.
  • Noi in anul 2000... Va mai amintiti?






    Melancolic... am auzit piesa aceasta pe Kiss FM si i-am gasit si clipul pe youtube. Chiar ca eram un pusti, un simplu pioner al patriei, fost soim, cand rezonam pe notele acestea melodioase... Si ce departa parea anul 2000, si ce abstract...




    Suntem copii, de acum vom fi
    Plini de uimire, plini de iubire
    Cu ochii va urmarim
    Stim de pe acum ce ne asterneti la drum
    Nenumarate flori si palate
    Sa avem noi maine aur si paine
    Voi sunteti niste niste eroi
    Dar intr-o zi si noi

    Noi in anul 2000
    Cand nu vom mai fi copii
    Vom face ce-am vazut candva
    Toate visele indraznete
    In fapte le vom preschimba
    Vom fi mesteri iscusiti
    Sa va facem fericiti
    Pe voi parintii ce veti fi
    La a doua tinerete in 2000

    Suntem copii insa vom sti
    Sa facem tara ca primavara
    Si maine
    Vom reusi ca va suntem copii
    Urmand povata
    Vom face viata
    Indelungata si minunata
    Si-atuncea niste eroi
    Vom deveni si noi

    Noi in anul 2000
    Cand nu vom mai fi copii
    Vom face ce-am vazut candva
    Toate visele indraznete
    In fapte le vom preschimba
    Vom fi mesteri iscusiti
    Sa va facem fericiti
    Pe voi parintii ce veti fi
    La a doua tinerete ïn 2000


1 comentarii:

  1. Tudor says:

    Ce vremuri - parintii mei erau mandri ca noi vom trai intr-o lume mai buna decat cea in care au trait ei

Leave a Reply

xiaomi

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.