.
-
Opel ADAM: modelul urban cel mai individualizat
- Primul Opel din segmentul A orientat spre lifestyle continuă ofensiva de produs a mărcii
- ADAM are un potenţial de personalizare practic nelimitat
- Modelul de mici dimensiuni cel mai bine conectat datorită sistemului de infotainment IntelliLink
- Tehnologiile superioare fac mobilitatea urbană facilă şi uşoară
- Singurul autovehicul din segment dezvoltat şi construit în întregime în Germania
Rüsselsheim/Lisabona. Începe numărătoarea inversă: în prima partea a anului 2013, noul Opel ADAM va fi disponibil în reprezentanţe şi va face valuri pe stradă. Autovehiculul urban şic de mici dimensiuni de la Opel, campionul personalizării, va atrage multe priviri în oraş, la fel cum s-a întâmplat la premiera sa mondială de la Salonul Auto de la Paris la începutul lunii septembrie. Aspectul său modern, îndrăzneţ şi colorat, împreună cu potenţialul său aproape nelimitat de personalizare asigură unicitatea fiecărui autovehicul ADAM.Cu modelul ADAM complet nou, Opel intră pe segmentul A, orientat spre lifestyle. Având partea din spate scurtă şi puternică, ADAM este lung de aproape 3,70 m şi o lat de 1,72 m (fără oglinzile exterioare). Fiind un original model hatchback cu trei uşi, este perfect pentru a fi condus în oraş. Cu toate acestea, dinamica sa de conducere excelează şi în afara oraşului datorită şasiului şi setărilor de direcţie care pun accentul pe fun şi agilitate. În interior, ADAM oferă transport pentru patru persoane care se vor bucura de o atmosferă premium şi de un spaţiu generos; pasagerii din faţă beneficiază de un spaţiu neobişnuit de mare pentru un autovehicul de dimensiuni mici. Şi cabina modelului ADAM poate fi personalizată în funcţie de preferinţele proprietarului său printr-o gamă largă de culori, ornamente, capitonaje elegante şi efecte de lumină.Opel ADAM oferă, de asemenea, tehnologii premium caracteristice segmentelor superioare. Noul sistem infotainment IntelliLink care integrează smartphone-ul proprietarului în autovehicul (Android şi Apple iOS) transformă acest model în modelul de mici dimensiuni cu cea mai bună conexiune. Alte funcţii, ideale pentru mediul urban în care modelul ADAM se află în elementul său, sunt noua generaţie a sistemului de asistenţă la parcare, care parchează automat autovehiculul, sistemul pentru monitorizarea unghiului mort, precum şi servodirecţia cu un mod CITY acţionat printr-o simplă apăsare de buton.ADAM nu asigură doar mai multe posibilităţi de personalizare comparativ cu concurenţa: având numeroase echipamente standard, modelul este un autovehicul polivalent la un preţ avantajos. Chiar şi tehnologiile premium şi opţiunile multiple de personalizare sunt accesibile.„Modelul Opel ADAM captează spiritul urban modern şi aduce pe drum senzaţia de libertatea. Este distractiv, asigură cele mai multe posibilităţi de personalizare de pe piaţă şi îmbină atitudinea cu o agilitate plină de veselie. Modelul ADAM este, cu siguranţă, autovehiculul potrivit pentru toţi şoferii tineri şi pentru cei cu sufletul tânăr,” declară Thomas Sedran, Vicepreşedinte Consiliul de Administraţie Opel. „Iar din moment ce modelul ADAM combină această atracţie emoţionantă cu cea mai bună inginerie şi calitate germană, va juca un rol important în cadrul planului nostru de creştere la nivel european.”
Plin de viaţă: ADAM, nou-venitul în segmentul orientat spre lifestyleModelul ADAM îşi face apariţia într-un moment cheie pentru ofensiva de produs a mărcii Opel. Începând din 2008, Opel şi-a modificat complet gama de modele, începând cu modelul vârf de lance, Insignia, şi continuând cu modelele de volum, în prezent intrând pe segmente noi ale pieţei sau creându-le. Modelul Ampera (autovehicul electric cu motor cu funcţie de autonomie extinsă), modelul Mokka (SUV de mici dimensiuni), ADAM (autovehicul de mici dimensiuni modern) şi modelul Cascada (autovehicul decapotabil de dimensiuni medii) ce urmează să fie lansat – fac parte din al treilea val al acestui program vast de creştere şi contribuie la extinderea portofoliului Opel.În prezent, Opel îşi consolidează prezenţa în segmentele A şi B, care cuprinde în acest moment modelul ADAM cu o lungime de 3,70 m, modelul de bază Corsa, cu o lungime de 4,0 m, modelul Meriva de 4,29 m şi noul SUV Mokka de 4,28 m. Odată cu lansarea modelului ADAM, Opel îşi întregeşte şi oferta pentru segmentul A, unde era prezent deja cu modelul Agila cu 5 uşi. În timp ce modelul Agila convinge prin nivelul său ridicat de funcţionalitate şi punctele sale forte de natură practică, ADAM iese în evidenţă prin potenţialul său de personalizare inegalabil, designul atletic şi tehnologia de nivel superior.
