.
  • Insignia BiTurbo diesel: un nou capitol pentru vârful de lance al Opel


    • Motor nou 2.0 BiTurbo CDTI cu sistem unic cu intercooler, tracţiune pe puntea faţă sau tracţiune integrală
    • Distribuţie agilă, promptă şi fluidă a puterii de 143 kW/195 cp şi un cuplu de 400 Nm
    • Consum redus de carburant, începând de la 4,9l/100 km (129 g de CO2/km)
    • Toate modelele Insignia cu tracţiune integrală sunt echipate acum cu şasiu SuperSport cu suspensie de înaltă performanţă
    • Noile sisteme de asistenţă pentru şofer bazate pe tehnologia radar asigură un plus de siguranţă

    Rüsselsheim. Opel continuă să îmbunătăţească şi să perfecţioneze vârful de lance al companiei, Opel Insignia, care a înregistrat un succes răsunător. Pregătit pentru noul an, Opel va completa oferta de motoare diesel cu o nouă variantă de motorizare BiTurbo dinamică şi extrem de eficientă. Unitatea de propulsie CDTI de 2 litri dezvoltă o putere de 143 kW/195 cp şi generează un cuplu de 400 Nm; sedanul cu patru uşi şi tracşiune pe faţă şi transmisie manuală consumă doar 4,9 litri la 100 de kilometri (şi un nivel al emisiilor de 129 g de CO2/km). Prin urmare, Insignia 2.0 BiTurbo CDTI este unul dintre cele mai eficiente autovehicule de dimensiuni medii în ceea ce priveşte consumul de carburant. Începând cu primăvara lui 2012, toate variantele cu tracţiune integrală pot fi comandate cu şasiul SuperSport ce include suspensia faţă a Insignia OPC (Opel Performance Center), iar sistemul HiPerStrouts creşte şi mai mult dinamismul condusului. Mai mult, siguranţa activă a Insignia este crescută prin sisteme de asistenţă.

    Modelul de vârf al Opel

    De la debutul său, în 2008, Insignia a câştigat în jur de 50 de premii naţionale şi internaţionale, inclusiv prestigiosul Car of The Year Award 2009. Preţuirea arătată de către experţi este reflectată şi în cererea puternică din partea clienţilor: modelul de top al Opel a reuşit vânzări de aproape jumătate de milion. În 2011, Insignia a cunoscut rate de creştere puternice în pieţe cheie (inclusiv Marea Brianie, Rusia şi Turcia). În Germania, sedanul cu 5 uşi hatchback este liderul nedisputat al segmentului său în materie de vânzări. Opel se poate lăuda cu cel mai economic motor pe benzină din segmentul mediu, cu propulsorul de 103kW/140 cp al Insignia 1.4 Turbo ecoFLEX (5,7 litri/100 km, 134 g/km CO2). Ultimele avansări tehnologice sunt baza succesului continuu al modelului de top de la Rüsselsheim.

    Tehnologie Diesel BiTurbo Inteligentă

    Elementul principal al motorului common rail cu patru cilindri este sistemul cu două turbocompresoare secvenţiale şi două stadii de supraalimentare. Până în prezent, această tehnologie se regăsea exclusiv la câteva mărci mai scumpe. Totuşi, datorită Opel, aceasta va fi acum accesibilă unui număr mai mare de clienţi. Cumpărătorii au posibilitatea de a combina noua motorizare cu tracţiunea pe puntea faţă sau tracţiunea integrală (AWD). Modelul Insignia 2.0 BiTurbo CDTI este disponibil în toate variantele de caroserie.

    Noul motor 2.0 BiTurbo CDTI cu o putere de 143 kW/195 cp şi un cuplu de 400 Nm este proiectat pentru a furniza o performanţă deosebit de agilă, promptă şi fluidă în momentul accelerării. Insignia sedan cu tracţiune faţă şi transmisie manuală cu şase trepte accelerează de la 0 la 100 km/h în doar 8,7 secunde şi atinge o viteză maximă de 230 km/h. La doar 4,9 litri la 100 de kilometri, consumul de carburant şi emisiile CO2 (129 k/km) rămân la un nivel scăzut. Toate variantele cu transmisie manuală sunt echipate cu sistemul Start/Stop, modelul Insignia devenind astfel unul dintre cele mai eficiente autovehicule de dimensiuni medii în ceea ce priveşte consumul de carburant.

