.
  • Chevrolet lansează o provocare producătorilor de film debutanţi


    • Concursul de filme „2.59 @ Old Trafford” urmăreşte să surprindă spiritul microbiştilor cu un minut înainte de startul partidei
    • Premiul cel mare: 8.000 de lire sterline şi o vacanţă exclusivistă pentru două persoane în Londra


    Zurich. Pentru concursul de filme MOFILM Londra din acest an, Chevrolet şi MOFILM, o comunitate artistică internaţională, lansează o provocare către producătorii de film debutanţi din întreaga lume pentru a surprinde unul dintre cele mai pasionante momente împărtăşite de orice suporter din lume: aceştia trebuie să surprindă într-un film scurt de 60 de secunde efervescenţa şi energia explozivă care se instalează în rândurile suporterilor din întreaga lume cu un minut înainte de startul partidei, sâmbătă, la ora 14:59 pe Old Trafford, fie că sunt pe stadion, într-un bar sau acasă.

    Chevrolet a încheiat la începutul acestui an un parteneriat cu Manchester United, clubul de fotbal din Premiere League, devenind sponsorul oficial auto al echipei. Manchester United este una dintre cele mai mari grupări sportive la nivel mondial, având sute de milioane de fani în întreaga lume.

    „Prin noul parteneriat cu Manchester United, aducem fanii mai aproape de meci”, a declarat Beate Stumpe, directorul departamentului de Brand & Marketing în cadrul Chevrolet Europe. „Suntem foarte nerăbdători să vedem felul în care tinerii producătorii de film vor reuşi să redea aşteptarea plină de emoţie a suporterilor în minutul de dinaintea startului partidei.”

    Câştigătorul marelui premiu va primi 8.000 de lire sterline şi va pleca într-o vacanţă exclusivistă pentru două persoane în Londra.

    Pentru a participa la concurs, participanţii se pot înregistra pe pagina de internet Mofilm pentru a descărca indicaţiile furnizate de Chevrolet. Materialele video pot fi trimise până la data de 1 octombrie 2012, ora 12:00. Ceremonia de decernare a premiilor va avea loc în perioada 23 - 25 octombrie în Londra.

    Chevrolet colaborează cu MOFILM încă din 2009 în cadrul mai multor iniţiative desfăşurate în Statele Unite ale Americii, India şi Europa.



    Despre MOFILM
    MOFILM îi ajută pe producătorii de film debutanţi să producă materiale video pentru mărci importante şi cauze sociale. Misiunea MOFILM este de a oferi posibilitatea spiritelor creative din întreaga lume şi cu orice pregătire „să creeze, să se remarce şi să cunoască celebritatea!”, utilizând platforma MOFILM drept bază pentru a desfăşura în fiecare an mai multe concursuri de film importante, cu scopul de a descoperi noi talente. Pentru mai multe informaţii referitoare la MOFILM, accesaţi pagina de internet www.mofilm.com.



    Sursa: Chevrolet Romania / Auto Aiss Focsani


    vineri, 24 august 2012, 14:09


0 comentarii:

Leave a Reply

xiaomi

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.