.
-
Fabrica de la Rüsselsheim a produs modelul Insignia cu numărul 500.000
- Insignia cu numărul 500.000 este un model Sports Tourer cu noul motor 2.0 BiTurbo CDTI
- Povestea de succes a Insignia continuă cu obţinerea de premii naţionale şi internaţionale
- Fabrica de la Rüsselsheim produce autovehicule compacte şi de dimensiuni medii pe o singură linie de asamblare
Rüsselsheim. Un Opel Insignia cu numărul 500.000 a ieşit de pe linia de asamblare a fabricii din Rüsselsheim, Germania, momentul fiind marcat printr-o ceremonie la care a participat şi directorul fabricii, Axel Scheiben. Maşina este un model Insignia cu caroserie Sports Tourer de culoare albă, echipat cu motorul 2.0 BiTurbo CDTI cu tehnologie de ultimă oră (cu putere de 143 kW/195 cp şi cuplu de 400 Nm), lansat în februarie.
„Suntem foarte mândri de realizarea de astăzi, atât eu cât şi angajaţii fabricii. De la lansarea modelului Insignia în octombrie 2008, personalul fabricii a depus eforturi suplimentare,” a declarat Scheiben. „Încă de la început, ştiam că modelul Insignia va fi un adevărat succes. Sunt încântat că autovehiculul Insignia cu numărul 500.000 este echipat cu noul motor diesel BiTurbo de doi litri. Noua unitate a fost lansată foarte recent şi se bucură deja de aprecieri pozitive din partea media şi a clienţilor.”
Insignia 2.0 BiTurbo CDTI: două turbocompresoare secvenţiale şi sistem cu două intercoolere
Pe lângă sistemul cu două turbocompresoare secvenţiale de dimensiuni diferite, în cazul modelului Insignia 2.0 BiTurbo CDTI, este pentru prima dată când un autoturism este echipat cu un sistem cu două intercoolere cu două circuite de răcire complet separate. Datorită sistemului cu două turbocompresoare secvenţiale şi două stadii de supraalimentare, modelul Insignia este proiectat pentru a oferi o performanţă agilă şi uniformă, cu răspuns imediat la accelerare. Acest lucru se aplică mai ales în cazul modelului Insignia Sports Tourer, care, în varianta echipată cu cutia de viteze manuală cu şase trepte de viteză, sistem start/stop şi tracţiune pe puntea faţă, poate accelera de la 0 la 100 km/h în doar 8,9 secunde şi poate atinge o viteză maximă de 228 km/h. Deşi performanţele sunt ridicate, consumul de carburant este redus până la 5,4 l/100 km şi emisiile de CO2 sunt de doar 134 g/km.
Pe lângă unitatea 2.0 BiTurbo CDTI, gama Insignia oferă alte trei motoare diesel şi încă patru sisteme de propulsie diesel. În gama de motoare pe benzină, noul 1.4 Turbo ecoFLEX (103 kW/140 cp) este unul dintre cele mai eficiente motoare din segmentul autovehiculelor de dimensiuni medii, cu un consum de carburant de 5,7 litri/100 km şi emisii de CO2 de 134 g/km.
Povestea de succes a modelului Insignia
De la lansarea modelului în 2008, Insignia a primit peste 50 de premii naţionale şi internaţionale, inclusiv prestigiosul titlu „Maşina anului 2009”. În ceea ce priveşte fiabilitatea, modelul Insignia a fost numit cel mai bun autovehicul rulat din segmentul autovehiculelor de dimensiuni medii (în septembrie 2011) de către autoritatea de control a autovehiculelor uzate din Germania „GTÜ” (Asociaţia de control tehnic). În plus, modelul Insignia a înregistrat un succes important în cadrul raportului DEKRA pe 2012 privind autovehiculele rulate, pentru a doua oară la rând. Autovehiculul a fost lider în cadrul segmentului său de piaţă, înregistrând cele mai puţine defecte. Aprecierile primite de la experţii auto se reflectă şi în cererea din partea clienţilor. În 2011 au fost vândute aproximativ 150.000 de autovehicule Insignia în Europa, Marea Britanie şi Germania înregistrând în continuare cele mai mari vânzări, de 46.000, respectiv 26.000 de unităţi vândute.
Aproximativ 40% dintre toate unităţile Insignia produse în Rüsselsheim sunt autovehicule Sports Tourer, 40% sunt versiuni hatchback şi restul de 20% sunt autovehicule notchback.
Fabrica ultramodernă de la Rüsselsheim
Fabrica din Rüsselsheim utilizează tehnologie de ultimă oră şi a început producţia în ianuarie 2002, fiind singura fabrică deţinută de General Motors în Europa care poate construi autovehicule din două segmente diferite pe o singură linie de asamblare: în cazul acesta, autovehicule compacte şi de dimensiuni medii.
La Rüsselsheim sunt produse 60 de autovehicule pe oră sau 860 pe zi, printre care se numără variantele hatchback, notchback şi Sports Tourer ale modelului Insignia, precum şi modelul Astra cu cinci uşi. Aşadar, este nevoie de un nivel înalt de flexibilitate al liniei de asamblare. Cei 770 de roboţi complet automaţi de pe linia de asamblare au fost programaţi pentru a distinge între diferitele modele şi pot procesa în jur de 9.000 de piese diferite, utilizate pentru a construi modelul Insignia. Aproximativ 3.000 de angajaţi lucrează în două schimburi la fabrică, aceasta fiind una dintre cele mai moderne uzine de autovehicule din lume.
Sursa: Opel Romania / Auto Aiss Focsani
vineri, 27 aprilie 2012, 13:06
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comentarii: