.
  • Chevrolet alimentează ambiţiile tinerilor europeni creativi

    • Programul creativ de la Chevrolet: rampa de lansare în carieră a artiştilor debutanţi
    • Young Creative Chevrolet transformă visurile profesionale din copilărie în realitate
    • Cea de-a şaptea ediţie a concursului anual Young Creative Chevrolet este pe punctul de a începe


    Întrebaţi orice copil ce-şi doreşte să devină când va fi mare şi vă va împărtăşi instantaneu visurile şi speranţele sale. Însă, după cum v-ar spune orice tânăr de douăzeci şi ceva de ani şi după cum dovedesc şi statisticile actuale, ambiţiile profesionale din copilărie sunt din ce în ce mai greu de îndeplinit în Europa.

    Este chiar mai greu pentru tinerii creativi, care îşi doresc propria casă de modă sau să se înscrie la un festival de film internaţional. De fapt, şansa de a dobândi experienţă în industrie este o motivaţie suplimentară pentru tinerii talentaţi.

    Datorită Young Creative Chevrolet (YCC), un concurs pan-european de arte aplicate susţinut de legendarul producător auto, artiştii aflaţi la începutul carierei sunt încurajaţi şi sprijiniţi.

    Studenţii care câştigă concursul YCC la categoriile design grafic, fotografie, video şi modă au ocazia de a-şi expune lucrările la evenimente internaţionale consacrate, beneficiind în acelaşi timp de premiile Chevrolet, cu o valoare cuprinsă între 800 – 5.200 €. Câştigătorii din Europa se vor bucura, de asemenea, de o experienţă profesională unică în culise alături de profesioniştii din domeniile respective.

    Visuri alimentate de ambiţie
    Sofia Stergiopoulou visează să aibă propriul său studio de producţie. Ea afirmă că se vede lucrând într-un mediu plin de oameni creativi, ce provin din culturi diferite, care să „ne îmbine viziunile şi să creeze ceva frumos şi unic”.

    Câştigarea concursului YCC la categoria arte vizuale în 2011 atât la nivel naţional, cât şi pan-european, a ajutat-o enorm pe tânăra de 23 de ani. Obţinerea premiului YCC i-a oferit încrederea de care avea nevoie pentru a continua să îşi urmeze visul, precum şi credibilitate în ochii celorlalţi. „Oamenii par să aprecieze faptul că am câştigat şi să îl considere drept o garanţie pentru nivelul meu de gândire, profesionalism şi iscusinţă”, adaugă aceasta.

    Şi, mai important, datorită premiului YCC obţinut, universitatea la care studiază Stergiopoulou i-a acordat o bursă integrală, fără de care nu ar fi reuşit să îşi continue studiile.

    Young Creative Chevrolet (YCC) a fost lansat de Chevrolet Europe în 2007 cu scopul de a încuraja creativitatea şi de a sprijini artiştii debutanţi, aflaţi la începutul carierei.  A şasea ediţie a YCC a fost marcată de o creştere considerabilă ca nivel de participare, în concurs înscriindu-se 280 de facultăţi de arte aplicate din 24 de ţări europene.  
    Interesul din ce in ce mai mare pentru acest concurs ar putea fi explicat nu numai prin prisma premiilor atractive în bani, acordate atât câştigătorilor YCC la nivel naţional, cât şi celor la nivel european, ci şi prin prisma susţinerii domeniilor creative.   Printre susţinătorii şi îndrumătorii YCC se numără Lucy Walker, producător de filme documentare, Jon Landau, producător de filme de la Hollywood, Neville Brody, Wayne Hemingway şi Wolfgang Buchwieser, designeri recunoscuţi pe plan internaţional, precum şi Tiberio Timperi, prezentator la postul de televiziune RAI.

    Proiecte aduse la viaţă
    Studentul slovac la design Bohuslav Konuš se confruntă cu o serie de provocări.  În timp ce încearcă să îşi îndeplinească visul de a avea propria marca de mobilă intitulată BOBO – porecla sa – el trebuie să facă faţă unei competiţii acerbe.
      
    El a văzut participarea la concursul YCC din 2012 ca pe o şansă de a-şi folosi propriile idei în promovarea mărcii. „Idea mea este de a crea un produs care să evidenţieze abilităţile şi cunoştinţele pe care le-am dobândit  în timpul anilor de studiu.” Şi în calitate de fan Chevrolet, el a considerat că acest concurs este o bună ocazie de a conduce maşina visurilor sale. Konuš a câştigat premiul întâi atât la nivel naţional, cât şi la nivel european la două discipline – fotografie şi arte vizuale.

    Una dintre cele mai mari recompense pentru Konuš a fost aceea de a vedea cum proiectul său la categoria arte vizuale prinde viaţă. Konuš a declarat: „A fost o experienţă unică să văd oameni îmbrăcaţi în tricourile create de mine.” Iar competiţia i-a oferit oportunitatea de a stabili contacte profesionale, întrucât a cunoscut oameni din mai multe ţări şi, speră el, potenţiali parteneri de afaceri. 

