.
  • Audi e-tron prezentat la Detroit




    Audi a expus un automobil sport compact extrem de purist cu propulsie complet electrica in cadrul primului salon auto important al anului 2010. Masina de prezentare Audi e-tron Detroit este denumirea acestui automobil cu doua locuri, cu o lungime de 3,93 metrisi o latime de 1,78 metri, insa cu o inaltime de numai 1,22 metri; la numai cateva luni de la debutul automobilului Audi e-tron in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt din 2009, acesta este acum al doilea prototip electric al marcii celor patru inele.


    Motoarele cu cuplu ridicat ce actioneaza rotile din spate, impreuna cu masa totala redusa, de aproximativ 1.350 kilograme, a masinii de prezentare Audi e-tron Detroit, garanteaza o performanta corespunzatoare pe drum. Doua motoare electrice cu o putere combinata de 150 kW (240 cp) si un cuplu de 2.650 Nm accelereaza modelul coupe cu caroserie din aluminiu si design ASF de la 0 la 100 km/h in numai 5,9 secunde. Audi e-tron sprinteaza de la 60 la 120 km/h in doar 5,1 secunde.



    Masina de prezentare Audi e-tron Detroit este capabila sa distribuie cuplul ridicat al motoarelor sale electrice catre roti, intr-un mod perfect adecvat necesitatilor. „Vectorizarea cuplului” este cheia unui nivel impresionant de precizie activa si tractiune excelenta. Multumita masei sale reduse, a ampatamentului scurt si a distribuirii perfecte a greutatii pentru o manevrare dinamica, Audi e-tron dispune de manevrabilitatea unui kart – este agil, se descurca bine in viraje si ramane stabil chiar pana la limita maxima a manevrabilitatii.

    Bateriile litiu-ion, care sunt situate in spatele compartimentului pentru pasageri si in fata puntii spate, pentru asigurarea unui centru de gravitate optim, pun la dispozitie un continut efectiv de energie de 45 kilowati-ora. Astfel devine posibila o autonomie de pana la 250 de kilometri.


    Asa cum s-a intamplat si cu primul prototip e-tron prezentat in Frankfurt, Audi isi bazeaza din nou toate componentele acestui automobil electric pe un concept integral cu multe detalii revolutionare: o pompa de caldura ca un mijloc eficient de incalzire si de mentinere a temperaturii interioare. Sistemul de rulare, sistemul electronic si bateria dispun de un sistem inovativ de gestionare termica, care este esential pentru mentinerea unei autonomii ridicate, precum si a unui confort interior exceptional.




    Sursa: Porsche Romania / Scorpion


    vineri, 5 martie 2010, 19:20

0 comentarii:

Leave a Reply

xiaomi

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.