.
  • Prefer Google Music...



    Am testat si Zonga, am testat si Google Music; trebuie sa recunosc ca-l prefer pe cel din urma, din 20.000 de motive (atatea melodii poti incarca pe Google Music). Pe smartphone-ul meu cu Android aplicatia merge ca unsa, iar pe PC functioneaza impecabil de oriunde....


    Iata si o captura video, spre exemplificare:





    Va recomand de asemenea si alte servicii de Cloud Music:

    Click pe imagine pentru marire. Sursa: http://lifehacker.com


    Voi ce spuneti? Ce serviciu preferati si de ce?


    miercuri, 22 februarie 2012, 19:33

1 comentarii:

  1. Dan Trofin says:

    iTunes pt calculator acasa.
    pe smarthpone nu am ceva instalat.
    o sa testez si eu Zonga si apoi o sa ofer invitatii celor doritori. dar nu stiu daca ma va prinde. sa vedem :)

Leave a Reply

xiaomi

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.