.
  • Deepside Deejays si Miky Love mixeaza in Extrem Club



    Vineri, 5 februarie 2010, sunteti invitati in Extrem Club Focsani sa asistati la un spectacol memorabil oferit de Deepside Deejays.
    Pretul bilestului eset de 15 lei.
    Informatii suplimentare si rezervari la 0742/086.466







    De asemenea, in acelasi club, dar sambata - 6 februarie 2010, va mixa Miky Love. Daca vrei sa vezi mai mult si sa asculti mai multe, vino si distreaza-te alaturi de cea mai sexy Miss DJ din tara!

    DJ Micky Love, pe numele ei adevarat Mihaela Ifrim, e o tanara bucuresteanca, in varsta de 24 de ani, pasionata de muzica si dans. Si-a dorit sa ajunga la pupitrul de mixaj, insa i-a fost greu sa fie luata in serios de colegii ei barbati. Asa ca a hotarat sa-si dea jos sutienul. In felul asta, nu va mai putea fi ignorata, a declarat zambind Micky Love.

    Romanca a luat aceasta decizie in urma cu un an, cand a ajuns, intamplator, la un show al rusoaicei Ellis Sexton. 'Am fost in Rusia in vacanta si am ajuns la un show al dj-itei Ellis Sexton. Cand am vazut cat de aclamata este de public, mi-am spus ca trebuie sa incerc si eu', a mai povestit Micky.

    La CLUB EXTREM, Micky Love mixeaza numai pentru voi sambata 06 februarie 2010

    Pret bilet: 10 lei.
    Informatii suplimentare si rezervari la 0742/086.466







    luni, 1 februarie 2010, 11:31

0 comentarii:

Leave a Reply

xiaomi

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.