.
  • Chevrolet alege Agenţia de publicitate internaţională


       

    • Noua companie „Commonwealth” alcătuită din echipe de la companiile Interpublic Group şi Omnicom
    • „Commonwealth”, care va avea sediul central în Detroit, va fi agenţia de publicitate internaţională a companiei Chevrolet

    Detroit.  După o analiză a tuturor portofoliilor creative, Chevrolet a ales noua agenţie de publicitate internaţională, o companie înfiinţată recent, Commonwealth, care va fi responsabilă pentru dezvoltarea campaniilor creative pentru toate platformele, promovând marca Chevrolet la nivel global.

    Compania Commonwealth cu sediul în Detroit este prima societate mixtă cu acţionariat 50-50 de acest tip, fiind alcătuită din companiile Goodby, Silverstein & Partners din San Francisco, o companie aparţinând grupului Omnicom şi din McCann Erickson Worldwide din New York, o companie a Interpublic Group.

    În urma înfiinţării acestei societăţi mixte, Commonwealth oferă o combinaţie între talentul creativ, experienţa internaţională vastă în industria auto şi autoritatea strategică în afaceri care este unică în domeniu. Chevrolet a utilizat în trecut 70 de agenţii internaţionale.

    „Aceasta este prima oară când două companii importante de comunicare de marketing s-au alăturat pentru a înfiinţa o singură companie”, a declarat Joel Ewanick, Director de marketing la nivel global şi Vicepreşedinte GM. „Compania Commonwealth va avea sediul chiar aici, în Detroit, iar singurul ei scop va fi consolidarea şi sporirea imaginii Chevrolet, ajutând marca să devină una emblematică la nivel global.”

    Numirea acestei agenţii, concomitent cu selectarea recentă a companiei Carat ca agenţie pentru planificare media şi activităţi de achiziţie pentru GM, face parte din efortul continuu al companiei de a antrena eficienţa în activităţile sale de marketing şi de a consolida şi mai eficient mărcile sale în întreaga lume.

    „Se estimează că aceste consolidări obţinute de agenţie vor economisi 2 miliarde de dolari de-a lungul următorilor cinci ani, o parte fiind utilizată pentru a fructifica oportunităţi-cheie de marketing la nivel global şi pentru a atrage atenţia asupra mărcii noastre globale Chevrolet şi o altă parte va acoperi totalul cheltuielilor”, a declarat Ewanick.

    Compania Commonwealth va fi condusă de un Consiliu consultativ global alcătuit din opt persoane, care va evalua toate iniţiativele creative şi strategiile dezvoltate pentru Chevrolet la nivel global. Sarcinile vor fi alocate prin intermediul unor centre globale, care vor activa în Detroit, Milano, Mumbai şi Sao Paolo şi vor asigura strategii globale consecvente de branding în concordanţă cu toate diferenţele de pe pieţele locale.

    Consiliul include patru dintre cei mai buni directori de imagine din industrie: Jeff Goodby, care va fi preşedintele departamentului de creaţie, Washington Olivetto, Linus Karlsson şi Prasoon Joshi. Cei patru lideri în domeniul creaţiei vor colabora în toate iniţiativele creative importante şi în alocarea resurselor.

    „Suntem foarte încântaţi să facem parte din echipa care a câştigat contul creativ internaţional Chevrolet, relaţia noastră făcând un pas înainte”, a declarat Goodby, co-preşedinte şi director de creaţie la Silverstein & Partners. „Mă simt norocos că am putut urmări pe parcursul acestui proces un grup alcătuit din cei mai buni oameni în domeniile lor. Joel Ewanick a fost întotdeauna dispus să sfideze orice limită şi să încerce concepte noi şi faptul că a acceptat această provocare este cel mai elocvent exemplu. Suntem nerăbdători să vedem ce semnificaţie poate să aibă Commonwealth, atât pentru noi, cât şi pentru Chevrolet.”

    Până în prezent, Goodby, Silverstein & Partners s-a ocupat de campaniile de creaţie ale Chevrolet în Statele Unite, cea mai mare piaţă a mărcii, în timp ce McCann Worldwide a fost agenţia de publicitate a Chevrolet pe multe pieţe globale, inclusiv Mexic, Canada, Brazilia, India, Japonia, China şi America Latină.

    „Ne bucurăm să ne extindem relaţia cu dinamica marcă Chevrolet şi cu General Motors”, a declarat Nick Brien, Preşedinte şi Director Executiv al McCann Worldgroup. „Compania Commonwealth stă drept mărturie pentru atenţia continuă a companiilor McCann şi Goodby în ceea ce priveşte crearea de soluţii de marketing care să sporească imaginea mărcilor clientului prin intermediul creativităţii, vitezei digitale şi performanţei.”

    Agenţia Commonwealth va prelua imediat partea de creaţie a companiei Chevrolet  în majoritatea regiunilor, excepţie făcând China, India şi Uzbekistan, unde campaniile de creaţie vor fi gestionate în continuare de agenţiile utilizate în prezent.


    Sursa: Chevrolet Romania / Auto Aiss Focsani




    miercuri, 28 martie 2012, 10:33

0 comentarii:

Leave a Reply

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.