.
  • Valentino Rossi este imaginea Opel ADAM

    • Echipă de top: multiplul campion mondial şi maşina lifestyle
    • Caracteristici comune: plăcerea de a conduce cu îndrăzneală si precizie

    Rüsselsheim / Milano. Valentino "Vale" Rossi este noul ambasador de brand în Italia pentru modelul mic, şic şi urban Opel ADAM. Celebrul multiplu campion mondial MotoGP este vedeta unei ample campanii de comunicare cu accent pe trasaturile comune ADAM & Valentino: personalitate, creativitate, energie și, în același timp, cea mai mare precizie. Cu aspectul său îndrăzneţ, neconvenţional şi absolut unic, ADAM are aceleași caracteristici ca și campionul italian.

    "Valentino Rossi este ambasadorul ADAM perfect: relaxat, amuzant și ușor ireverențios, mereu în mișcare – exact ca Opel ADAM. În același timp, este extrem de riguros, atent; solicită și acționează cu precizie maximă, la fel ca de ingineria germană, valoarea de bază a tuturor modelelor noastre", spune Roberto Matteucci, Director Executiv Opel Italia. "Colaborarea cu Valentino Rossi pentru ADAM este un semn clar al dorinței noastre și al angajamentul de a trasa o nouă personalitate modelelor Opel, păstrând în același timp accentul pe precizia ingineriei germane", a spus Matteucci.

    Valentino Rossi a fost cucerit pe loc de mica maşină lifestyle, campion al individualizării: "Am fost pe loc convins de Opel ADAM, nu doar din cauza designului, accesoriilor şi tehnologiei pe care le încorporează. Cred că potențialul său de individualizare, cu mii de variații, este pur şi simplu fantastic. Nu știu numărul exact al fiecăreia dintre ele, dar cu siguranță sunt mai mult decât suficiente pentru ca toată lumea sa îşi creeze propriul ADAM perfect."

    Opel ADAM: campionul individualizării şi cea mai bine conectată maşină mică
    Opel ADAM ofera mai mult de 61.000 variații exterioare și aproape 82.000 de interior, mai mult decât orice altă maşină din această clasă. Modelul lifestyle şic este o maşină agilă cu trei uși, perfectă pentru mediul urban. Dinamica sa de conducere iese în evidenţă şi în afara orașului grație șasiului și setărilor de direcţie, concentrate pe agilitate.

    În interiorul cabinei, ADAM oferă locuri pentru patru persoane care beneficiază de o atmosferă și tehnologii premium din segmentele superioare. Noul sistem infotainment IntelliLink ce integrează smartphone-ul proprietarului în mașină (Android, Apple iOS), face ca ADAM să fie cea mai bine conectată maşină mică. Sistemul de recunoaștere vocală Siri “Eyes Free” de la Apple va fi disponibil în curând. Printre caracteristicile ce fac ADAM ideal pentru mediul urban se numără noua generație a sistemului de asistenţă la parcare, alertă de avertizare pentru unghiul mort, sistem de asistare a direcției "light touch" pentru condus în oraş și sistemul de biciclete de transport FlexFix exclusiv Opel, complet integrat în spoilerul spate.

    ADAM introduce premiata filosofie de design a Opel, "măiestria sculpturală întâlnește precizia germană", în segmentul A, concentrat pe fashion. ADAM iese în evidență prin aspectul musculos şi original care se opune tendinței retro, precum și prin proporțiile îndrăznețe, puternice. Experții prognozează că segmentul A, de care apartine ADAM, va continua să crească în mod constant în următorii câțiva ani. Începând cu anul 2000, vânzările de maşini fashion din segmentul A (în a 3.70 m lungime), au crescut în Europa cu aproximativ 30%, iar cele de lux din segmentul B (în jurul a 4.00 m lungime), cu peste 110%. Cu ADAM, Opel intenționează să cucerească această piață în creștere.


    Sursa: Opel Romania / Auto Aiss Focsani


    Joi, 21 februarie 2013

0 comentarii:

Leave a Reply

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.