    La fel ca Stergiopoulou, Konuš a constatat că premiului YCC a dat un impuls CV-ului și carierei sale, permițând celorlalți să îi remarce munca. Acesta l-a ajutat să își poată urmări în continuare visurile.

    Sfaturile sale pentru alți tineri pot aduce multă speranță acestei generații tinere care intră pe piața muncii în astfel de circumstanțe dificile – „Lucrați fără să vă temeți de eșec, deoarece vă veți confrunta cu greșeli pe care veți ști să le evitați pe viitor.”



    Vă puteti înscrie acum la YCC
    Pentru ediţia YCC 2013, prima selecţie va fi realizată de juriu la nivel naţional până în iunie 2013, acordându-se maxim trei premii pentru fiecare disciplină. Proiectul câștigător la fiecare disciplină va merge mai departe în finala europeană din iulie 2013.

    Juriile YCC la nivel național și european sunt alcătuite din artiști renumiți în domeniile respective, precum și din experți în design, profesionişti mass-media şi membri ai echipei de conducere Chevrolet.

    În conformitate cu instrucţiunile YCC, facultăţile de arte aplicate din Europa sunt invitate să se înscrie online până la data de 31 ianuarie 2013. Doar studenţii universităţilor înscrise oficial la YCC pot participa în concursul care promite să fie cel mai competitiv şi mai mediatizat eveniment de până acum.
    Puteți găsi mai multe informații pe pagina oficială YCC.

    Despre Young Creative Chevrolet
    Young Creative Chevrolet este concursul anual paneuropean de design şi artă, lansat de Chevrolet Europe în 2007 pentru a încuraja creativitatea, a sprijini artiştii debutanţi, aflaţi la începutul carierei şi pentru a întări valorile fundamentale ale mărcii Chevrolet.   În fiecare an, tinerii artişti sunt provocaţi să răspundă la indicaţiile de creaţie din anumite discipline de arte aplicate, precum modă, fotografie, video şi arte vizuale.  Prin această iniţiativă, Chevrolet Europe le oferă studenţilor posibilitatea de a-şi pune în practică talentul, dar şi de a interacţiona cu profesionişti din domeniile lor şi de a-şi prezenta lucrările în faţa unui public numeros, inclusiv în mass-media de lifestyle.  În fiecare ţară participantă, un juriu alcătuit din artişti şi profesionişti de renume acordă un număr de maxim trei premii pentru fiecare disciplină. Toţi ocupanţii locului I la nivel naţional se califică automat la competiţia paneuropeană, în cadrul căreia un juriu internaţional selectează cele mai bune trei proiecte din fiecare disciplină.  Pe lângă premiile în bani (locul 1: 4.000 €; locul 2: 3.000 €; locul 3: 2.000 €), câştigătorii YCC la nivel european se vor bucura de o experienţă de lucru unică din culise, alături de profesionişti din domeniile lor.   Amploarea concursului Young Creative Chevrolet a crescut treptat, de la 8 ţări participante şi 32 de facultăţi în 2007, la 24 de ţări participante şi 280 de facultăţi în 2012. Pentru mai multe informaţii referitoare la concursul YCC, accesaţi www.youngcreativechevrolet.eu sau www.facebook.com/youngcreativechevrolet.

    Despre Chevrolet
    Chevrolet este cea mai mare marcă internaţională a companiei General Motors, cu vânzări anuale de peste patru milioane de autovehicule în peste 140 de ţări. Este cea de-a patra marcă auto internaţională în materie de vânzări şi, de asemenea, una din mărcile cu cea mai rapidă dezvoltare din lume. Autovehiculele Chevrolet îmbină designul avangardist cu performanţa, inovaţia şi caracterul practic. Acestea oferă un raport calitate-preţ excelent. Înfiinţată în anul 1911 în S.U.A. de către emigrantul elveţian Louis Chevrolet, marca şi-a aniversat centenarul în 2011. Gama Chevrolet destinată pieţei europene cuprinde autovehiculul de oraş Spark, modelul de mici dimensiuni Aveo sedan şi hatchback, modelul compact Cruze sedan, hatchback şi station wagon, modelul sedan de clasă medie Malibu, MPV-ul de familie Orlando, SUV-ul Captiva, legendarele modele sport Camaro şi Corvette, precum şi Volt, autovehiculul electric cu autonomie extinsă. În 2012 Chevrolet lansează modelul Cruze station wagon şi modelul sedan de clasă medie Malibu. Puteți găsi mai multe informaţii despre Chevrolet accesând http://www.chevrolet.ro/ sau Media Chevrolet România.

0 comentarii:

Leave a Reply

xiaomi

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.