.
  • Chevrolet accelerează pregătirile pentru revenirea la Premiile Oscar

    • Producătorii de film independenţi se întrec pentru spotul difuzat în noaptea vedetelor
    • Spike Lee şi Jon Landau fac parte din grupul de mentori pentru participanţii selecţionaţi
    DETROIT – În fiecare an, zeci de milioane de spectatori din Statele Unite urmăresc Premiile Oscar. În următorii cinci ani, Chevrolet îşi va promova autovehiculele multi-premiate în timpul acestei nopţi a vedetelor.

    Cu ocazia revenirii sale la Premiile Oscar, Chevrolet caută producători de film independenţi pentru a spune o poveste despre sărbătorirea momentelor simple, dar semnificative ale vieţii. În timpul difuzării spectacolului dedicat celor mai bune filme, Chevrolet le oferă producătorilor de film aspiranţi şansa de a avea propriul moment de recunoaştere profesională. Reclama selectată ar putea fi difuzată pe postul ABC în timpul Premiilor Oscar.

    Chevrolet va colabora cu MOFILM, o comunitate artistică internaţională, provocându-i pe producătorii de film din întreaga lume să creeze filme de scurtmetraj ce sărbătoresc acele momente din viaţă ce au loc între punctele A şi B.

    „Pe măsură ce descoperim şi explorăm drumuri noi în viaţa cotidiană, autovehiculele Chevrolet participă în mod firesc la momentele şi amintirile semnificative,” a declarat Tim Mahoney, Director de Marketing la nivel global în cadrul Chevrolet. „Sperăm că ingeniozitatea acestui program le va permite producătorilor de film să surprindă esenţa a ceea ce înseamnă să deţii un Chevrolet pentru oamenii din întreaga lume.”

    În premieră în cadrul unui proiect Chevrolet şi MOFILM, scenariile depuse din timp vor fi evaluate în vederea mentoratului, oferit de un grup de celebrităţi şi profesionişti remarcabili, ce îi include pe: Jon Landau, producător câştigător al premiului Oscar pentru filmele „Titanic” şi „Avatar”; Spike Lee, regizor nominalizat la premiul Oscar, producător, scriitor, actor, director executiv şi formator; Mahoney din partea Chevrolet şi Linus Karlsson, Preşedinte Commonwealth şi Director executiv de creaţie, Global Brands.

    Proiectul va fi deschis din iunie 2013 până în noiembrie 2013. Producătorii de film care doresc să aibă posibilitatea de a beneficia de îndrumare din partea comisiei de experţi trebuie să depună scenariile până la 16 august 2013. Este posibil ca spotul selecţionat să fie difuzat pe canalul ABC în timpul ceremoniei decernării Premiilor Oscar® de duminică, 2 martie 2014.

    Câştigătorii concursului Chevrolet Cannes 2013 MOFILM
    În cadrul Festivalului Cannes Lyon au fost anunţaţi şi câştigătorii concursului Chevrolet Cannes 2013 MOFILM. Conform instrucţiunilor, tinerii producători de film au avut de creat un film impresionant, frumos şi înduioşător care să reflecte cuvintele lui Jon Landau referitoare la manifestul mărcii Chevrolet „Descoperă noi trasee”. Ben Teseco din S.U.A. a obţinut premiul întâi pentru filmul său de scurtmetraj intitulat „Nava spaţială”. Acesta a fost urmat de Nathan Njfirn (S.U.A.) cu filmul „Îndrăzneşte să visezi” şi Alex Lovarde (S.U.A.) care a spus povestea fascinantă a unor cărţi scrise de mână în „Dacă o găsiţi, citiţi-o”.
    Locul 1:      Nava spaţială de Ben Tedesco
    Locul 2:      Îndrăzneşte să visezi de Nathan Njfirn
    Locul 3:      Dacă o găsiţi, citiţi-o de Alex Lovarde

    Despre Chevrolet
    Compania Chevrolet a fost înfiinţată la Detroit în 1911 şi este pe locul patru în topul celor mai mari mărci de autovehicule din lume, cu vânzări anuale de aproape 5 milioane de autovehicule şi camioane în peste 140 de ţari. Chevrolet oferă clienţilor săi autovehicule cu consum redus de carburant, performanţe energice, design expresiv, calitate înaltă şi conectivitate inteligentă prin Chevrolet MyLink. Gama Chevrolet destinată pieţei europene cuprinde autovehiculele de oraş Spark şi Aveo, SUV-ul de mici dimensiuni Trax, modelul compact Cruze, MPV-ul de familie Orlando, SUV-ul compact Captiva, modelul Malibu sedan de dimensiuni medii, legendarele modele sport Camaro şi Corvette, precum şi Volt, autovehiculul electric cu autonomie extinsă. Pentru informaţii suplimentare, accesaţi Chevrolet.Media.ro sau www.chevrolet.ro.

    Despre MOFILM
    MOFILM este principala comunitate de concursuri video şi de film a producătorilor de film aspiranţi, având membri în întreaga lume. MOFILM colaborează cu mărci globale pentru a descoperi noi talente şi pentru a crea idei noi şi inovatoare. Producătorii de film MOFILM sunt evaluaţi de mărcile respective. Participanţii la concursuri le oferă partenerilor noştri şansa de a valorifica o sursă uriaşă de talent cinematografic la nivel internaţional, precum şi de a dezvolta un conţinut bogat care urmează să fie distribuit online şi prin intermediul dispozitivelor mobile. De asemenea, concursurile MOFILM ajută mărcile să colaboreze cu artiştii din întreaga lume. MOFILM oferă burse de producţie, mentorat şi consiliere pe durata întregului proces de creaţie din cadrul competiţiilor, de la scenariu la editarea finală, asigurându-se astfel că producătorii de film au cea mai bună şansă ca lucrările lor să fie utilizate de marca respectivă. Pentru mai multe informaţii referitoare la MOFILM, vizitaţi mofilm.com.


    Sursa: Chevrolet Romania 


    luni, 24 iunie 2013, ora 08:39

0 comentarii:

Leave a Reply

xiaomi

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.