.
  • VW Polo, versiunea dinamică cu trei uşi

    • Polo cu trei uşi – primele concluzii
    • Premieră mondială a acestui bestseller la IAA:
    • Volkswagen completează gama Polo cu versiunea dinamică cu trei uşi
    • Noua versiune de bază a modelului Polo va fi disponibilă la un preţ începând cu 12.150 euro (pentru Germania)
    • Versiunea cu trei uşi va fi disponibilă şi ca model BlueMotion cu un consum de 3,3 litri


    Focsani, 28 august 2009 - Bestseller cu o nouă versiune de bază: în premieră mondială, Volkswagen prezintă la Salonul Internaţional de Automobile de la Frankfurt (IAA, în perioada 17 – 27 septembrie) cel mai nou reprezentant al familiei Polo: o versiune agilă cu trei uşi. Prin intermediul portierelor mai lungi în comparaţie cu versiunea cu cinci uşi, cu noua bandă de geamuri laterale, precum şi montanţii posterior cu un design dinamic, silueta se apropie de liniile unui coupé.
    La lansarea pe piaţă din toamnă, pentru versiunea de top cu trei uşi, care se remarcă prin siguranţa deosebită, vor fi disponibile şase variante de motorizare (44 kW / 60 CP până la 77 kW / 105 CP) şi trei variante de echipare (Trendline, Comfortline, Highline). Versiunea de bază a modelului este reprezentată de Polo 1.2 Trendline cu trei uşi, care include ESP, disponibilă la un preţ de 12.150 euro1. În versiunea cu trei şi cinci uşi va fi disponibil şi noul Polo BlueMotion, care va debuta de asemenea la Frankfurt în versiunea de serie. Consumul celui mai economic model din clasa sa la nivel mondial (55 kW / 75 CP) este de 3,3 litri motorină la 100 de kilometri (analog 87 g/km CO2). Astfel, gama Polo se află într-un proces semnificativ de extindere. Obiectivul declarat: succese la nivelul atins de modelul Golf la clasa Polo.

    Design cu proporţii inconfundabile

    Prin versiunea Polo cu trei uşi, în gama de produse Volkswagen este preluat un nou model care reflectă integral noile linii fundamentale de design. Această nouă linie a fost creată de directorul de design al concernului, Walter de Silva. Elementul caracteristic este, printre altele, noul aspect specific al mărcii, cu o orientare orizontală puternică a suprafeţelor de bază şi cu o claritate a formelor denumită de Walter de Silva ca „La Semplicità". Designul de ansamblu este marcat de linii bine conturate, precise.
    O prioritate specială revine în acest context proporţiilor autovehiculului. Walter de Silva: „Dacă proporţiile sunt corespunzătoare, designul pentru restul elementelor este relativ simplu. Iar noul Polo beneficiază de proporţii corespunzătoare." În acest context se remarcă garda redusă la sol a caroseriei, lăţimea mare în comparaţie cu înălţimea, pasajele în relief ale roţilor şi secţiunea laterală bine conturată. Un element caracteristic de stil la versiunea Polo cu trei uşi este silueta. La fel ca la oricare model Volkswagen realizat sub conducerea lui de Silva, există doar două linii dominante: linia Tornado superioară şi o linie suplimentară inferioară, cu rol de sprijin. Pe linia suverană Tornado dintre canturile superioare ale farurilor şi stopurilor se sprijină plafonul. Din linia Tornado se dezvoltă şi secţiunea laterală puternică. Mai mult: linia superioară şi cea inferioară permit o alternanţă atractivă între lumini şi umbre şi asigură, în ciuda simplităţii, o modulaţie foarte puternică a suprafeţelor.
    Versiunea cu trei uşi a modelului Polo pare mai plană şi mai aerodinamică. Motivele: prin montantul central aproape invizibil şi montantul posterior mai îngust se obţine un aspect alungit al ferestrelor. Acest efect este susţinut de arcul de asemenea prelungit al benzii ferestrelor începând cu montantul central. Consecinţa: un aspect de ansamblu cu un dinamism superior.
    Dimensiunile caroseriilor versiunilor cu trei şi cinci uşi sunt identice, cu o lungime de 3.970 milimetri, o lăţime de 1.682 milimetri şi o înălţime de 1.485 milimetri. Aceeaşi situaţie se remarcă şi în ceea ce priveşte spaţiul interior disponibil şi volumul portbagajului (280 până la 952 litri).

    Dotări de serie remarcabile

    Chiar Polo Trendline - reprezentând versiunea de bază, este disponibilă cu un pachet extins de siguranţă şi dotări de confort. În toate ţările mari din UE este disponibil în serie programul electronic de control al stabilităţii ESP. De asemenea, din categoria dotărilor de serie fac parte, printre altele, luminile de zi, servodirecţia, geamurile faţă acţionate electric, închiderea centralizată, luminile pentru portbagaj, semnalul sonor de avertizare pentru luminile aprinse, scaunul şoferului reglabil pe înălţime, oglinzile de machiaj şi geamurile termoizolante.
    Versiunea medie de echipare Comfortline (disponibilă de la un preţ de 14.150 euro1 şi 51 kW / 70 CP) se remarcă prin oglinzile exterioare şi mânerele portierelor vopsite în culoarea caroseriei, farurile duble H7, inserţiile cromate în grila radiatorului şi jantele de 15 ţoli. La capitolul confortului, echiparea de serie este completată de dotări precum un sistem de climatizare, oglinzile exterioare reglabile electric şi încălzite, un sistem Easy-Entry (versiunea în trei uşi), scaunul pasagerului reglabil pe înălţime, sertare sub scaunele faţă, cotieră faţă, diferite inserţii cu aspect de aluminiu, banchetă spate/spătar fracţională şi rabatabil, platformă dublă de încărcare, genţi de depozitare la nivelul spătarelor scaunelor faţă şi o telecomandă pentru închiderea centralizată.
    O individualizare remarcabilă este asigurată de versiunea exclusivistă Polo Highline (disponibilă de la 15.900 euro1 şi 63 kW / 85 CP). La exterior iese în evidenţă în raport cu versiunea de echipare Comfortline prin inserţiile cromate suplimentare în suflanta inferioară, jantele din aliaj uşor de 15 ţoli şi proiectoarele de ceaţă. La interior, detalii precum volanul cu trei spiţe îmbrăcat în piele, scaunele faţă încălzite, afişajul multifuncţional şi cel pentru presiunea pneurilor, scaunele sport reglabile pe înălţime, precum şi frâna de mână şi maneta schimbătorului de viteze îmbrăcate în piele completează dotările pentru versiunea Polo Highline.

    Motoarele moderne sunt motoare fiabile

    În prezent, pentru versiunea cu trei şi cinci uşi a modelului Polo sunt disponibile şase propulsoare: trei pe benzină şi trei diesel. Motoarele pe benzină dezvoltă o putere de 44 kW / 60 CP, 51 KW / 70 CP şi 63 kW / 85 CP. Opţional, Volkswagen oferă modelul Polo pentru prima dată cu o cutie automată de viteze cu dublu ambreiaj cu 7 trepte (DSG). Motorul pe benzină de 85 CP poate fi combinat opţional cu DSG. Este pregătit deja pentru lansare al patrulea propulsor pe benzină, ca nou motor TSI pentru Polo, un motor turbo economic, dar sportiv cu injecţie directă cu 77 kW / 105 CP. Şi acesta va fi disponibil în versiunea cu DSG.
    La capitolul motoarelor diesel, Volkswagen utilizează pentru versiunile cu trei şi cinci uşi ale modelului Polo exclusiv propulsoare TDI cu tehnologie Common-Rail cu filtru de particule de motorină. Acestea dezvoltă 55 kW / 75 CP, 66 kW / 90 CP şi 77 kW / 105 CP. Versiunea de 90 CP este disponibilă cu DSG. Cel de-al patrulea propulsor TDI care va fi disponibil de la începutul anului 2010 va fi noul TDI de 1,2 litri pentru Polo BlueMotion (comenzile pot fi lansate încă din anul 2009).


    Sursa: Porsche Romania / Scorpion

0 comentarii:

Leave a Reply

xiaomi

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.