    „În această clasă de putere şi cuplu, motoarele diesel cu şase cilindri şi cilindree de 3 litri reprezintă alegerea obişnuită. Datorită tehnologiei noastre BiTurbo, motoarele de dimensiuni mai mici dezvoltă o putere și mai mare şi facilitează diminuarea consumului de carburant şi a nivelului de emisii cu 30%”, a declarat Volker Scharf, inginer-şef pentru modelul Insignia. „Acesta este un exemplu foarte bun de „reducere a cilindreei” efectuată de Opel.”

    Supraalimentarea secvenţială asigură livrarea fără probleme a puterii

    În cadrul sistemului inovator BiTurbo al modelului Insignia, cele două turbocompresoare de dimensiuni diferite acţionează fie individual, fie ca un ansamblu. Între competitorii săi, Opel este singurul producător de autovehicule de dimensiuni medii care oferă acest sistem sofisticat cu două turbocompresoare secvenţiale integrat într-un motor diesel. Turbocompresorul mai mic asigură o accelerare extrem de rapidă la turaţii mai scăzute ale motorului. Aceasta înseamnă că pedala de acceleraţie răspunde imediat, întârzierea inoportună a turbinei fiind eliminată. Începând cu o turație de 1250 rpm, şoferul poate obține imediat un cuplu de 320 Nm, iar maximum de 400 Nm este atins la 1750 rpm.

    În gama de turaţii medii, ambele turbocompresoare funcţionează împreună, iar turbocompresorul mai mare comprimă în prealabil aerul admis înainte ca acesta să fie complet comprimat în turbocompresorul mai mic. O supapă de derivaţie este controlată în mod continuu pentru a transmite o parte din gazele de eşapament către turbocompresorul mai mare. În consecinţă, şoferul va continua să beneficieze de o acceleraţie puternică. La turaţii mai mari (începând de la aproximativ 2500 - 3000 rpm), toate gazele sunt transmise direct către turbocompresorul mai mare, menţinând o distribuţie uniformă a puterii la viteză mai ridicată.

    Obiectivul principal în dezvoltarea motorului 2.0 BiTurbo CDTI a fost asigurarea rapidă a unei presiuni de supraalimentare în gama de turaţii scăzute, conferind în acelaşi timp pedalei de accelerație o sensibilitate sporită în gama de turaţii medii. Intercoolerul de dimensiuni mici răceşte aerul admis în motor cu ajutorul apei, după ce a trecut prin turbocompresorul mai mic. În gama de turaţii medii, turbocompresorul mai mare şi mai puternic intervine din ce în ce mai mult în proces. Fluxul său de aer mai mare este răcit prin intermediul intercoolerului convenţional, de dimensiuni mai mari. Opel este prima marcă de autovehicule care utilizează un asemenea „sistem de răcire dublu”.

    Opel a optimizat motoarele sale prin antrenarea tehnologiei inovatoare Cleantech, care controlează procesul de ardere printr-un circuit electronic cu buclă închisă. Senzorii integraţi în bujiile incandescente măsoară presiunea de 100.000 de ori pe minut, asigurând în permanenţă funcţionarea motorului în parametrii săi optimi şi, de asemenea, facilitând un consum de carburant şi emisii minime. Cea de-a treia generaţie a sistemului de injecţie directă Common Rail, care funcţionează la presiuni de până la 2.000 bar, transmite carburantul către duzele ultra-precise activate piezoelectric care asigură opt injecţii per ciclu de funcționare. Acest lucru asigură un proces de ardere extrem de precis, nivelul zgomotului şi al emisiilor fiind minimizat.

