.
  • Faţa galbenă care râde sau cum vorbeste maica-mea zilnic cu mine


    Recent am convins-o si pe maica-mea sa-si ia un minilaptop si am inceput sa comunicam aproape zilnic prin intermediul programului Yahoo Messenger. A trebuit sarmana femeie sa invete secretele tehnologiei moderne, iar in fiecare zi mai invata inca cate ceva despre computere si internet. Usor, usor, de la un novice sadea a ajuns sa se descurce oarecum satisfacator. Am gasit pe internet un film de scurt metraj care se apropie foarte mult de situatia noastra, cred ca este destul de explicit.




    O comedie emotionanta despre doi parinti, total nepriceputi la calculatoare, care incearca sa comunice prin Yahoo Messenger cu fiul lor care se afla in America.
    Regia: Constantin Popescu Jr. Cu Luminiţa Gheorghiu si Teodor Corban

2 comentarii:

  1. Tudor says:

    Multam' mult, Dane, pentru acest filmulet.
    Eu abia de saptamana viitoare voi incepe primele lectii pe aceasta tema :)

  1. danyrolux says:

    Cu placere Tudor.
    Acum sper sa-ti fie ceva mai usor...
    :))

Leave a Reply

xiaomi

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.