.
-
Papionul Chevrolet impresionează prin stil
- Chevrolet împlineşte 101 ani în timp ce emblema mărcii sărbătoreşte 100 de ani de existenţă
- Ghidul practic vă ajută să vă asortaţi garderoba la look-ul cu papion
Considerat apogeul eleganţei vestimentare şi având un aer de prestigiu de necontestat, papionul a revenit în cercurile de modă. Purtat atât de lideri, cât şi de cei care stabilesc tendinţele în modă, acesta conferă celui care îl poartă un accent aparte. Producătorul Chevrolet, al cărui logo este denumit „papionul Chevrolet”, este cât se poate de acord cu toate acestea.Pretenţios şi uşor îndrăzneţ, papionul a revenit la modă atât în rândul hipsterilor, cât şi printre rapperi. Cu origini în secolul al 17-lea, papioanele, accesorii greu de ignorat, sunt acum populare în rândul mai multor categorii, cum ar fi studenții americani şi „demodaţii” ostentativi din Hoxton, care le asortează într-o manieră modernă cu pantaloni de tweed strâmţi, cardigane, pulovere cu guler în V şi pantofi Oxford foarte ascuţiţi.Emblema Chevrolet, papionul auriu, și-a ocupat cu mândrie locul pe capota fiecărui autovehicul al mărcii încă din 1913 şi urmează să îşi aniverseze centenarul în 2013. Cofondatorul Chevrolet, William C. Durant, căuta un nou logo pentru autovehiculul său când a găsit simbolul perfect în domeniul modei, anume legendarul papion Chevrolet, copiind modelul de pe tapetul unui hotel din Paris.O altă interpretare atribuie originile modelului unei versiuni stilizate a crucii de pe steagul elveţian. Celălalt cofondator al mărcii, Louis Chevrolet, s-a născut în oraşul elveţian La Chaux-de-Fonds în ziua de Crăciun, 1878.Oricare ar fi povestea adevărată, papionul auriu Chevrolet a devenit o super-marcă recunoscută la nivel mondial, apărând de nenumărate ori de-a lungul ultimilor 100 de ani pe autovehicule, în anunţuri publicitare şi în literatura de specialitate. La un secol după prima sa apariţie, papionul auriu este la fel de legendar ca autovehiculele pe care apare.Un stil neconvenţional„William Durant a ales cu siguranţă o emblemă memorabilă ca simbol pentru marca sa,” spune Geoff Quinn, CEO al T. M. Lewin, unul din cei mai cunoscuţi croitori şi confecţioneri de cămăşi din lume. „Un lucru este sigur – papionul este acolo pentru a se face remarcat.”Deschisă în 1898 pe istorica stradă Jermyn din Londra, compania T. M. Lewin, asemenea Chevrolet, se poate lăuda cu o tradiţie bogată şi o lungă experienţă în confecţionarea şi crearea de noi modele de cravate.„Din ce am observat, papioanele sunt purtate de obicei de către cei care transmit un aer de încredere în sine,” spune Quinn. „Papionul poate fi accesoriul ideal pentru cei care vor să iasă în evidenţă şi să fie eleganţi. Cineva m-a întrebat zilele trecute „Papioanele sunt din nou la modă?”, la care eu am răspuns că nici măcar nu realizasem ca nu mai erau!”Revenirea papionului aduce cu ea un stil nou, neconvenţional, adepţii săi combinându-şi piesele vestimentare pentru a se distra şi pentru a-şi crea o imagine unică, cu papioane confecţionate din materiale cu texturi speciale, cum ar fi stofă de lână, pânză de sac şi chiar denim.„Este nevoie de multă practică pentru legarea papionului perfect,” subliniază Geoff Quinn, CEO al T. M. Lewin. „Un papion autentic nu trebuie să fie niciodată complet simetric. Nodul este cel care determină mărimea papionului şi acesta nu ar trebui să arate niciodată perfect. Pentru a fi autentic, papionul perfect trebuie să fie suficient de imperfect. În ceea ce priveşte culoarea şi modelul, papioanele de zi ar trebui să fie îndrăzneţe, iar cele complet negre sau albe să fie alegerea elegantă pentru ţinuta de seară”, afirmă Quinn.Cum să asortaţi papionulPrezent la petrecerea aniversară Chevrolet, echipa de designeri a T. M. Lewin a redactat un ghid exclusiv despre cum să integraţi un papion în garderoba dumneavoastră. Aceştia au întocmit şi un ghid util pas-cu-pas despre arta legării papionului perfect – şi sunt prezentate multe variante din care puteţi alege!Ţinută formală – negrul e din nou la modă: un papion subţire se potriveşte foarte bine cu un costum strâns pe corp sau cu o croială italiană şi un material de tip gogren conferă ţinutei dumneavoastră o notă de modernitate.Pentru un stil mai relaxat: în prezent, numeroase companii favorizează un stil de îmbrăcăminte casual şi cel mai uşor mod de a „relaxa” un papion este acela de a nu-l purta cu un sacou sau cu o jachetă. Purtaţi-l cu un cardigan, un pulover sau chiar şi cu o geacă de piele şi blugi.Veţi fi apreciat: creaţi-vă un look uniform cu ajutorul papionului asortându-l la restul vestimentaţiei. De exemplu, o cămaşă cu auriu şi albastru asortată cu un papion albastru sau auriu.Nu ştiţi cum să legaţi un papion?Urmaţi aceşti paşi simpli şi nodul perfect de papion vă va reuşi de fiecare dată.Despre ChevroletChevrolet este cea mai mare marcă internaţională a companiei General Motors, cu vânzări anuale de peste patru milioane de autovehicule în peste 140 de ţări. Este cea de-a patra marcă auto internaţională în materie de vânzări şi, de asemenea, una din mărcile cu cea mai rapidă dezvoltare din lume. Autovehiculele Chevrolet îmbină designul avangardist cu performanţa, inovaţia şi caracterul practic. Acestea oferă un raport calitate-preţ excelent. Înfiinţată în anul 1911 în S.U.A. de către emigrantul elveţian Louis Chevrolet, marca şi-a aniversat centenarul în 2011. Gama Chevrolet destinată pieţei europene cuprinde autovehiculul de oraş Spark, modelul de mici dimensiuni Aveo sedan şi hatchback, modelul compact Cruze sedan, hatchback şi station wagon, modelul sedan de clasă medie Malibu, MPV-ul de familie Orlando, SUV-ul Captiva, legendarele modele sport Camaro şi Corvette, precum şi Volt, autovehiculul electric cu autonomie extinsă. În 2012 Chevrolet lansează modelul Cruze station wagon şi modelul sedan de clasă medie Malibu. Puteți găsi mai multe informaţii despre Chevrolet accesând http://www.chevrolet.ro/ sau Media Chevrolet România .
Despre T. M. LewinPrimul magazin T. M. Lewin a fost deschis pe strada Jermyn în 1898 şi, de atunci, compania T. M. Lewin furnizează îmbrăcăminte business de calitate – inclusiv cămăşi, costume şi accesorii – pentru femei şi bărbaţi. Compania încă utilizează multe dintre tehnicile de producţie tradiţionale inventate de către fondatorul său, Thomas Mayes Lewin, iar execuţia excelenţă, calitatea şi valoarea rămân crezul mărcii. Astăzi există 100 de magazine T. M. Lewin în Marea Britanie şi multe altele în ţări din întreaga lume – inclusiv în Europa, Singapore şi Australia. www.tmlewin.co.uk
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comentarii: