.
  • Şapte premiere mondiale la salonul auto IAA: de la Opel Insignia OPC la conceptul Monza

    • Încredere în sine: noua vedetă sport a mărcii Opel, modelul Insignia OPC, în lumina reflectoarelor la salonul auto IAA
    • Noua familie Insignia, cu modelul Country Tourer pasionat de aventură
    • Mobilitatea viitorului: conceptul Monza prezintă designul şi conectivitatea autovehiculelor de mâine
    • Individualitate: conectare şi informaţii la zi cu ADAM Black Link şi ADAM White Link
    • Noile motoare îmbină un plus de rafinament şi putere cu un consum redus


    Rüsselsheim/Frankfurt. Opel se îndreaptă spre viitor cu cele şapte premiere mondiale de la cea de-a 65-a ediţie a Salonului Auto Internaţional de la  Frankfurt (IAA), din perioada 12 – 22 septembrie. Producătorul auto de la Rüsselsheim prezintă noul Opel Insignia OPC cu aspect nou, şasiu reproiectat şi sistem infotainment inovator la standul D 09 din hala 8. Motorul V6 turbo de 2,8 litri, cu o putere de 239 kW/325 cp, ce dezvoltă un cuplu maxim de 435 Nm, asigură accelerarea celui mai atletic model Opel de la zero la 100 km/h în doar 6,0 secunde. La fel de spectaculoase ca şi versiunea OPC a vârfului de lance al mărcii sunt modelele prezentate în premieră mondială: Insignia Country Tourer, membrul pasionat de aventură al noii familii Insignia, precum şi variantele hatchback, notchback şi Sports Tourer, toate având un design nou, sisteme infotainment revoluţionare şi cele mai bune motoare din clasa din care fac parte.
    De asemenea, Opel demonstrează publicului felul în care va arăta mobilitatea viitorului prin premiera conceptului său Monza: viziunea Opel asupra mobilităţii conectate şi eficiente. În acelaşi timp, Opel prezintă ceea ce are de oferit conducerea autovehiculelor moderne, cu modele inovatoare şi soluţii de infotainment cum ar fi ADAM Black Link şi ADAM White Link şi generaţii noi de motoare. La Frankfurt debutează, de asemenea, un motor nou 1.6 SIDI turbo de 200 cp pentru modelul decapotabil Cascada şi noua familie de motoare pe benzină de cilindree redusă, împreună cu o transmisie nouă cu şase trepte de viteză.
    „Avem produse puternice care vor conduce marca Opel pe drumul către succes, precum şi concepte inovatoare care arată direcţia viitoare de dezvoltare. În prezent suntem poziţionaţi mai bine decât oricând cu portofoliul nostru cuprinzător de modele atrăgătoare şi tehnologii revoluţionare. Veniţi să vă convingeţi singuri la salonul auto IAA”, a spus dr. Karl-Thomas Neumann, CEO Opel, invitând toţi vizitatorii expoziţiei să se oprească la standul Opel şi să vadă de aproape produsele mărcii.

    Noul Insignia OPC: premiera mondială a celui mai performant sistem de propulsie Opel
    Dezvoltând o putere de 239 kW/325 cp şi generând un cuplu maxim de 435 Nm, Insignia OPC este cel mai performant model din gama Opel. Acesta îşi face debutul la salonul auto IAA cu un aspect nou şi împrospătat. Puterea sa este subliniată de partea din faţă şi cea din spate restilizate, cu elemente de design purtând semnătura OPC, cum ar fi motivul distinctiv al colţilor din partea frontală şi ornamentul ţevii de eşapament integrat în partea din spate, care evocă tururile de mare viteză de pe circuitul Nürburgring.
    Caroseria atrăgătoare încorporează tehnologii de ultimă generaţie. Şasiul OPC a fost îmbunătăţit, punându-se un accent deosebit pe reproiectarea punţii spate, la fel ca în cazul altor membri ai noii familii Insignia, pentru care inginerii au modificat aproximativ 60% din componente. În plus, a fost redus nivelul de zgomot şi vibraţii prin intermediul a numeroase măsuri de reglare fină. Noul software ESP asigură o adaptare şi mai exactă a dinamicii de conducere, în special ca reacţie la tendinţele de subvirare. Software-ul de amortizare modificat pentru şasiul FlexRide cu amortizoare reglabile asigură o ţinută la drum optimă. Această programare specifică OPC îmbunătăţeşte dinamica de conducere, asigurând un răspuns mai rapid şi mai precis la diferite manevre şi condiţii de drum. Modelul Insignia OPC accelerează de la zero la 100 km/h în 6,0 secunde (Sports Tourer: 6,3 secunde) şi atinge o viteză maximă de 250 km/h (limitată electronic). În cazul în care nu este specificată nicio restricţie, modelul OPC cu transmisie manuală atinge o viteză maximă de 270 km/h (Sports Tourer: 265 km/h). Sistemul de frânare Brembo de înaltă performanţă asigură o decelerare rapidă în condiţii de stabilitate maximă, chiar şi în cazul unei frânări bruşte.
    Postul de conducere întâmpină şoferii OPC cu o ambianţă ce oferă senzaţia pură motorsport. Scaunele performante Recaro, disponibile opţional şi cu tapiţerie din piele şi cu o funcţie de memorare, mânerul OPC al manetei schimbătorului de viteze, precum şi un panou de instrumente şi o consolă centrală complet noi emană un aer premium. Pe lângă informaţiile de bază, şoferii pot vedea pe ecranul opţional de 8 inch de pe panoul de instrumente detalii specifice, cum ar fi presiunea şi temperatura uleiului, tensiunea bateriei, poziţia clapetei de acceleraţie, forţa de frânare şi forţa gravitaţională ca urmare a acceleraţiei laterale. 
    Noul volan performant (cu funcţie de încălzire opţională) este echipat cu manete pentru schimbarea treptelor de viteză, în combinaţie cu transmisia automată. Acest lucru îi asigură şoferului OPC posibilitatea de a schimba manual şi foarte rapid treptele de viteză, chiar şi în modul automat. Dacă după aceea manetele pentru schimbarea treptelor de viteză nu mai sunt utilizate timp de cel puţin 12 secunde, autovehiculul continuă să ruleze normal în modul automat. Astfel, noul Insignia OPC îmbină în mod confortabil avantajele funcţionării manuale şi automate.

    Noul Insignia: revoluţia sistemului infotainment
    Noul Opel Insignia va avea premiera mondială la salonul auto IAA cu numeroase variante de caroserie: cu patru uşi, cu cinci uşi şi Sports Tourer, ca şi OPC şi Country Tourer. Modelul de vârf al gamei Opel se remarcă printr-un interior şi mai atrăgător şi un exterior mai stilizat, ducând filosofia de design premiată a mărcii Opel, „măiestria sculpturală întâlneşte precizia germană”, la un nivel superior. Un aspect special este introducerea unei generaţii complet noi de sisteme de infotainment, acum disponibile pentru toate modelele Insignia. Acestea integrează la bordul autovehiculelor multe funcţii ale smartphone-urilor, care pot fi utilizate în mod intuitiv şi simplu cu ajutorul unei tastaturi tactile, al unui ecran tactil sau al butoanelor de pe volan, precum şi prin comandă vocală.
    Noile motoare puternice şi extrem de eficiente cu injecţie directă, cum ar fi cele două unităţi de propulsie turbo pe benzină şi noul turbo diesel cu emisii de CO2 de 99 g se adaugă portofoliului vast de motorizări. Datorită acestui nivel al emisiilor extrem de scăzut, variantele de motor turbo diesel cu o cilindree de 2,0 litri care dezvoltă o putere de 88 kW/120 cp sau 103 kW/140 cp se încadrează în clasa germană de eficienţă A+. În cazul modelelor cu patru şi cinci uşi cu transmisie manuală cu şase trepte de viteză şi sistem Start/Stop, ambele variante de putere consumă doar 3,7 litri de carburant per 100 km în regim mixt, având emisii de CO2 de numai 99 g/km (în conformitate cu Regulamentul [CE] nr. 715/2007), iar modelul Sports Tourer consumă 3,9 l/100 km şi are emisii de CO2 de 104 g/km. Prin urmare, Opel Insignia 2.0 CDTI este cel mai eficient autovehicul diesel din punct de vedere al consumului de carburant din clasa sa. De asemenea, inginerii au asigurat caroseriei noului Insignia un caracter şi mai aerodinamic. Având valori extraordinar de mici ale coeficientului aerodinamic, de 0,25, respectiv 0,28, modelul Insignia hatchback este cel mai aerodinamic autovehicul cu cinci uşi din lume, iar Sports Tourer este cel mai aerodinamic station wagon produs în serie de pe piaţă.

