.
  • Chevrolet Volt ”fură” clientii mărcilor Toyota, Honda si BMW



    70% din clientii lui Volt sunt noi pentru marca Chevrolet. Marea majoritate sunt cumpărători care se orientau spre modele Toyota si Honda.



    Hibridul electric a atras si o bună parte din clientii BMW Seria 3.Chevrolet a scris o nouă pagina în istoria automobilului cu tehnologia Voltec. Sistemul de propulsie revoluţionar dezvoltat pentru Volt, vehiculul electric cu autonomie extinsă, face ”minuni” pentru marca americană. Oficialii companiei au afirmat că modelul atrage un număr semnificativ de noi clienti de la mărcile rivale.

    Hibridul electric a ”suflat” clienti care până acum au detinut un Toyota Prius, Honda Civic sau Toyota Camry. De asemenea, Volt a ”directionat” spre Chevrolet si o parte din segmentul cumpărătorilor de vehicule premium.

    Chevrolet afirmă că un procentaj destul de consitent din rândul celor care au cumpărat deja un exemplar Volt s-ar fi orientat spre BMW Seria 3.

    ”Dealerii nostri au o oportunitate imensă de a stabili relatii de durată cu noii clienti adusi de Volt si să le facă cunoscute produsele din întreaga gamă Chevrolet”, sustine Cristi Landy, manager de marketing al Chevrolet.

    Un sondaj efectuat recent de Chevrolet relevă faptul că 93% din clientii actualului Volt si-ar cumpăra din nou acest model, dacă ar avea nevoie să achizitioneze un autovehicul nou. Proprietarii hibridului electric se declară multumiti atât de performantele cât si de calitatea masinii.

    “Aproape 7 din 10 clienti ai modelului Volt sunt noi pentru Chevrolet”, a mai spus Landy.


    via www.autopassione.ro / Auto Aiss Focsani



    miercuri, 30 mai 2012, 11:29

0 comentarii:

Leave a Reply

xiaomi

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.