.
  • Chevrolet turează motoarele în aşteptarea producţiei „Turbo” a companiei DreamWorks Animation


    • Campania globală va prezenta un prototip personalizat Camaro bazat pe autovehiculul din film. În România
    • Turbo este distribuit de Odeon şi rulează în cinematografe din 2 August.

     
    DETROIT – Chevrolet va ajuta la „propulsarea” unui mic melc numit Turbo în următorul film al companiei DreamWorks Animation SKG, Inc., care îi va purta numele. Colaborarea dintre Chevrolet şi DreamWorks Animation va viza fanii din SUA şi de pe anumite pieţe internaţionale şi va ajuta la intensificarea atmosferei autentice de curse a filmului.

    Campania cuprinzătoare va include, de asemenea, publicitate TV, online şi în presa scrisă, promovare pe reţelele de socializare şi parteneriate cu reprezentanţe pe pieţe cheie. Echipa de design a Chevrolet s-a consultat cu DreamWorks în privinţa versiunilor animate Camaro şi Chevrolet participante la cursa de la Indianapolis în filmul care a avut premiera în S.U.A. pe 17 iulie. Turbo va fi primul film pentru care DreamWorks Animation a încheiat astfel de parteneriate cu mărci.

    Chevrolet va avea un rol important în două dintre momentele cheie ale filmului. Turbo va „prinde viteză” după o întâlnire cu un Chevrolet Camaro, pentru ca mai târziu logoul Chevrolet, „papionul”, va fi foarte vizibil în scenele cu desfăşurarea cursei Indianapolis 500.

    Turbo este unul dintre cele mai aşteptate filme ale verii şi suntem extrem de încântaţi de această colaborare, care se potriveşte perfect cu participarea Chevrolet la INDYCAR”, a declarat Tim Mahoney, Director de Marketing la Chevrolet. „Milioane de viitori piloţi vor fi inspiraţi de Turbo să-şi împlinească visele, fie ele mari sau mici.”

    Anne Globe, Directorul de Marketing al DreamWorks Animation, a declarat: „Într-un film despre un melc lent care visează să devină rapid, cine ar fi mai potrivit să îi dea eroului nostru prima sa impresie despre condusul cu viteză mare decât Chevrolet? Relaţia noastră cu Chevrolet, atât pe ecran, cât şi la Indy 500 s-a dezvoltat foarte natural şi conferă un plus de autenticitate acestei părţi nebuneşti a poveştii.”

    Chevrolet va include, de asemenea, personajul Turbo în publicitatea de dinainte de lansare. Anunţurile publicitare vor îngloba tema filmului privind împlinirea viselor în platforma mărcii Chevrolet, „Descoperă noi trasee”.

    Turbo va fi lansat în Europa la începutul verii.
    Campania mai amplă include şi integrări ale mesajelor publicitare în televiziune şi presa scrisă, pentru diferite produse Chevrolet, utilizând un spot TV animat personalizat, care va fi tradus în mai multe limbi pentru pieţe internaţionale specifice, dar şi promovare pe reţelele de socializare. În plus, reprezentanţe selecţionate vor promova parteneriatul pe măsură ce filmul rulează în Europa. Planurile variază în funcţie de piaţă.

    Despre Chevrolet
    Compania Chevrolet a fost înfiinţată la Detroit în 1911 şi este pe locul patru în topul celor mai mari mărci de autovehicule din lume, cu vânzări anuale de aproape 5 milioane de autovehicule şi camioane în peste 140 de ţari. Chevrolet oferă clienţilor săi autovehicule cu consum redus de carburant, performanţe energice, design expresiv, calitate înaltă şi conectivitate inteligentă prin Chevrolet MyLink. Gama Chevrolet destinată pieţei europene cuprinde autovehiculele de oraş Spark şi Aveo, SUV-ul de mici dimensiuni Trax, modelul compact Cruze, MPV-ul de familie Orlando, SUV-ul compact Captiva, modelul Malibu sedan de dimensiuni medii, legendarele modele sport Camaro şi Corvette, precum şi Volt, autovehiculul electric cu autonomie extinsă. Pentru informaţii suplimentare, accesaţi www.chevrolet.ro.

    Despre DreamWorks Animation
    DreamWorks Animation creează divertisment de înaltă calitate, inclusiv filme de animaţie CG, programe şi seriale de televiziune şi divertisment live, pentru publicul din toată lumea. Compania angajează talente creatoare de talie mondială, are o echipă de conducere puternică şi experimentată şi deţine tehnologie şi tehnică de film avansate. Compania DreamWorks Animation a fost inclusă cinci ani la rând în topul „Cei mai buni 100 de angajatori” realizat de revista FORTUNE®. În 2013, DreamWorks Animation s-a clasat pe locul 12 în acest top. Toate filmele DreamWorks Animation sunt realizate în 3D. Compania a lansat în cinematografe în total 25 de filme de animaţie, inclusiv francizele Shrek, Madagascar, Kung Fu Panda, Cum să îţi dresezi dragonul, Motanul încălţat şi Croods.

    Despre Turbo
    De la producătorii MADAGASCAR şi KUNG FU PANDA, TURBO este o comedie 3D în ritm alert despre un melc care îndrăzneşte să aibă vise mari – şi rapide. După ce în urma unui accident ciudat primeşte superputerea vitezei, Turbo îşi turează forţele la maxim şi porneşte într-o călătorie extraordinară pentru a atinge aparent imposibilul: să concureze în cea mai rapidă cursă din lume, Indianapolis 500. Cu ajutorul grupului său de melci „de cartier” tunaţi, acest perdant prin excelenţă îşi pune la bătaie inima şi cochilia pentru a dovedi că niciun vis nu este prea mare şi niciun visător prea mic. Turbo este una dintre cele mai aşteptate animaţii 3D din avara anului 2013. Este o poveste incredibilă despre un obişnuit melc de grădină ce are un singur obiectiv, să devină cel mai rapid pilot de curse din lume. Turbo îşi transformă visul în realitate într-un film pe cât de amuzant şi distractiv, pe atât de motivant şi educativ.


    Sursa: Chevrolet Romania 


    joi, 1 august 2013, ora 10:22

0 comentarii:

Leave a Reply

xiaomi

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.