.
  • Cursuri online ce ofera diplome/certificate de absolvire. Diplome noi la CV-ul tau!

    Mai jos voi prezenta cateva site-uri care ofera cursuri online:

    1. www.academiaonline.ro - primul site de cursuri online cu care am venit in contact inca din vremea studentiei (2000-2005), finalizand de-a lungul timpului 13 cursuri gazduite aici (Introducere in marketing, Comunicare, Microsoft Word XP RO - Modul avansati, Gramatica limbii engleze, Constituirea societatilor comerciale -modulul 1, Digital Media Design -Web design, Creativitate, HTML prin exemple, Organizarea si functionarea asociatiilor si fundatiilor, Visual Basic 6 - Accesul la o baza de date, Realizarea Planului de marketing, Marketing de gherila - pasaport spre succes si Comunicare comerciala prin email). In prezent Academia Online ofera 11 cursuri online, din care 7 cu plata si 4 gratuite, cursuri ce le gasiti aici. Va recomand cu caldura acest site, oamenii de aici au dat dovada de seriozitate si profesionalism de fiecare data; preturile cursurilor cu plata sunt modice iar cursurile gratuite nu ar trebui sa va scape. Diplomele au dimensiuni standard, A4 panoramic si vin prin posta.

    2. www.academiadeafaceri.ro - Academia Britanica de Afaceri si Comunicare. Am descoperit acest site, placut surprins, pe la inceputul lui 2007. Intre timp m-am inscris si am absolvit cu brio 2 burse si un curs: bursa Business Europe'2007 Premium MBA - Management and Business Administration, bursa European Business Communication Premium si cursul Comunicare si Relatii Publice in Afaceri. In prezent site-ul ofera 4 burse online, pe care le gasiti aici: MBA-Business.Europe, European Business Communication, European Business Mamagement si English for European Business, precum si 19 cursuri separate, de afaceri, limbi straine sau dezvoltare personala, pe care le gasiti aici. Retin cu drag cat de solicitante au fost cele 2 burse absolvite aici, dar cat de bine m-am simtit la vremea respectiva sa le parcurg. Si aici preturile sunt decente iar pentru a face economie va recomand sa va inscrieti la burse, unde faceti mai multe cursuri din acelasi domeniu la un pret mai mult decat avantajos. Diplomele au dimensiuni atipice, am primit cel putin 2 formate diferite, formate oricum ceva mai mici decat A5; sunt trimise prin posta.


    Alte siteuri de cursuri online:


    www.topquality.ro
    www.mbaonline.ro
    www.online-school.ro
    www.centrulonline.ro
    www.cursurionline.ro
    www.cursonline.eu (curs de contabilitate, expert fiscal, inspector protectia muncii nivel baza si inspector resurse umane)




    Va accepta un potential angajator o diploma care atesta absolvirea unui curs online/la distanta? Raspunsul il gasiti aici.

    Daca cunoasteti si alte site-uri va rog sa mi le comunicati prin comment-uri la acest post.
    Va multumesc!

2 comentarii:

  1. Mariana says:

    Si eu am urmat cursurile oferite de AcademiadeAfaceri.ro si am fost super multimita de de calitatea cursurilor si chiar au fost foarte solicitante si te puneau sa gandesti, sa gasesti solutii ceea ce mi-a placut foarte mult deoarece in sistemul clasic nu se intampla asa ceva. Mi-a placut aspectul practic, concis si la obiect al cursurilor si le recomand tuturor cu incredere. Eu am absolvit un curs de Resurse Umane la AcademiadeAfaceri.ro si peste putin timp m-am angajat ca si asistent RU pe baza concurs si am castigat postul fiindca chiar am stiut raspunsurile fiindca le invatasem in curs. Deci chiar se poate si angajatorii nu cauta diploma ci cunostintele practice si abilitatile cu care vii de la un curs.

  1. Pare o metoda interesanta ..

Leave a Reply

xiaomi

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.