.
  • Premieră la Geneva: Opel Astra 1.6 CDTI necesită doar 3,7 litri de motorină

    • Motorul 1.6 CDTI cu putere de 100 kW/136 cp este disponibil pentru versiunile hatchback, notchback şi Sports Tourer
    • Versiunea de 81 kW/110 cp cu emisii de CO2 de doar 97 g/km este prezentată la Salonul Auto de la Geneva
    • Transmisia avansată, cu şase trepte de viteză şi grad redus de frecare sporeşte confortul şi eficienţa la rulare



    Rüsselsheim.  După ce a debutat pe Zafira Tourer, noul motor diesel foarte silenţios asigură acum o rulare eficientă şi ecologică pentru centrul portofoliului de modele Opel. Unitatea 1.6 CDTI cu putere de 100 kW/136 cp şi cuplu maxim de 320 Nm este acum disponibilă pentru modelele de serie Astra hatchback, Astra notchback şi Astra Sports Tourer. Aceasta asigură o performanţă desăvârşită şi are un nivel de zgomot minim cu un consum de doar 3,9 litri de motorină la 100 km conform procedurii de testare NEDC (New European Driving Cycle). Versiunea de 81 kW/110 cp a silenţiosului motor turbo diesel care va debuta la Salonul Auto de la Geneva, organizat în perioada 6 – 16 martie, este şi mai ecologică şi economică. În NEDC, motorul are nevoie de doar 3,7 litri de motorină la 100 km şi are un nivel al emisiilor de CO2 de 97 g/km, situându-se sub valoarea de referinţă de 100 de grame.
    „Modelul nostru de volum Astra şi noul motor diesel silenţios 1.6 CDTI se potrivesc perfect. Reprezintă combinaţia ideală pentru oricine doreşte să îmbine performanţele mari cu rafinamentul superior şi eficienţa la consum”, declară Michael Ableson, Vicepreşedinte GME Engineering. „Noul motor turbo pe benzină 1.6 ECOTEC cu injecţie directă şi motoarele 1.6 CDTI se află la baza ofensivei noastre în materie de motoare. Acestea dovedesc că autovehiculele Opel nu impresionează doar prin design, ci oferă şi calitate de top prin tehnologii ultramoderne, asigurând o experienţă de conducere de primă clasă.”

    Un motor diesel foarte silenţios: noul 1.6 CDTI cu un consum de 3,9 l/100 km şi cuplu de 320 Nm
    Desemnat cel mai fiabil autovehicul compact german de către revista de specialitate auto motor und sport (ediţia 12/2013), modelul Opel Astra oferă acum infotainment la bord de ultimă generaţie prin sistemul IntelliLink. Tehnologia ultramodernă a motorului este la fel de avansată. Punctul de atracţie al ofertei de motoare diesel pentru Astra hatchback, notchback şi Sports Tourer este noul 1.6 CDTI de 100 kW/136 cp, acum disponibil.  Diferitele niveluri ale performanţelor celei mai noi generaţii ale unităţii turbo fabricate în întregime din aluminiu vor înlocui succesiv motoarele cu cilindree de 1,7 litri, inaugurând o nouă eră pentru portofoliul de motoare diesel al Opel.
    Motorul Opel, extrem de eficient şi silenţios, este prima unitate din portofoliul Astra care respectă deja prevederile viitorului standard de emisii Euro 6, ceea ce îl face cel mai ecologic motor diesel Opel construit vreodată. Motorul se clasează pe primul loc în clasa sa în ceea ce priveşte nivelul de zgomot şi vibraţii, datorită designului optimizat al componentelor, unui proces de combustie deosebit de eficient, cu injecţie multiplă, şi măsurilor suplimentare de izolare acustică. Rezultatul este pe deplin convingător. Noul Opel 1.6 CDTI este cel mai silențios motor diesel din clasa sa, câștigându-și renumele. Alte elemente care contribuie la performanţele sale sporite şi la caracterul ecologic sunt reprezentate de sistemul common rail de înaltă presiune şi turbocompresorul VTG (geometrie variabilă a turbinei), care asigură un răspuns puternic, şi constituie elementele tehnice de bază ale motorului.
    Motorul generează un cuplu maxim impresionant de 320 Nm, mai mare cu şapte procente decât predecesorul său de 1,7 litri cu o putere de 130 cp. În acelaşi timp, eficienţa este îmbunătăţită şi emisiile de CO2 au reduse. Această variantă de putere are un consum exemplar, de 3,9 litri de motorină per 100 km în regim NEDC  şi emisii de CO2 de doar 104 g/km, mai scăzute cu până la opt procente decât ale motorului de 1,7 litri. Prin urmare nu este deloc surprinzător faptul că, în Germania, Astra 1.6 CDTI a fost încadrat în clasa de eficienţă energetică A+. Aceasta este însoţită de o performanţă de top şi un cuplu considerabil la turaţii mici: unitatea turbo accelerează modelul Astra de la zero la 100 km/h în 10,3 secunde (notchback: 10,1 secunde); de la 80 la 120 km/h în treapta a cincea în doar 9,2 secunde (notchback: 9,1 secunde, Sports Tourer: 9,9 secunde). Viteza maximă este de 200 km/h, iar modelul notchback atinge chiar 205 km/h.

    Doar 97 g de CO2/km: o premieră pentru Astra 1.6 CDTI de 81 kW/110 cp la Geneva
    Cu noul 1.6 CDTI, modelele Astra hatchback, notchback şi Sports Tourer strâng toate cureaua în ceea ce priveşte consumul de carburant. Motorul asigură şi un cuplu exemplar la turaţii reduse şi un cuplu maxim de 300 Nm (cu şapte procente mai mare decât predecesorul de 1,7 litri cu aceeaşi putere), atingând consum de carburant în regim NEDC la 3,7 litri de motorină per 100 km şi emisiile de CO2 sub 100 de grame: cel mai bine vândut model din clasa compactă emite doar 97 g/km.
    Datorită tuturor acestor avantaje, versiunea de 110 cp a dieselului silenţios şi ultra-modern care va fi disponibilă în curând este un motor economic dar deloc apatic. Generaţia cu caracter ecologic, rulare rafinată şi nivel redus de zgomot oferă o putere de excepţie. Fiind echipate cu motoare turbo diesel de generaţie nouă, versiunile Astra hatchback, notchback şi Sports Tourer accelerează de la zero la 100 km/h în 12 secunde, atingând o viteză maximă de 186 km/h.

    Într-o formă de excepţie: transmisia manuală cu şase trepte de viteză optimizată sporeşte confortul şi eficienţa
    Noul motor 1.6 CDTI al modelului Astra este acompaniat de transmisia manuală cu şase trepte de viteză, optimizată. Acest lucru garantează cea mai confortabilă schimbare a treptelor de viteză, având în vedere că Opel a investit peste 50 de milioane de euro pentru a optimiza transmisiile cu cinci şi şase trepte de viteză. Multitudinea de îmbunătăţiri ale componentelor transmisiei şi mecanismelor de comutare, precum şi ale integrării în autovehicul, au ca rezultat o sporire considerabilă a confortului. Datorită cutiilor de viteză cu nivel redus de frecare, schimbarea treptelor de viteză necesită un efort minim, modelul Astra 1.6 CDTI fiind mai rapid, mai precis şi, foarte important, având o rulare perfect uniformă.



    Sursa: Opel Romania 


    joi, 6 februarie 2014, ora 08:37

0 comentarii:

Leave a Reply

xiaomi

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.