.
  • Noul SUV de la Chevrolet, Trax, lansat în România

    • Chevrolet, compania care a inventat SUV-ul 
    • Chevrolet Trax în România. Preţuri de listă de la 15.500 euro cu TVA 
    • Siguranţă maximă 
    • Habitaclu bine-organizat şi flexibil
    •  Chevrolet MyLink, un sistem de infotainment inteligent 
    • Trei motoare disponibile: un motor turbo pe benzină de 1,4 l, un motor pe benzină de 1,6 l şi un motor turbo diesel de 1,7 l. 
    • Motorul turbo diesel de 1,7 l este cel mai economic dintre cele trei şi consumă 4,5 l/100 km 
    • Tracţiune integrală disponibilă opţional

    Chevrolet, compania care a inventat SUV-ul

    În 1935, Chevrolet a inventat SUV-ul odată cu lansarea modelului Carryall Suburban. La momentul respectiv, puţini ar fi crezut că Chevrolet Suburban va deveni deţinătorul recordului pentru cel mai longeviv model din lume.

    În prezent, aproximativ 78 de ani mai târziu, Chevrolet lansează Trax, primul său model din segmentul SUV-urilor de dimensiuni reduse. Trax este un SUV de dimensiuni mici modern, extrem de versatil, uşor de manevrat şi în acelaşi timp eficient din punct de vedere al consumului de carburant.

    Modelele din familia de SUV-uri Chevrolet sunt autovehicule practice şi fiabile, fiind adesea în linia întâi când vine vorba de inovaţii tehnice şi de siguranţă. De-a lungul timpului, SUV-urile Chverolet, au fost printre primele modele care au adus noutăţi în materie de siguranţă şi tehnologie: frâne hidraulice, geamuri securizate şi suspensie faţă independentă în 1937, în timp ce modelele ulterioare au dispus în premieră de coloane de direcţie cu absorbţia energiei de impact (1967) şi frâne cu funcţie de antiblocare (1988).

    Cu Trax, compania Chevrolet este pregătită să se adreseze cumpărătorilor care au alimentat în ultimii ani creşterea semnificativă din segmentul B de SUV-uri (vânzările din segment au crescut de la 130.214 unităţi în 2008 la aproximativ 264.000 în 2012).

    Trax le asigură cumpărătorilor o mare parte dintre avantajele unui SUV de dimensiuni normale, dar şi dinamica de conducere şi consumul redus de carburant caracteristice autovehiculelor mai mici. Şi, mai presus de orice, Trax oferă un nivel maxim de versatilitate, de la habitaclul său flexibil şi modern şi tracţiunea integrală până la conectivitatea sporită a Chevrolet MyLink.

    Chevrolet Trax în România. Preţuri de listă de la 15.500 euro cu TVA

    Chevrolet Trax îşi aşteaptă clienţii în show room-urile Chevrolet din România. Preţurile pentru micul SUV de la Chevrolet pornesc de la 15.500 euro cu TVA, Trax fiind echipat generos chiar şi în varianta de bază.

    Siguranţă maximă
    Chevrolet acordă o importanţă deosebită siguranţei, modelele noii game obţinând printre cele mai bune rezultate la testele Euro NCAP.

    Noul SUV de mici dimensiuni Chevrolet Trax a primit punctajul maxim de cinci stele din partea organizaţiei independente Euro NCAP (European New Car Assessment Program).

    În ciuda evaluării modelului Trax conform noilor protocoale mai riguroase ale Euro NCAP din 2013, acesta s-a dovedit a fi unul dintre cele mai sigure autovehicule din segmentul său.

    Trax este al şaptelea model Chevrolet care primeşte punctajul maxim din partea Euro NCAP, alăturându-se autovehiculelor Aveo, Volt, Cruze, Orlando, Malibu şi Captiva.

    Forţa designului structural face din modelul Trax unul dintre cele mai sigure SUV-uri de dimensiuni reduse din Europa. Dacă autovehiculul se răstoarnă, acesta a fost proiectat să suporte o sarcină de peste patru ori mai mare decât greutatea sa.

    Modelul Trax este echipat cu o gamă largă de sisteme moderne de control al şasiului, printre care se numără asistenţa la pornirea în rampă şi sistemul de control la deplasarea în pantă. Alte funcţii standard sunt: controlul electronic al stabilităţii, sistemul de control al tracţiunii, sistem de antiblocare la frânare (ABS) cu patru canale şi distribuţie electronică a forţei de frânare, sistemul de asistenţă hidraulică la supraîncălzirea frânelor şi protecţie anti-ruliu.

