.
  • Interviu cu “broscuta” UAC






    Modestia nu ma caracterizeaza caci printre atitea masini grozave tot pe mine ma priveste lumea-ntreaga si probabil acest fapt se datoreaza experientei acumulate pe parcursul anilor ce au trecut. Ma numesc Broscuta Wolkswagen si m-am nascut în 1962, dar eu înca ma simt tinara deoarece stapinul meu, Gabriel Lupu, are întotdeauna grija de mine si îmi marturiseste adesea ca are încredere în mine. De-a lungul anilor am avut mai multi conducatori si de la fiecare am ramas cu cite o amintire. Spre exemplu, unul dintre ei a dorit ca numarul de înmatriculare sa fie VN-07-UAC care si astazi mai este scrijelit pe placutele mele.

    De cind sint în grija domnului Lupu am reusit sa ma împrietenesc si cu fiica sa care ma numeste “broscuta ei“. Eu sint mereu atenta sa-i duc pe pasagerii mei cu bine la destinatie si probabil acest lucru se datoreaza ochilor mei mari cu care luminez drumurile. În caz de este vreo urgenta, proverbele românesti sint întrecute si viteza maxima pe care o pot atinge este de 100 km/h. Cea mai mare admiratie am primit-o în excursia de la Constanta cind mergeam semeata pe plaja si toate privirile oamenilor erau îndreptate spre mine. Este interesant faptul ca la virsta mea nu am suferit prea multe operatii estetice, dar una care s-a întimplat de curind a fost schimbarea bujiilor si nu a fost nici prea dureroasa si nici prea costisitoare.

    Totusi am avut de curind parte de o depresie crunta cind fratele stapinului meu s-a hotarit ca ar fi mai bine sa ma vinda. Între noi fie vorba, noi nu ne-am înteles niciodata cu toate ca mi se pare un om simpatic, el fiind si unul dintre fostii mei conducatori. În zilele acelea stam eu foarte posomorita si am încercat din rasputeri sa nu mai atrag privirile oamenilor ca în mod obisnuit si am reusit, caci pina la urma stapinul meu nu s-a indurat sa ma vinda, iar eu am ramas aceeasi parte din familie.



    Roxana Neagu, eleva la Colegiul National "Unirea" Focsani


    articol preluat din Ziarul de Vrancea


    vineri, 2 aprilie 2010, 09:44

0 comentarii:

Leave a Reply

xiaomi

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.