.
-
Filtru de particule diesel.
Reducerea emisiilor şi respectarea viitoarelor norme de poluare reprezintă cele mai importante obiective ale strategiei Volkswagen în domeniul emisiilor. Astfel, Volkswagen a fost primul ofertant de autovehicule cu motoare diesel care a respectat încă din anul 2003 pentru aproape toate modelele sale standardele normei de poluare Euro 4 care a intrat în vigoare la data de 1 ianuarie 2005.
Spre deosebire de producătorii concurenţi, graţie tehnologiei avansate TDI dezvoltate de Volkswagen, reducerea volumului de emisii este obţinută aproape exclusiv prin intermediul unor măsuri interne cu privire la motor. Prin această strategie se garantează reducerea oxizilor de azot şi a hidrocarburilor, alături de emisiile de particule.
În paralel, pentru un număr tot mai mare de modele şi motorizări este prevăzută montarea unui filtru de particule diesel, astfel încât, începând cu anul 2006, acest filtru este disponibil pentru toate modelele. Şi în acest sector, Volkswagen impune noi standarde: Touareg V6 TDI, cu filtru de particule disponibil în serie, a fost primul SUV de clasă superioară din lume cu motorizare diesel care a respectat standardele impuse prin norma de poluare Euro 4.
luni, 25 octombrie 2010, 21:20
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
SPÃLAREA FILTRULUI DE PARTICULE CU AGENŢI CHIMICI SAU APÃ iaraşi este o soluţie care rezolvã problema pe termen scurt, eliminând particulele nearse doar superficial. Particulele nearse, lipite pe interiorul filtrului, ramân în interior!!
ANULAREA FILTRULUI DE PARTICULE DIN SOFT SAU ÎNLÃTURAREA ELEMENTULUI FILTRANT poate sã fie la prima vedere cea mai rapidã si ieftinã soluţie având un cost redus, dar trebuie ştiut cã faceţi cea mai mare greşealã!
Dezavantajele sunt:
fum negru (probleme la I.T.P, R.A.R)
creşterea consumului
oprirea motorului
şi nu în ultimul rând este foarte dãunãtor mediului