    Cele şase airbaguri, centurile de siguranţă cu prindere în trei puncte pentru toate cele cinci locuri, sistemele de ancorare ISOFIX pentru scaunele de siguranţă pentru copii şi pedalierul retractabil sunt, de asemenea, funcţii standard de siguranţă la bordul modelului Trax.

    Aspectul şi flexibilitatea unui SUV veritabil
    Emanând forţă, agilitate atletică şi dinamism, Trax reprezintă cea mai nouă expresie a limbajului de design Chevrolet. Cu o lungime de 4,2 m, o lăţime de 1,7 m şi o înălţime de 1,6 m, cel mai nou model al mărcii din segmentul B de autovehicule SUV are o postură fermă şi încrezătoare.

    Elementele cheie care definesc aspectul exterior al modelului Trax sunt grila dublă a radiatorului, cu legendarul papion Chevrolet, pasajele roţilor pronunţate, aripile spate atletice şi o linie dinamică a acoperişului care se întinde înspre spoilerul integrat.

    Interiorul este caracterizat de linii fluide, elemente moderne de design şi organizarea de excepţie a habitaclului. Sunt disponibile până la opt configuraţii pentru scaune; rândul de scaune din spate este prevăzut cu o priză standard de 230 V care poate fi folosită pentru reîncărcarea laptopurilor şi a altor dispozitive electronice, fără a fi nevoie de un adaptor.

    Posibilităţile de depozitare sunt multiple. Spaţiul de încărcare poate fi extins până la 1.370 de litri, iar sub podeaua portbagajului este disponibil un spaţiul de depozitare suplimentar. Pe lângă scaunele din spate, ce pot fi rabatate în raport de 60/40, în cazul nivelurilor de echipare superioare, scaunul pasagerului din faţă al modelului Trax poate fi pliat complet, asigurând o flexibilitate suplimentară pentru obiecte cu o lungime de până la 2,3 m.

    Printre numeroasele compartimente de depozitare se numără un sertar de depozitare sub scaun şi două torpedouri, dintre care unul conţine porturile pentru USB şi dispozitivele auxiliare care permit o conectare discretă a iPod-urilor, smartphone-urilor şi a altor dispozitive electronice.

    Încărcătura suplimentară poate fi transportată la exterior. Modelul Chevrolet Trax dispune de bare de pavilion standard, cu o sarcină de 75 kg şi poate tracta remorci de până la 1200 kg.

    Smartphone-ul dumneavoastră beneficiază de tehnologia Chevrolet MyLink
    Prin intermediul sistemului Chevrolet MyLink, o dotare standard în cazul nivelurilor de echipare superioare ale modelului Trax, şoferii au la dispoziţie un sistem uşor de utilizat, care le permite să acceseze fişiere media, inclusiv aplicaţii specializate, de pe dispozitivul lor mobil compatibil.

    Chevrolet MyLink permite accesul simplu la agende telefonice, liste de redare, galerii foto (prin intermediul unui stick USB sau iPhone), videoclipuri (prin intermediul unui stick USB sau al conexiunii auxiliare)1 şi la alte fişiere media stocate.

    Sistemul poate stoca în acelaşi timp informaţiile de conectare pentru până la 5 smartphone-uri. De asemenea, dispozitivele de stocare precum playerele MP3, dispozitivele iPod şi iPad pot fi conectate via USB. Există o priză de conectare specială pentru dispozitive de redare a fișierelor audio şi smartphone-uri care nu utilizează conexiunile USB sau Bluetooth.

    Utilizatorii MyLink pot beneficia de o gamă de aplicaţii pentru smartphone-uri care le va asigura un plus de confort în viaţa de zi cu zi şi în timpul conducerii. Cu BringGo, aceştia pot naviga cu uşurinţă utilizându-şi telefonul, fără a fi nevoiţi să cheltuiască sumele de bani pe care le implică de obicei sistemele de navigaţie integrate.

    Pe lângă hărţile 3D, ghidarea pentru încadrarea pe bandă şi informaţiile din trafic actualizate în timp real, pentru care este nevoie de activarea unei conexiuni la reţea prin intermediul smartphone-ului, BringGo poate stoca hărţi pe smartphone. Astfel utilizatorii au acces la locaţii şi instrucţiuni pas cu pas, chiar şi atunci când semnalul telefonului este slab (fără taxe suplimentare pentru transfer de date/roaming).

    Clienţii ce deţin un iPhone compatibil, ce rulează iOS 6, pot transmite o serie de sarcini specifice asistentului inteligent Siri2, în timp ce ei se concentrează asupra drumului, fără a-şi lua mâinile de pe volan. Prin intermediul modului Eyes Free, şoferii pot interacţiona cu iPhone-urile lor exclusiv prin comenzi vocale, fără ca ecranul dispozitivului să se mai aprindă.