    Cu noul motor 2.0 BiTurbo CDTI, cel mai performant din ofertă, gama de modele Opel Insignia prezintă acum patru motoare turbo diesel cu injecţie directă common rail, ce dezvoltă o putere cuprinsă între 81 kW/110 cp şi 143 kW/195 cp.

    O ofertă inegalabilă în segmentul autovehiculelor de dimensiuni medii

    În timp ce varianta îmbunătăţită an model 2011 din septembrie a gamei Insignia a avut ca principal obiectiv scăderea consumului de carburant pentru cele mai bine vândute modele ale sale (noul motor pe benzină 1.4 Turbo ecoFLEX cu un nivel de emisii de doar 134 g de CO2/km şi noua versiune a motorului 2.0 CDTI ecoFLEX de 118 kW/160 cp şi emisii de doar 115 g de CO2), noile funcţii lansate la începutul anului 2012 îi conferă modelului vârf de lance al mărcii Opel calităţi şi tehnologii premium. Noul motor 2.0 BiTurbo CDTI este disponibil pentru toate variantele de caroserie Insignia – hatchback cu 4 uşi, sedan cu 5 uşi şi Sports Tourer station wagon. Clienţii pot opta, de asemenea, pentru o transmisie manuală sau automată cu 6 trepte de viteză, precum şi pentru tracţiune pe puntea faţă sau tracţiune integrală (cu diferenţial autoblocabil electronic pe puntea spate).

    Dinamica de conducere poate fi îmbunătăţită suplimentar prin intermediul şasiului mecatronic adaptiv FlexRide, dotare opţională. Această varietate de opţiuni este inegalabilă în segmentul autovehiculelor de dimensiuni medii.

    Şasiul SuperSport cu suspensie de înaltă performanţă disponibil pentru toate variantele Insignia cu tracţiune integrală

    Şasiul SuperSport disponibil opţional reprezintă o altă inovaţie semnificativă destinată tuturor variantelor Insignia cu tracţiune integrală. Această tehnologie, destinată iniţial celei mai performante variante sport, modelul OPC (Opel Performance Center), este acum disponibilă pentru un număr mai mare de clienţi. Pachetul este alcătuit din sistemul mecatronic FlexRide, completat de un sistem de amortizare adaptivă acţionat electronic, un sistem de frânare Brembo de înaltă performanţă şi suspensia HiPerStrut (suspensie de înaltă performanţă) pe puntea faţă, prezentă iniţial la varianta Insignia OPC de 239 kW/325 cp, care optimizează manevrabilitatea şi precizia sistemului de direcţie.

    Noile sisteme de asistenţă pentru şofer bazate pe tehnologie radar asigură un plus de siguranţă

    Nu doar funcţiile de sporire a performanţei au fost optimizate: siguranţa activă a fost, de asemenea, sporită ca urmare a integrării unui nou sistem de senzori radar, amplasat în spatele grilei radiatorului. Cumpărătorii modelului Insignia pot opta acum pentru un Tempomat Adaptiv (ACC) cu senzori radar. Acest sistem nou menţine viteza selectată în timpul deplasării cu viteză de croazieră, dar reglează automat viteza în funcţie de condiţiile din trafic pentru a garanta respectarea unei distanţe de siguranță presetate faţă de autovehiculul din faţă. Împreună cu sistemul de senzori radar sunt disponibile mai multe funcţii: Funcția de indicare a distanţei de urmărire (FDI) informează şoferul prin semnale vizuale în legătură cu distanţa faţă de autovehiculul din faţă, Sistemul de avertizare privind coliziunea frontală (FCA) emite un semnal sonor şi vizual pentru a avertiza şoferul privind o coliziune iminentă cu autovehiculul din faţă şi Sistemul de frânare de urgenţă în caz de coliziune iminentă (CIB) care decelerează automat autovehiculul în cazul în care este detectat pericolul de coliziune.


    Sursa: Opel Romania / Auto Aiss Focsani



    luni, 27 februarie 2012, 10:56

0 comentarii:

Leave a Reply

xiaomi

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.