.
  • Poveste cu suspans



    Manevrabilitatea perfectă a modelului GTC Astra este rezultatul unei combinaţii între suspensia faţă HiPerStrut şi suspensia spate cu arbore compus/braţ Watts.


    1. GTC este primul model Astra echipat cu un element exclusivist de înaltă tehnologie: suspensia faţă HiPerStrut, utilizată pentru modelul Insignia OPC. Aceasta este inclusă în dotarea tuturor versiunilor şi a fost adaptată pentru autovehiculul sport compact, pentru a obţine o manevrabilitate îmbunătăţită şi un răspuns mai direct din partea sistemului de direcţie, caracteristici apreciate de şoferii cu un stil de conducere sportiv. Inginerii Opel au reproiectat suspensia MacPherson a modelului Astra pentru a utiliza aceleaşi puncte de suspensie.

    2. HiPerStrut însemnă suspensie de înaltă performanţă. Noul design permite reducerea unghiului de înclinare a pivotului de direcţie cu 44% şi a deportului transversal cu 46%. Este prevenit astfel fenomenul de mişcare violentă a volanului provocată de cuplul ridicat la acceleraţia bruscă, iar rigiditatea unghiului de cădere al roţilor este mai mare, manevrabilitatea fiind îmbunătăţită semnificativ. Prin urmare, GTC Astra are o ţinută mai neutră în timpul virajelor, abordându-le mai rapid şi mai precis, cu un răspuns mai direct din partea sistemului de direcţie...

    3. Spaţiul îmbunătăţit de manevră a roţilor (spaţiul ocupat de roată în viraje şi la deplasarea pe verticală) permite utilizarea pneurilor de mari dimensiuni cu jante cu un diametru de până la 20 inch. Acest design exlusivist sporeşte aderenţa modelului coupé pe carosabil.

    4. Combinaţia inteligentă dintre arborele compus şi braţul Watts al suspensiei spate din dotarea autovehiculului GTC Astra şi-a demonstrat deja numeroasele avantaje pe modelul Astra. Componentele centrale ale sistemului sunt cele două braţe transversale conectate la roţi.

    5. Braţele transversale sunt ataşate la un braţ central pivotant, scurt, cu câte o articulaţie sferică la fiecare capăt. În timpul virajelor, această dispunere a suspensiei echilibrează forţa de comprimare de pe marginile exterioare ale braţelor transversale cu forţa de întindere de pe marginile interioare ale acestora.

    6. Profilul punţii menţine rigiditatea unghiului de cădere a roţilor împotriva forţelor laterale. Aceasta se torsionează în viraje, reducând la minim efectul de ruliu şi corectând ecartamentul autovehiculului.



    via www.opel-magazine.ro / Auto Aiss Focsani


    miercuri, 28 decembrie 2011, 09:42

0 comentarii:

Leave a Reply

xiaomi

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.