    Asistentul Siri poate fi utilizat în modul Eyes Free pentru a efectua apeluri în modul hands-free, prin activare vocală, către contactele memorate în iPhone, pentru a asculta piese din biblioteca iTunes, schimba automat sursele de muzică de la radio AM/FM la modul iPod sau pentru a asculta ori trimite un iMessage sau un sms către un număr de telefon sau un contact salvat.

    În plus, utilizatorii Chevrolet MyLink pot apela la aplicaţia TuneIn pentru smartphone-uri, un sistem de streaming audio care asigură conectarea la posturile de radio locale, internaţionale şi online, oferind acces la o reţea internaţională de 70.000 de posturi radio3.

    Şi, în cele din urmă, proprietarii de autovehicule Trax echipate cu sistemul Chevrolet MyLink îşi pot asculta podcasturile, emisiunile preferate de radio şi de ştiri direct din autovehiculul lor Chevrolet, cu ajutorul aplicaţiei Stitcher. Această aplicaţie le permite să îşi creeze propriile posturi radio personalizate la cerere sau să descopere noi emisiuni, în funcţie de preferinţele lor de ascultare3.

    Trei motoare cu consum redus de carburant şi, opţional, tracţiune integrală
    Gama de motoare va include o unitate turbo pe benzină de 1,4 l, un motor pe benzină de 1,6 l şi un motor turbo diesel de 1,7 l. Tehnologia Start/Stop este disponibilă standard pentru toate versiunile echipate cu transmisie manuală. Atât motorul turbo diesel de 1,7 l, cât şi cel turbo pe benzină de 1,4 l vor fi disponibile şi cu o transmisie automată cu şase trepte de viteză.

    În combinaţie cu o transmisie manuală cu şase trepte de viteză, motorul de 1,4 l dezvoltă o putere de 140 cp (103 kW) şi generează un cuplu maxim de 200 Nm, în timp ce motorul turbo diesel de 1,7 l asigură o putere de 130 cp (96 kW) şi un cuplu maxim de 300 Nm.

    Motorul turbo diesel de 1,7 l este cel mai economic dintre cele trei şi consumă 4,5 l/100 km cu o transmisie manuală (tracţiune pe puntea faţă), în timp ce consumul motorului turbo de 1,4 l cu transmisie manuală va avea o valoare medie de 6,5 l. Emisiile de CO2 sunt de 120 şi respectiv 149 g/km.

    Sistemul de tracţiune integrală, disponibil pentru variantele echipate cu motoare turbo pe benzină de 1,4 l sau turbo diesel de 1,7 l se adaptează automat la condiţiile de drum predominante şi îmbunătăţeşte semnificativ aderenţa pe suprafeţe alunecoase sau drumuri pietruite.

    Conducerea modelului Trax asigură o experienţă plăcută. Cel mai nou model Chevrolet a fost proiectat pentru a asigura o dinamică de conducere pur-europeană şi dispune de sisteme electronice de asistenţă sofisticate.

    Un ecartament faţă/spate de 1.540 mm şi un ampatament de 2.555 mm asigură o stabilitate desăvârşită. Structura integrală a cadrului şi caroseriei modelului Trax, suspensia faţă McPherson şi suspensia spate cu braţ compus contribuie la reacţiile rapide ale autovehiculului şi la sporirea manevrabilităţii.

    Modelul Trax dispune de servodirecţie (EPS) cu compensare integrată a uzurii pentru un răspuns mai precis al sistemului de direcţie pe întreaga durată de viaţă a acestuia.

    Imagini la rezoluţie superioară găsiţi aici.

    ----

    1 Fotografiile şi videoclipurile pot fi vizualizate doar când autovehiculul staţionează.
    2 Aplicaţia Siri este disponibilă în versiunea Beta numai pentru iPhone 4S, iPhone 5, iPad (generaţia a treia şi a patra), iPad mini şi iPod touch (generaţia a cincea), necesitând acces la Internet. Este posibil ca asistentul Siri să nu fie disponibil în toate limbile şi în toate zonele, iar caracteristicile acestuia pot varia în funcţie de zonă. Se pot percepe taxe pentru transmiterea de date prin intermediul telefonului mobil.
    3 Necesită o conexiune de date activă
    .


    Sursa: Chevrolet Romania

    marti, 16 iulie 2013, ora 08:17

0 comentarii:

Leave a Reply

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.