.
  • Preşedintele GM Dan Akerson îşi reafirmă angajamentul faţă de Opel

    • Şeful companiei vizitează uzina din Ruesselsheim şi interacţionează cu angajaţii
    • Angajament clar faţă de planul corporatist „Drive Opel 2022”


    Ruesselsheim. Dan Akerson, preşedintele şi directorul executiv GM, a participat la o întâlnire cu angajaţii Adam Opel AG, la sediul central din Ruesselsheim (Germania). Mai multe mii de angajaţi s-au adunat în hala K48 pentru a primi informaţii directe. În plus, Akerson a răspuns întrebărilor acestora referitoare la companie şi la planul de viitor „Drive Opel 2022”.

    Akerson s-a referit la climatul economic european, care este în continuare unul dificil. Cu toate acestea, a subliniat în acelaşi timp nevoia şi hotărârea de a readuce marca Opel pe creştere, aceasta fiind o parte importantă a succesului global al GM. „O companie precum GM are nevoie de o prezenţă puternică în Europa, de o dezvoltare susţinută a designului şi a produselor, precum şi de o reţea puternică de parteneri. Opel îndeplineşte acest rol.” Conform lui Akerson, Opel va vinde din nou peste 1 milion de autovehicule anul acesta şi va avea  în continuare un rol de lider în dezvoltarea produselor GM la nivel global.

    „Există mai multe semne pozitive care demonstrează faptul că planul nostru corporatist începe să funcţioneze,” a adăugat Akerson. Acesta a făcut referire la reducerea costurilor fixe cu 300 de milioane de dolari de la începutul anului până în prezent. „Ne bazăm pe eforturile noastre susţinute, nu pe sprijin din partea pieţelor,” a declarat Akerson. Conform acestuia, ofensiva amplă de produse, ce include autovehicule noi şi atrăgătoare precum modelul Mokka SUV compact şi elegantul model ADAM pentru oraş reprezintă în continuare un element cheie. 


    Sursa: Opel Romania / Auto Aiss Focsani 


    marti, 20 noiembrie 2012, 10:21 

0 comentarii:

Leave a Reply

xiaomi

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.