.
  • Chevrolet va fi Partenerul Auto Oficial al FC Liverpool

    • Marca americană a semnat un contract de sponsorizare pe o durată de 4 ani cu clubul din Barclays Premier League
    • Chevrolet devine Sponsorul oficial al turneului nord-american al echipei FC Liverpool
    Detroit– Chevrolet a anunţat semnarea unui contract pe 4 ani cu clubul de fotbal Liverpool, devenind Partenerul Auto Oficial al acestuia.

    Parteneriatul va dura până la sfârşitul sezonului 2015/2016 al ligii engleze de fotbal Barclays Premier League şi al campaniilor europene şi include asigurarea vizibilităţii mărcii pe Anfield Road, stadionul clubului de fotbal Liverpool, oportunităţi editoriale în cadrul publicaţiilor în format tipărit şi digital ale clubului şi pe fan club-urile online, precum şi apariţii ale jucătorilor în diferite campanii de promovare comercială.

    Chevrolet este, de asemenea, sponsorul oficial al turneului desfăşurat înainte de începerea sezonului oficial al clubului, unul dintre cele mai populare turnee din lume.



    Chris Perry, vicepreşedinte de marketing la nivel global din cadrul Chevrolet, a declarat: „Suporterii echipei Liverpool din întreaga lume sunt recunoscuţi pentru admiraţia necondiţionată pe care o simt faţă de echipa pe care o susţin. Relaţia noastră cu FC Liverpool depăşeşte graniţele tradiţionale ale contractelor de sponsorizare şi se referă mai degrabă la contactul cu suporterii. Toate acţiunile noastre vor avea rolul de a-i menţine pe aceştia în postura de element central al jocului.”

    Ian Ayre, directorul general al clubului de fotbal Liverpool, a declarat: „La fel ca şi clubul nostru, Chevrolet are o istorie lungă şi bogată, fiind o marcă globală în continuă dezvoltare, iar acest parteneriat de referinţă demonstrează încă o dată popularitatea de care se bucură echipa Liverpool la nivel internaţional.


    „Parteneriatele cu mărci de mare valoare precum Chevrolet ne vor ajuta să asigurăm dezvoltarea pe termen lung şi succesul clubului nostru, atât pe teren, cât şi în afara acestuia. Suntem nerăbdători să lucrăm alături de Chevrolet pentru a intra în contact cu suporterii noştri şi pentru a-i antrena în joc, aceştia fiind unii dintre cei mai devotaţi fani din întreaga lume.”

    Pentru mai multe informaţii despre ediţia din 2012 a turneului nord-american efectuat de FC Liverpool şi pentru a achiziţiona bilete, accesaţi pagina de Internet www.lfctour.com.

    Despre Chevrolet
    Chevrolet este cea mai mare marcă internațională a companiei General Motors, cu vânzări anuale de peste patru milioane de autovehicule în peste 140 de ţări. Este cea de-a patra marcă auto internaţională în materie de vânzări şi, de asemenea, una din mărcile cu cea mai rapidă dezvoltare din lume. Autovehiculele Chevrolet îmbină designul avangardist cu performanţa, inovaţia şi caracterul practic. Acestea oferă un raport calitate-preţ excelent. Înfiinţată în anul 1911 în S.U.A. de către emigrantul elveţian Louis Chevrolet, marca şi-a aniversat centenarul în 2011. În Europa, marca a fost relansată în 2005. În Europa Centrală şi de Vest, marca este reprezentată de o reţea formată din 2.500 de centre de vânzări şi service. Gama Chevrolet destinată pieţei europene cuprinde autovehiculul de oraş Spark, modelul de mici dimensiuni Aveo sedan şi hatchback, modelul compact Cruze sedan şi hatchback, MPV-ul de familie Orlando, SUV-ul Captiva, legendarele modele sport Camaro şi Corvette, precum şi Volt, autovehiculul electric cu autonomie extinsă. În 2012 Chevrolet lansează modelul Cruze station wagon şi modelul sedan de clasă medie Malibu. Puteți găsi mai multe informaţii despre Chevrolet accesând Chevrolet.Media.ro sau www.chevrolet.ro

    Despre echipa de fotbal FC Liverpool
    Fondat în 1892, FC Liverpool este unul dintre cele mai celebre cluburi de fotbal din lume, cu o istorie extrem de bogată, care a câştigat de 18 ori titlul în prima ligă engleză, de 7 ori Cupa Angliei, de 8 ori Cupa Ligii, având în palmares şi 5 Cupe Europene, 3 cupe UEFA, 2 Supercupe ale Europei şi 15 trofee Charity Shield. Este, de asemenea, o marcă internaţională, colaborând cu parteneri de renume la nivel global pentru a asigura oportunităţi comerciale de neegalat. În ceea ce priveşte răspunderea socială, clubul FC Liverpool se mândreşte cu istoria sa şi joacă un rol proactiv în cadrul comunităţilor de care aparţine, gestionând peste 20 de proiecte pe întreaga durată a anului în domenii precum educaţie, incluziune socială, sănătate şi dezvoltare sportivă. Contribuţia sa a fost recunoscută prin acordarea distincţiei Community Mark de către Business In The Community.



    joi, 2 august 2012, 10:08

0 comentarii:

Leave a Reply

xiaomi

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.