.
-
Think Blue. Volkswagen prezinta noul motor 1.2 TDI.
Cea dea 31-a ediţie a International Vienna Motor Symposium: Volkswagen prezintă noul motor 1.2 TDI!
Experţii discută viitorul tehnologiilor de propulsie.
Alături de prezentarea noului motor 1.2 TDI, Volkswagen va fi reprezentat la cea de-a 31-a ediţie a International Vienna Motor Symposium, de către un grup de experţi în tehnologia motoarelor. Prezentarea Volkswagen, în faţa audienţei internaţionale a inginerilor, se concentrează asupra obţinerii valorilor optime de emisii CO2 şi asupra consumului de combustibil. Un alt subiect cheie supus discuţiilor, va fi chestiunea condiţiilor necesare pentru penetrarea sistemelor de propulsie alternativă pe piaţă.
Profesorul Dr. Wolfgang Steiger, Şeful departamentului Future Technologies in Group Communications, se ocupă de astfel de condiţii tehnice, sociale şi politice. În cadrul prezentării sale din 29 aprilie 2010, Steiger explică: “Atitudinea faţă de mobilitate se schimbă – nu în ultimul rând ca urmare a crizei economice şi a schimbărilor cliamterice – şi se orientează spre perspectiva de durabilitate. Entităţile politice mondiale reacţionează foarte diferit referitor la aceste chestiuni, dar aproape de fiecare dată sfârşesc prin a se concentra asupra promovării propulsiilor electrice.”
Steiger mai spune că, în viitorul apropiat, transportul pe distanţe mari şi transportul greu vor continua să se desfăşoare cu ajutorul motoarelor cu combustie internă bazate pe sisteme de propulsie eficiente. Astfel ne putem aştepta la o lungă perioadă de co-existenţă între tehnologia electrică şi motoarele clasice cu combustie internă.
O dovadă a faptului că astfel de motoare cu combustie internă pot să satisfacă cerinţele actuale şi pe cele viitoare, este noul motor 1.2 l TDI în 3 cilindri utilizat pentru Polo BlueMotion. Cu toate că cilindreea acestui motor este relativ mică, motorul 1.2 l 55 kW/75 CP TDI oferă un cuplu motor de 180 Nm la 2.000 rpm. În caietul de sarcini al noului motor TDI în trei cilindri, au fost incluse, de asemenea, şi criterii precum cea mai mare performanţă posibilă în condiţiile capacităţii cilindrice reduse, confort acustic maxim şi reducerea sistematică a greutăţii – fără a compromite eficienţa termodinamică a motorului.
De asemenea, au fost exploatate toate avantajele reducerii numărului de cilindri, cu precădere reducerea greutăţii şi a pierderilor de energie prin frecare.sambata, 1 mai 2010, 15:26
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comentarii: