.
  • E trist... fara 'Portia zilnica de ras'

    Am incercat sa uit, dar azi am dat peste un site...





    Buna dimineata dragilor!
    Din motive obiective, de natura tehnica, sunt nevoit sa opresc, pe perioada nedeterminata proiectul ‘Portia ta zilnica de ras’. Au fost 35 de luni din viata noastra in care am invatat impreuna sa fim mai buni, mai toleranti si sa radem mai mult.
    Multumesc tuturor celor care au participat activ la acest proiect.
    Sa speram la vremuri mai bune. Va doresc succes in continuare si sa nu uitati sa mai radeti din cand in cand.
    Toate cele bune!

    Cu consideratie,

    Dan Stefan
    Director Marketing & Communication

1 comentarii:

  1. Luminita says:

    Si mie imi pare rau ca "portia"nu mai este, nu imi mai insenineaza zilele aglomerate si uneori mohorate... :( .As vrea sa pot face ceva...

Leave a Reply

xiaomi

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.