ADAM nu urmăreşte reţetele cunoscute. În timp ce majoritatea companiilor concurente din cadrul acestui segment apelează la clasicul design retro, ADAM este modern şi îndrăzneţ. „ADAM dovedeşte că retro nu este regula jocului. Valorile centrale ale modelului sunt inovaţia, imaginaţia, personalizarea şi calitatea,” declară Dr. Thomas Sedran. În primul rând, aspectul său futurist şi la modă se îmbină cu posibilităţile nelimitate de personalizare, diferenţiindu-l de concurenţă. În plus, ADAM dispune de funcţii disponibile în general doar în cazul modelelor premium din clasele superioare, după cum reiese din execuţia de înaltă calitate a postului de conducere şi din tehnologiile care îi sporesc nivelul de siguranţă, confortul şi plăcerea de conducere. În acelaşi timp, Opel menţine preţurile ADAM la un nivel accesibil, oferind o gamă mai largă de echipamente standard pentru toate versiunile.Opel estimează că aproape 80% dintre clienţii care vor achiziţiona modelul ADAM vor fi persoane fizice, peste jumătate dintre aceştia fiind clienţi noi. Însă modelul ADAM se va impune, de asemenea, ca autovehicul reprezentativ pentru companii: se estimează că aproximativ 20% dintre vânzări vor fi înregistrate în sectorul flote şi în cel comercial. În general, ADAM ar trebui să atragă clienţii tineri şi pe cei cu sufletul tânăr, de ambele sexe, care au o atitudine hotărâtă: îşi doresc ca autovehiculul pe care îl deţin să le reflecte personalitatea. Aceştia pun accentul pe a fi la modă şi pe unicitate; nu respectă pur şi simplu tendinţele, ci şi creează altele în mod activ, fiind astfel lideri de opinie.„Cu ADAM, Opel face mai mult decât să stârnească interesul clienţilor fideli care îşi doresc un autovehicul de mici dimensiuni unic – compania atrage noi grupuri de cumpărători care nu s-au identificat cu marca până în prezent. Aceştia sunt atraşi de modelul ADAM pentru că este autentic şi pur şi simplu diferit de modelele concurenţei. Clienţii nu mai trebuie să se obişnuiască cu autovehiculul lor, deoarece ADAM reflectă caracterul şi stilul de viaţă al proprietarului său,” declară Dr. Thomas Sedran.Experţii anticipează că sub-segmentul orientat spre lifestyle în cadrul căruia ADAM este un nou concurent va continua să crească constant în următorii ani. Din 2000, vânzările de autovehicule stilate din segmentul A (cu o lungime de aproximativ 3,70 m) au crescut cu aproximativ 30% şi cele din segmentul B de lux (cu o lungime de aproximativ 4,0 m) cu peste 110%. În 2011, aproape 630.000 de autovehicule fashion au fost înmatriculate în Europa, faţă de 450.000 în 2008. În prezent, Opel şi-a propus să cucerească această piaţă în creştere cu modelul ADAM. Cererea de autovehicule de mici dimensiuni este mai ridicată în Italia, unde modelul ADAM ar putea să aibă cel mai mare succes. Printre pieţele principale ale noului autovehicul Opel de mici dimensiuni orientat către lifestyle se vor număra Germania, Marea Britanie, Franţa şi Olanda.
Fabricat în Germania: din Eisenach pe şoselele EuropeiPentru modelul Opel ADAM, comenzile au început încă din luna septembrie, modelul fiind disponibil în parte dintre reprezentanţele auto de la începutul anului 2013. Este demn de atenţie faptul că modelul ADAM nu numai că a fost dezvoltat în Germania – în cadrul Centrului tehnic şi de design internaţional din Rüsselsheim – ci va fi şi produs în Germania. Opel este singurul producător auto care a luat această decizie pentru un autovehicul de mici dimensiuni, acest lucru fiind posibil datorită eficienţei ridicate a uzinei din Eisenach. Opel modernizează continuu uzina din Eisenach pentru a respecta cele mai noi standarde. A fost investită o sumă totală de 190 de milioane de euro pentru începerea producţiei modelului ADAM, dintre care 120 de milioane au fost investite în uzina propriu-zisă. Printre aceste investiţii se numără noi clădiri şi instalaţii de producţie de ultimă generaţie. Aşadar, în viitorul apropiat, atât modelul Corsa cât şi modelul Opel ADAM vor ieşi de pe linia de asamblare „Fabricat în Germania” – exclusiv în Eisenach.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comentarii: