.
  • AUDI AG: cotele de piata au crescut si mai mult in luna martie

    • Cotele de piata mai ridicate in Europa de Vest si Statele Unite
    • Vanzari record in China: cel mai bun rezultat lunar al tuturor timpurilor
    • Directorul de Marketing si Vanzari, domnul Schwarzenbauer: "Numarul de comenzi este in crestere"
    • Noul Q5 a fost lansat cu succes in Statele Unite dupa ce a cucerit Europa

    Ingolstadt/Focsani - AUDI AG a continuat sa isi extinda cotele de piata in luna martie. Atat in Statele Unite, cat si in Europa de Vest, Audi a devansat piata generala. Producatorul auto din Ingolstadt a inregistrat cel mai bun rezultat lunar al tuturor timpurilor in China. La nivel international, Audi a vandut 90.400 de automobile in luna martie, cu 10,7 procente mai putin decat in aceeasi luna a anului record 2008 (2008: 101.251).

    "Multumita in parte lansarii cu succes a modelului Audi Q5, in prezent numarul de comenzi inregistreaza o crestere semnificativa", a declarat Peter Schwarzenbauer, membru al Consiliului de administratie pentru marketing si vanzari in cadrul AUDI AG. "Tendinta este pozitiva: rezultatele noastre lunare s-au imbunatatit in mod constant din luna ianuarie, o luna dificila pentru toti".

    La sfarsitul lunii februarie, producatorul auto din Ingolstadt si-a lansat al doilea SUV, plasat ca dimensiuni sub modelul Audi Q7, pe piata din Statele Unite. La fel ca in Europa si aici vanzarile au depasit asteptarile in prima luna de comercializare a modelului. In general, in Statele Unite, Audi s-a descurcat mai bine decat concurentii sai principali si mult mai bine decat piata generala, inregistrand o scadere de doar 19,4 procente cu cele 6.433 de automobile comercializate (2008: 7.986). In plus, Audi si-a marit cota pe piata premium cu 1,3%, ajungand la 7,8 procente. Pe continentul american, adunand rezultatele inregistrate in America de Nord si de Sud, Audi a vandut aproape 8.500 de automobile in luna martie, cu 14,5 procente mai putin decat in anul precedent (2008: 9.946).

    In Canada, vanzarile marcii premium din Ingolstadt au crescut considerabil in luna martie: 979 de clienti au achizitionat un automobil Audi, o crestere de 25,4 procente fata de luna martie 2008 (2008: 781).

    In Europa de Vest, Audi a vandut in luna martie 61.200 de automobile, o scadere de 12,9 procente (2008: 70.269). Producatorul auto din Ingolstadt s-a clasat astfel destul de bine pe o piata generala dificila: in prezent, se preconizeaza ca Audi isi va mari cota de piata pana la valoarea de 4,3 procente (2008: 4,1 procente). Multumita in primul rand noului Audi Q5, marca a reusit sa isi creasca vanzarile pe sase piete europene comparativ cu anul precedent. In Austria, de exemplu, Audi a vandut 1.830 de automobile, respectiv cu 12,8 procente mai mult decat in martie 2008 (2008: 1.622). In Elvetia, cele 1.318 de unitati vandute au marcat o crestere de 3,7 procente fata de anul anterior (2008: 1.271). In Olanda, numarul cumparatorilor care au ales marca Audi a crescut cu 6,6 la suta comparativ cu anul 2008 (1468 de automobile; 2008: 1.377).

    In regiunea Asia-Pacific, Audi si-a marit vanzarile cu aproximativ 5 procente fata de anul precedent (2008: 14.909), inregistrand un total de aproximativ 15.600 de automobile vandute, in special datorita succesului inregistrat in luna martie in China, a doua piata straina ca amploare. Aici, marca celor patru inele s-a bucurat de cea mai puternica luna a tuturor timpurilor: cele 11.848 de automobile vandute in China (inclusiv in Hong Kong) reprezinta o crestere de 6,6 procente comparativ cu cifra impresionanta din luna martie a anului trecut (2008: 11.117). Acest succes se datoreaza in principal versiunii nou-lansate a modelului Audi A4 cu ampatament lung. Alte piete din regiune in care luna trecuta Audi a inregistrat cresteri ale vanzarilor au fost Australia, India si Singapore.


    Sursa: Porsche Romania / Scorpion

0 comentarii:

Leave a Reply

xiaomi

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.