.
  • Implicarea AUDI AG in evenimentele de golf


    • Populara Cupa Audi quattro pentru amatori la a 19-a editie

    • Open-ul feminin german HypoVereinsbank este atractia sezonului
    • Parteneriat pe termen lung cu Asociatia Germana de Golf

    Ingolstadt / Focsani – Angajamentul firmei AUDI AG fata de competitiile de golf este de durata si se bucura de succes. In sezonul 2009, compania se bazeaza din nou pe combinatia deja testata intre sprijinirea intensiva a golfului de amatori si prezenta in forma optima a celor patru inele la competitiile internationale de top.


    Cupa Audi quattro a devenit cu adevarat un eveniment clasic. In 2009, seria campionatelor de golf pentru jucatori amatori a ajuns la a 19-a editie si se bucura de o popularitate din ce in ce mai mare. Anul trecut, numai in Germania au participat 19.000 de jucatori, iar la nivel mondial peste 80.000 de jucatori au luat parte la 750 de intreceri pentru a se califica in finala mondiala. Acest sezon ofera din nou un stimulent extraordinar: la mijlocul lunii decembrie (intre datele de 14 si 18), finalistii se vor intalni la clubul de golf New South Wales din Sydney, Australia, unul dintre cele mai frumoase terenuri de golf din lume. Pana la evenimentul din Australia, turneele de calificare vor fi organizate, la invitatia partenerilor regionali ai Audi, „pe echipe de cate patru cu conducere variabila”, in perioada aprilie - septembrie. Castigatorii se vor califica pentru finala germana de la Bad Griesbach care se va desfasura intre 27 septembrie si 1 octombrie, unde se vor desemna participantii la finala mondiala.



    Pentru jucatoarele amatoare de golf, Cupa feminina Audi este echivalenta Cupei Audi quattro. Aceasta intrecere se organizeaza incepand din 1995, anul trecut participarea fiind de 10.000 de jucatoare. Si aceasta cupa se desfasoara la invitatia partenerilor regionali ai Audi, ca eveniment anual de selectie: participantele se intrec la cluburile lor de cel putin sase ori in timpul lunilor de vara. Cel mai bun rezultat obtinut la fiecare gaura este luat in considerare pentru punctajul final.

    A doua editie a „HypoVereinsbank Ladies German Open” va fi una dintre atractiile sezonului de golf 2009. In acest sezon, Turneul European Feminin (LET), cu premii in valoare de pana la 250.000 de euro, va purta din nou in titlu mentiunea „sustinut de Audi”. In urma debutului reusit din 2008, care a atras 16.800 de spectatori catre zona din imprejurimile orasului München, evenimentul de anul acesta a fost programat intre 21 si 24 mai, jucatoarele profesioniste de golf din intreaga lume urmand sa se intalneasca la Golfpark Gut Häusern. Chiar si prima editie organizata dupa o pauza de sapte ani a fost aclamata drept unul dintre cele mai bune campionate ale turneului LET. Pe langa rolul de sponsor organizator, Audi pune la dispozitie intregul parc de automobile pentru acest eveniment, etaleaza cele patru inele ca parte din sigla campionatului si prezinta activitati suplimentare.

    In acest sezon, parteneriatul dintre Audi si „Süddeutsche Zeitung Business Golf Cup” marcheaza o aniversare deosebita. Timp de cinci ani, Audi a sponsorizat popularul campionat, care se defineste nu doar ca o intrecere sportiva, ci si ca o ocazie ideala de a consolida relatiile de afaceri si de a stabili noi legaturi. Sunt programate 15 campionate de o zi pe echipe de cate patru, pe modelul Cupei Ryder, unde spiritul de echipa si calitatile tactice reprezinta cheia succesului. Prima partida se va desfasura pe 7 mai la Wittelsbacher Golfclub Rohrenfeld-Neuburg, iar ultima intrecere va avea loc la clubul de golf St. Eurach, pe lacul Starnberg, la sfarsitul sezonului de toamna 2009. Anul trecut, finalistii categoriilor Brut si Net si-au disputat cupa in Spania si Mauritius. Si anul acesta, intrecerile decisive se vor desfasura tot in statiuni de golf atragatoare.


    In 2009, Audi sprijina din nou Asociatia Germana de Golf (DGV) in calitate de partener auto exclusiv. Fiind unul dintre cei trei sponsori principali, Audi pune la dispozitia oficialitatilor asociatiei, ce numara 552.000 de membri, mai multe automobile in regim de leasing. Suplimentar, cele patru inele ale marcii sunt prezente pe legitimatiile de membru ale jucatorilor care fac parte din organizatia germana.

    www.mygolf.de este portalul de Internet dedicat tuturor jucatorilor acreditati ai Asociatiei Germane de Golf. Audi este Sponsorul Principal al paginii de Internet care include o multime de informatii interesante din domeniul golfului, de la programele campionatelor si date de contact interesante pana la posibilitatea de a cumpara articole de golf online.


    Audi se prezinta cu stil si eleganta si in afara terenului de golf: calitatea, inovatiile si atentia la detalii sunt elementele distinctive ale primei Colectii de Golf Audi. Articolele create de quattro GmbH, o filiala Audi, se remarca printr-o extraordinara functionalitate si materiale de calitate exceptionala.



    Sursa: Porsche Romania / Scorpion

0 comentarii:

Leave a Reply

xiaomi

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.