    Noul Insignia Country Tourer: membrul familiei Insignia pasionat de aventură
    Cea de-a treia premieră mondială este modelul Opel Insignia Country Tourer. În timp ce varianta sa înrudită, Sports Tourer, este un station wagon elegant de familie şi pentru afaceri, noul Insignia Country Tourer exprimă o dorinţă înnăscută pentru aventură. Acest model atletic şi multifuncţional cu garda la sol mai ridicată asigură libertate în afara constrângerilor centrelor urbane şi ale drumurilor asfaltate. Caracteristicile definitorii includ elemente de protecţie sub caroserie, în faţă şi în spate, combinate cu pasajele roţilor proeminente şi armăturile de protecţie de la partea inferioară a caroseriei, completate cu cele două ţevi de eşapament. Tracţiunea integrală cu tehnologie de ultimă oră asigură aderenţă şi manevrabilitate în siguranţă, în toate situaţiile de conducere. Modelul este echipat cu motoare turbo puternice, cum ar fi motorul SIDI de 2,0 litri cu injecţie directă de benzină şi putere de 184 kW/250 cp sau unitatea de înaltă performanţă 2.0 BiTurbo CDTI, ambele generând un cuplu maxim impresionant de 400 Nm.

    Monza: conceptul vizionar arată mobilitatea auto a viitorului
    Cu un aspect exterior dezinvolt şi atletic, o tehnologie unică a proiecţiei în interior şi un design modular care favorizează prin excelenţă sistemele de propulsie sustenabile: Opel Monza Concept reprezintă eficienţa stilată şi ultramodernă pe patru roţi. Acest concept vizionar este prezentat în premieră mondială la salonul auto IAA şi ajută publicul să-şi facă o idee despre ceea ce poate aştepta de la Opel în viitor.

    Eficienţa şi conectivitatea sunt direcţiile principale de dezvoltare a generaţiei viitoare a modelelor Opel. Prin urmare, Monza Concept reprezintă o avanpremieră fascinantă a ceea ce va urma. Pentru a exprima în mod vizual dorinţa Opel de a spori eficienţa, conceptul Monza prezintă o evoluţie a filozofiei de design a mărcii – măiestria sculpturală întâlneşte precizia germană, cu contururi ce evocă mai degrabă atletism şi supleţe decât forţă pură.  În ceea ce priveşte conectivitatea, acesta oferă posibilităţi inovatoare ce reprezintă un avans considerabil în dezvoltarea sistemelor infotainment. Toate informaţiile sunt afişate prin intermediul tehnologiei inovatoare a proiecţiei pe un panou de instrumente care se întinde de la o uşă la cealaltă, o premieră mondială în sectorul auto. La fel de revoluţionar este şi designul modular al conceptul Monza, care asigură o flexibilitate maximă în selectarea sistemelor de propulsie. Conceptul Monza face ca viitorul autovehiculelor să fie tangibil în prezent.

