.
  • Expoziţie de debut „PORTRET DE FAMILIE” by Paul Sava

    PAUL SAVA:
    „Vă aştept marţi, 15 septembrie la ora 16:00 la expoziţia de crochiuri PORTRET DE FAMILIE.




    Vă invit să priviţi interiorul unor oameni de rând ce au avut sentimente de desenat. Inspiraţia „m-a pălit” într-un mod banal, în timp ce urmăream filmul „Titanic” şi m-am întrebat: dacă acel „băiat blonduţ, puţin cam aiurit” putea desena un alt om, de ce n-aş putea şi eu? Pe atunci eram prea pueril pentru a-mi da seama ce sentimente emană acele personaje, iar egoul meu îşi întrecea limitele. Timp de vreo patru ani m-am tot întrebat asta, apoi am început să studiez diferite tehnici şi stiluri, creându-mi originalitatea.”

    „Trăiesc sub acoperişul meu,
    Pe nimeni nu l-am urmat fidel,
    Si-am ris de acel maestru eu
    Ce însuşi nu si-a ras de el.”

    (Pe pragul casei mele – Friedrich Nietzsche)


    Durata expozitiei: 15 septembrie - 15 octombrie 2009. Expozitie cu vanzare. Intrarea libera.



    via mirolara

1 comentarii:

  1. mirolara says:

    merci pentru preluarea postarii cu paul :)

Leave a Reply

xiaomi

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.