.
-
Premiera mondiala: Audi combina functia start-stop cu transmisia automata
* Confort si eficienta
* Aplicabilitate la Audi A3 1.6 TDI si 1.4 TFSI
* Inovatii de la Platforma de Eficienta Modulara Audi
Sistemul start-stop opreste motorul de indata ce automobilul se opreste; motorul ramane oprit atat timp cat soferul tine apasata pedala de frana. De indata ce acesta elibereaza pedala de frana, sistemul start-stop porneste din nou motorul, in mod silentios, comod si rapid.
Pe langa performantele de conducere impresionante, aceste modele A3 ofera un consum exemplar, de doar 4,2 litri de carburant diesel la 100 de kilometri (pentru 1.6 TDI) sau de 5,3 litri de benzina premium fara plumb (pentru 1.4 TFSI). Aceasta inseamna ca modelul A3 1.6 TDI emite doar 109 grame de CO2 pe kilometru. In ceea ce priveste modelul A3 1.4 TFSI, emisiile totalizeaza 124 g/km.
A3 1.6 TDI este propulsat de un motor TDI cu patru cilindri, care dezvolta 77 kW (105 cp) la o turatie de 4.400 rpm, are o cilindree de 1.598 cc si atinge o valoare stabila a cuplului de 250 Nm in gama de turatii intre 1.500 si 2.500 rpm. In combinatie cu transmisia S tronic, motorul TDI al modelului A3 cu trei usi accelereaza de la 0 la 100 km/h in 11,7 secunde, atingand o viteza maxima de 194 km/h.
A3 1.4 TFSI are o putere de 92 kW (125 cp) si o cilindree 1.390 cc; cuplul maxim este de 200 Nm, fiind atins la turatii intre 1.500 si 4.000 rpm. In combinatie cu S tronic, automobilul accelereaza de la 0 la 100 km/h in 9,3 secunde si atinge o viteza maxima de 203 km/h.
La ambele modele A3 este prezent un sistem de recuperare a energiei la bord, tot ca dotare standard. In timpul franarii si deplasarii cu viteza de croaziera, acesta controleaza in mod inteligent alternatorul pentru a recupera energia, care este depozitata temporar in baterie. Aceasta energie este apoi reintrodusa in sistemul electric in timpul accelerarii, reducand astfel sarcina alternatorului. Acest proces economiseste combustibil. Sistemul de recuperare a energiei si sistemul start-stop isi arata intregul potential in special in conditii de trafic urban, adica exact in situatiile de conducere cu care se confrunta zilnic majoritatea clientilor.
Sursa: Porsche Romania / Scorpion
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comentarii: