.
-
Experts' Opinion - Dan Stefan de la Scorpion despre PR-ul in 2009 - Interviu PRwave
Dan Stefan
Director Marketing & Communication - Scorpion Exim
1. Cum va fi anul 2009 din punct de vedere al relatiilor publice in Romania?
In conditiile actuale cred ca vor creste ca si pondere bugetele de PR din bugetul total de promovare, dar vor scadea ca si valoare fata de ce a fost pana in prezent. In aceasta mult aclamata 'criza' companiile vor fi nevoie sa reduca drastic costurile, iar cele vizate sunt in primul rand costurile de marketing si cele de personal. Evident vor fi diferente intre companii vis-a-vis de reorientarea acestora catre PR; aceste diferente sunt inerente unei schimbari abrupte, violent de brusca.
2. Vor creste sau vor scadea bugetele alocate PR-ului? Considerati ca vor fi diferente semnificative in anumite domenii sau in functie de dimensiunile companiilor?
Cred ca se va pune accent in aceasta perioada pe actiuni de CSR (actiuni sociale, de ajutor umanitar, actiuni de mediu, etc); vor scadea, fireste, parteneriatele cu VIP-uri, vedete, etc.. De asemenea, eficienta acestor actiuni se va regasi in mediatizarea gratuita a acestora (presa scrisa, online, stiri radio, tv, etc.)
3. Ce fel de campanii preconizati ca vor fi cautate de organizatii/recomandate de agentii (accent pe CSR, pe obtinere vizibilitate in media, pe evenimente etc.)?
Consider ca PR-ul va fi descoperit abia acum de foarte multe firme care vor incerca sa-l foloseasca, unele cu rezultate mai slabe, altele cu succes.
Cititi continuarea aici.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comentarii: