.
  • Chevrolet demarează următoarea etapă a campaniei de lansare a modelului Captiva

    • Videoclipurile Captiva Life Test generează milioane de vizualizări
    • Într-un videoclip viitor, Brett Domino va conduce modelul Captiva cu ajutorul instrumentelor muzicale
    • MOFILM va rula provocări de 24 de ore cu modelul Captiva în întreaga Europă

    ZURICH – Campania digitală desfăşurată de Chevrolet pe YouTube pentru a susţine lansarea Captiva facelift în Europa a depăşit obiectivele principale stabilite de marca americană la lansarea campaniei, ce a avut loc cu aproximativ o lună în urmă. Primul val de videoclipuri ce evidenţiau performanţele SUV-ului Captiva a generat peste 5 milioane de vizualizări.

    Scurtmetrajele, denumite Chevrolet Captiva Life Test, prezintă beneficiile şi spiritul modelului Captiva prin intermediul unor scenarii neaşteptate şi amuzante. Acestea sunt create de către un grup selecţionat de utilizatori de YouTube extrem de populari.

    „Campania marchează primul parteneriat pentru pieţe multiple al unui producător auto de echipamente originale cu creatorii de conţinut YouTube. Suntem extrem de mulţumiţi de modul în care a debutat campania şi abia aşteptăm să prezentăm noile scurtmetraje ”, a declarat Beate Stumpe, Director de Marcă şi Marketing, Chevrolet Europe.

    Manevrarea unui SUV fără şofer
    Datorită designului atrăgător, motoarelor puternice şi eficiente şi versatilităţii - de la tracţiune integrală la spaţiu pentru până la şapte pasageri sau spaţiu de depozitare de 942 de litri – SUV-ul Captiva este „Gata pentru orice” pentru a răspunde cerinţelor şoferilor moderni, în căutare de aventură.

    Pentru a dovedi acest lucru, Rob J. Mardin, cunoscut de milioane de spectatori YouTube şi de fani după numele său de scenă, Brett Domino şi Arduino, creatorii unei platforme de creare a prototipurilor electronice cu sursă deschisă, au venit cu o idee unică de test.

    Brett Domino, muzician, comic şi vedetă pe Internet, cântă coveruri, mixuri şi piese originale la mai multe instrumente obscure. Brett a cântat la Radio 1 BBC şi la emisiunea Britain’s Got Talent a canalului ITV, iar videoclipurile lui pe YouTube au avut 15 milioane de vizualizări. Formaţia sa, Brett Domino Trio, este alcătuită din două persoane: el şi Steven Peaves (Ste Anderson).

    În cadrul unuia dintre cele mai spectaculoase scurtmetraje ale formaţiei, muzicianul va manipula un autovehicul Captiva fără şofer, dirijând mişcările SUV-ului cu ajutorul unei orgi electronice şi al altor instrumente. Acest proiect este posibil datorită microcontrolerelor Arduino Uno şi Due, ce convertesc semnalele instrumentelor muzicale în comenzi transferate către clapeta de acceleraţie, volan şi frâne prin intermediul servomotoarelor digitale compatibile.

    Videoclipurile lui Brett Domino vor fi postate pe YouTube la finalul lunii august, pentru a coincide cu lansarea campaniei în Germania, Elveţia şi Franţa.

    În acelaşi timp, Chevrolet va prezenta alt set de videoclipuri „Chevrolet Captiva Life Test” produse de Dr. Allwissend, un comic născut la Berlin care şi-a creat canalul YouTube în 2011 ca hobby, iar astăzi gestionează trei astfel de canale. Dr. Allwissend va testa modelul Chevrolet Captiva în modul său ciudat şi ironic şi va stârni în acelaşi timp zâmbetele şi râsetele publicului.

    Inspirată de succesul rapid al campaniei, marca Chevrolet şi-a adus la bord şi vechiul partener, MOFILM, o comunitate globală de producători de film specializaţi în a spune poveşti despre diferite mărci, pentru a extinde şi mai mult campania. Cinci producători de film şi echipele acestora vor accepta provocări de 24 de ore cu modelul Captiva în întreaga Europă şi îşi vor documenta experienţele prin filme de scurt metraj. Primele videoclipuri online vor fi lansate la începutul lunii august.


    Parteneriat strategic global cu Google
    Campania Chevrolet Captiva este rezultatul direct al parteneriatului strategic global dintre Chevrolet şi Google. Această combinaţie de lansare digitală paneuropeană a unui autovehicul nou desfăşurată de creatori de conţinut YouTube reprezintă o premieră în domeniul producătorilor de echipamente auto originale.

    Publicul se poate alătura discuţiilor în multe moduri, pe pagina Chevrolet Europe Facebook, precum şi pe Instagram sau pe Twitter utilizând hashtag-urile #Captiva şi #LifeTest. Pe lângă mediile digitale, Chevrolet utilizează publicitatea outdoor şi publicitatea above the line pe pieţe selectate pentru a canaliza traficul pentru campanie.

    Printre iniţiativele anterioare de marcă Chevrolet - Google se numără campania premiată „Firsts” pentru modelul Chevrolet Sonic (Aveo) în SUA.

    Pentru campania din Europa, Chevrolet colaborează cu cele două agenţii ale sale, lidere pe plan mondial: Commonwealth (Milano) pentru creaţie şi coordonare şi Carat (Londra) pentru media.


    Despre YouTube
    YouTube este cea mai populară comunitate video online din lume, oferind unui număr de peste un miliard de oameni posibilitatea de a descoperi, de a urmări şi de a împărtăşi înregistrări video originale. YouTube asigură un forum în cadrul căruia oamenii din lumea întreagă pot intra în legătură, se pot informa şi inspira şi acţionează ca o platformă de distribuţie pentru creatorii de conţinut original şi agenţiile de publicitate mici şi mari sau cei care publică reclame.


    Sursa: Chevrolet Romania 



    miercuri, 24 iulie 2013, ora 08:04

0 comentarii:

Leave a Reply

xiaomi

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.