conectivitate suplimentară prin portul USB. Sistemele opţionale Navi 650 şi Navi 950 IntelliLink asigură o navigaţie rapidă şi precisă. Destinaţiile pot fi introduse uşor prin comandă vocală utilizând comenzi scurte şi rapide, iar ambele mâini rămân pe volan.
     
    Gamă largă de motoare
    Noul Meriva este disponibil cu o gamă nouă de motoare pe benzină, GPL şi diesel. Punctul de atracţie este noua generaţie a motorului diesel 1.6 CDTI care impresionează prin consumul său redus şi caracterul ecologic, precum şi prin rularea uniformă remarcabilă şi nivelul de zgomot foarte mic. Cu emisii de CO2 de doar 99 de grame per kilometru, Meriva se situează sub pragul de 100 g şi oferă cea mai bună combinaţie între confort şi eficienţă.
    Transmisiile manuale noi cu grad de frecare redus oferă un nou nivel de confort la schimbarea treptelor de viteză în combinaţie cu toate motoarele pe benzină, GPL şi diesel. În plus, o transmisie cu şase trepte de viteză şi grad redus de frecare care sporeşte şi mai mult confortul este acum disponibilă cu ambele versiuni de 88 kW/120 cp şi 103 kW/140 cp ale motorului turbo pe benzină de 1,4 litri, precum şi cu unitatea turbo diesel de 81 kW/110 cp.


    Sursa: Opel Romania


    miercuri, 4 iunie 2014, ora 09:16

0 comentarii:

Leave a Reply

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.