    ADAM, campionul personalizării: şi mai multe opţiuni, o conectivitate şi mai bună
    Stilatul Opel ADAM nu este doar campionul personalizării, ci şi cel mai bine conectat autovehicul de dimensiuni mici de pe piaţă. Acest lucru este demonstrat din nou de modelele speciale ADAM Black Link şi ADAM White Link, care sunt echipate standard cu sistemul de infotainment IntelliLink şi funcţia de comandă vocală Siri Eyes Free. Ambele modele noi îşi fac debutul la Salonul Auto Internaţional (IAA). Fiind produse într-o ediţie limitată, de 2.000 de unităţi, variantele ADAM Black Link şi White Link reflectă aspectul tipic al smartphone-urilor în negru sau alb, având accente din aluminiu periat. Astfel, acestea reprezintă un amestec perfect între tehnologiile ultramoderne de infotainment şi conectivitate cu un design curat, inspirat din domeniul tehnic.
    În plus, atrăgătorul Opel ADAM îşi va consolida poziţia de campion al personalizării pe parcursul lunilor viitoare cu mai multe opţiuni pentru interior şi exterior. Acum sunt adăugate şi culori noi pentru caroserie şi acoperiş, modele noi de jante şi elemente noi de decor, pentru a spori posibilităţile de personalizare. Interiorul modelului ADAM străluceşte în culori şi elemente grafice noi ale panoului de instrumente, consolei centrale şi uşilor, precum şi datorită tapiţeriei noi a scaunelor şi elementelor de design suplimentare ale plafonului. Toate acestea măresc foarte mult posibilităţile de personalizare, cumpărătorii modelului ADAM putând să-şi creeze autovehicul visat.

    Motorul SIDI turbo cu cilindree de 1,0 litri şi putere de 85 kW/115 cp: noi standarde în gama motoarelor cu trei cilindri
    Cu trei familii complet noi de motoare şi introducerea a 13 unităţi de propulsie noi până în 2016, Opel se află pe banda rapidă şi în materie de îmbunătăţire a portofoliului de motoare. Acum îşi face premiera mondială la salonul auto IAA un motor SIDI (Spark Ignition Direct Injection) cu design nou şi trei cilindri, având o putere de 85 kW/115 cp. Pe lângă faptul că este ecologic, acest motor turbo pe benzină de 1,0 litri reprezintă un nou standard în materie de rafinament în gama motoarelor cu trei cilindri, datorită nivelului redus de zgomot şi vibraţii, caracteristici superioare multor unităţi de propulsie cu patru cilindri. Această unitate de propulsie de dimensiuni mici generează şi un cuplu ridicat în gama de turaţii reduse, de 166 Nm, între 1.800 şi 4.700 rpm. Acesta îşi va face debutul anul viitor, cu o transmisie manuală cu şase trepte de viteză nou creată, echipând modelul Opel ADAM.

    Cascada SIDI turbo cu cilindree de 1,6 litri şi putere de 147 kW/200 cp: senzaţie autentică oferită de o decapotabilă
    O versiune cu clasă de cilindree superioară a noului motor 1.6 SIDI turbo de înaltă performanţă al Opel care dezvoltă o putere de 147 kW/200 cp, generează un cuplu maxim de 300 Nm cu funcţie de amplificare şi asigură atingerea unei viteze maxime de 235 km/h este prezentată în premieră mondială în cadrul modelului Opel Cascada. Acesta face parte dintr-o generaţie complet nouă de motoare Opel de cilindree medie, cu patru cilindri, care utilizează injecţia directă de benzină. Această a doua variantă nouă înregistrează puterea maximă a unui motor Opel din clasa de cilindree de 1,6 litri şi este un campion absolut în cadrul competiţiei strânse din segmentul său. Aceasta se alătură motorului 1.6 SIDI turbo de 125 kW/170 cp, care a debutat cu ocazia lansării pe piaţă a modelului Cascada în cursul primăverii. 


    Sursa: Opel Romania


    marti, 3 septembrie 2013, ora 10:10

0 comentarii:

Leave a Reply

xiaomi

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.